täielikult taastatud ja lõtku-vaba k-24 peaks paremini spoolima kui k-24/7200 kuni 400hj
Kuna see jääb enda projekti jaoks liiga väikseks siis müün sama hinnaga mis ostsin ja kaasa saab veel audi WG .
söpö kirjutas:täielikult taastatud ja lõtku-vaba k-24 peaks paremini spoolima kui k-24/7200 kuni 400hj
Kuna see jääb enda projekti jaoks liiga väikseks siis müün sama hinnaga mis ostsin ja kaasa saab veel audi WG .
jah kahjuks pole ise proovinud palju puhub aga kui huvilisi pole eks siis panen enda auto peale ja vaatan palju reaalselt hj tuleb
muide tegu pole originaal k-24 turboga
Moss kirjutas:Lisaks sellele, mis piltidelt näha, on seal ka kuum koda veidi muudetud. VL gaasid suunatakse rohkem labadele ja väljumisava suurendatud.
Ja muide külma osa labad on laiendatud ning faasid kinni valatud , et puhuks rohkem õhku .
Võin vahetada suurema HOLSET HX-40 või hx-50 vastu (hinnas lepime hiljem )
Mis kasu on külmaosa järgi aitamisest, kui kuumaosa voolab ikka peaaegu sama moodi nagu stockis.
Kas tuunija Turbine Inlet Pressure-st on midagi kuulnud?
Olen ka ühte soomes samamoodi tuunitud suuremat K27 turbot näinud töötamas ja isiklikult oleks selle turbo üle õla saatnud nähes milline boost versus TIP suhe oli.
Konkreetsel juhul turbo valik mootori kubatuuriga küll kokku ei sobinud.
Võimalik, et antud turbo Audi 2.2 20V turbo mootoril annab positiivse effekti võrreldes stock K24-jaga.
Võib pakkuda ka vahetust mõne suurema turboga või midagi muud huvitavat mis sobiks kokku bmw M30B35 mootoriga .
Pihustid 500+ ccm , pena pump 044 , cooler 600x300x100 ,jne