KYB AGX amordid - kogemusi?

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Axxept
Postitusi: 36
Liitunud: 30.01.2005 22:28

KYB AGX amordid - kogemusi?

Postitus Postitas Axxept »

Tere,
Kas kellelgi on olnud kokkupuude KYB AGX seeria amortidega või Ultra SR-ga? Muljed, arvamused, vastupidavus jne.
Mis on plussid ja miinused, ning mis võiks olla alternatiivid?
[b]RA[color=red]LL[/color][color=orange]I A[/color]RT [/b]
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Mul on AGX-id. Millegi üle ei kurda, suht jäigaks saab kruttida, aga tagantjärgi tarkus on ikka see, et minu vedru ja amordi kombo maksumuse eest oleksin korralikud uued coilid saanud :)
Axxept
Postitusi: 36
Liitunud: 30.01.2005 22:28

Postitus Postitas Axxept »

Palju sul regullida annab, mitu astet? Sul on nad 200sx-l? Regull käib amordi pealt nagu KONIdel?
[b]RA[color=red]LL[/color][color=orange]I A[/color]RT [/b]
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Nissanil käis külje pealt regull, vähemalt esimestel. See siis S13 puhul.
Alternatiiv ongi koni, ise võtsin ka konid sellepärast et ülevalt regullitavad.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

S14 käib esimestel regull pealt - 4 astet, tagumistel küljepealt nupust - 8 astet.
cartman
Postitusi: 183
Liitunud: 19.01.2006 9:32
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas cartman »

Taavi kirjutas:S14 käib esimestel regull pealt - 4 astet, tagumistel küljepealt nupust - 8 astet.
Sama ka eclipse omadel. Mina olen igatahes rahul . Pehme ja jäiga vahe on päris suur(mul koos punase vedruga)
cartman
Postitusi: 183
Liitunud: 19.01.2006 9:32
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas cartman »

Taavi kirjutas:Mul on AGX-id. Millegi üle ei kurda, suht jäigaks saab kruttida, aga tagantjärgi tarkus on ikka see, et minu vedru ja amordi kombo maksumuse eest oleksin korralikud uued coilid saanud :)
Palju siis maxid, et selle raha eest korraliku coili olex saand?
Axxept
Postitusi: 36
Liitunud: 30.01.2005 22:28

Postitus Postitas Axxept »

cartman kirjutas:
Taavi kirjutas:S14 käib esimestel regull pealt - 4 astet, tagumistel küljepealt nupust - 8 astet.
Sama ka eclipse omadel. Mina olen igatahes rahul . Pehme ja jäiga vahe on päris suur(mul koos punase vedruga)
Mis firma vedru kasutad?
[b]RA[color=red]LL[/color][color=orange]I A[/color]RT [/b]
cartman
Postitusi: 183
Liitunud: 19.01.2006 9:32
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas cartman »

Mul on Eibachi punased 35mm madaldusega. KYBde puhul pidi kvaliteeti tähendama tootja maa. Made in Japan on ok, muu pidi suht BS olema(nii räägitaxe)
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

cartman kirjutas:
Taavi kirjutas:Mul on AGX-id. Millegi üle ei kurda, suht jäigaks saab kruttida, aga tagantjärgi tarkus on ikka see, et minu vedru ja amordi kombo maksumuse eest oleksin korralikud uued coilid saanud :)
Palju siis maxid, et selle raha eest korraliku coili olex saand?
No praeguse kursiga saaks S14-le Apex Performance (UK) coilid ca 10k EEK sh. transport.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

S13 esimeste regull pealt 4 asendit, tagumiste oma alt 8 asendit. Tänavale oli pehmeim variant isegi natuke liiga jäik. Jäiga asendiga oli täiesti kart.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Ar21
Postitusi: 267
Liitunud: 24.03.2006 12:23

Postitus Postitas Ar21 »

Impreza GT esimestel AGX-idel regullimine ülevalt nagu Konidel, ainult, et 4 astmes. Tunde järgi kõige pehmem aste oli umbes sama nagu mõne tavalise gaasiamaordi jäikus.
Vasta