Milline bensupump valida bmw m30 3,4L turbo motole

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
sb V8
Postitusi: 3
Liitunud: 13.05.2009 0:26
Asukoht: Tallinn - Estland

Milline bensupump valida bmw m30 3,4L turbo motole

Postitus Postitas sb V8 »

Tere, mootoriks mul bmw e34 535 3,4L 155kwt isetehtud turbo mootor,
pihustid on audi 2,2 turbo omad, samuti on lisapihustid paigaldatud,
rõhuregulaator on 4,2 baari.
Laadimis rõhk täisgaasil on 0.9 baari ja lõpus vajub 0,7 baarini, ju siis turbo ei jaksa enam, võimsus motost on nats alla 400 hp, vääne mingi 550nm.

Auto millele mootor peale läheb on bmw e28 535 ja stock benapunbaga ma seda kohe kindlasti katsetama ei hakka.
Vaatasin bosch pumpasi ja hinnad 7-9 kilo on kalli võitu mulle.

Oskate soovitada mingeid muid mõistlike pumpasi, mis sobiks mulle?

Tegemist ei ole võistlusautoga vaid tänava autoga, nii et pump peaks ikka palju aastaid töötama.
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Re: Milline bensupump valida bmw m30 3,4L turbo motole

Postitus Postitas RFL »

sb V8 kirjutas:Vaatasin bosch pumpasi ja hinnad 7-9 kilo on kalli võitu mulle.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... ight=bosch
7-9k on tõesti kallivõitu ;)
kui teed surge tanki, siis originaal piisab ilusti etteandepumbaks ja sealt edasi siis bosch 044
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

uue M3'e pump peaks sobima ;)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
sb V8
Postitusi: 3
Liitunud: 13.05.2009 0:26
Asukoht: Tallinn - Estland

Re: Milline bensupump valida bmw m30 3,4L turbo motole

Postitus Postitas sb V8 »

RFL kirjutas:
sb V8 kirjutas:Vaatasin bosch pumpasi ja hinnad 7-9 kilo on kalli võitu mulle.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... ight=bosch
7-9k on tõesti kallivõitu ;)
kui teed surge tanki, siis originaal piisab ilusti etteandepumbaks ja sealt edasi siis bosch 044
Hmm... ma ei tea mis on surge tank :-D aga originaal pump lendab prügikasti kuna ta undab rämedalt, 25a on vana.
Tahan ikka 1-te ja korralikku pumpa, mis moto vabalt ära toidab :)
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

044 peaks ok olema, kui keerad kütuserõhu normaalseks tagasi.
Seda enam kui sul on veel topelt pihustid. Kütterõhu üles keeramine on originaalajude tuuning.
Kui on normaalse suurusega pihustid, siis ei pea ka stock ajuga kütterõhku üles tõstma.
Liigse kütterõhuga koormad sa pumpa lihtsalt.
Kui sul hetkel on 0.9bar boosti, siis on kütuserõhk boosti all 5.1bar, pumba tootlikus on siis väiksem kui 3.9bar rõhuga ehk 3bar baasrõhuga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta