Tere, mootoriks mul bmw e34 535 3,4L 155kwt isetehtud turbo mootor,
pihustid on audi 2,2 turbo omad, samuti on lisapihustid paigaldatud,
rõhuregulaator on 4,2 baari.
Laadimis rõhk täisgaasil on 0.9 baari ja lõpus vajub 0,7 baarini, ju siis turbo ei jaksa enam, võimsus motost on nats alla 400 hp, vääne mingi 550nm.
Auto millele mootor peale läheb on bmw e28 535 ja stock benapunbaga ma seda kohe kindlasti katsetama ei hakka.
Vaatasin bosch pumpasi ja hinnad 7-9 kilo on kalli võitu mulle.
Oskate soovitada mingeid muid mõistlike pumpasi, mis sobiks mulle?
Tegemist ei ole võistlusautoga vaid tänava autoga, nii et pump peaks ikka palju aastaid töötama.
Milline bensupump valida bmw m30 3,4L turbo motole
Re: Milline bensupump valida bmw m30 3,4L turbo motole
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... ight=boschsb V8 kirjutas:Vaatasin bosch pumpasi ja hinnad 7-9 kilo on kalli võitu mulle.
7-9k on tõesti kallivõitu

kui teed surge tanki, siis originaal piisab ilusti etteandepumbaks ja sealt edasi siis bosch 044
Re: Milline bensupump valida bmw m30 3,4L turbo motole
Hmm... ma ei tea mis on surge tankRFL kirjutas:http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... ight=boschsb V8 kirjutas:Vaatasin bosch pumpasi ja hinnad 7-9 kilo on kalli võitu mulle.
7-9k on tõesti kallivõitu![]()
kui teed surge tanki, siis originaal piisab ilusti etteandepumbaks ja sealt edasi siis bosch 044

Tahan ikka 1-te ja korralikku pumpa, mis moto vabalt ära toidab

044 peaks ok olema, kui keerad kütuserõhu normaalseks tagasi.
Seda enam kui sul on veel topelt pihustid. Kütterõhu üles keeramine on originaalajude tuuning.
Kui on normaalse suurusega pihustid, siis ei pea ka stock ajuga kütterõhku üles tõstma.
Liigse kütterõhuga koormad sa pumpa lihtsalt.
Kui sul hetkel on 0.9bar boosti, siis on kütuserõhk boosti all 5.1bar, pumba tootlikus on siis väiksem kui 3.9bar rõhuga ehk 3bar baasrõhuga.
Seda enam kui sul on veel topelt pihustid. Kütterõhu üles keeramine on originaalajude tuuning.
Kui on normaalse suurusega pihustid, siis ei pea ka stock ajuga kütterõhku üles tõstma.
Liigse kütterõhuga koormad sa pumpa lihtsalt.
Kui sul hetkel on 0.9bar boosti, siis on kütuserõhk boosti all 5.1bar, pumba tootlikus on siis väiksem kui 3.9bar rõhuga ehk 3bar baasrõhuga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.