K: lisapihusti
K: lisapihusti
kas keegi on lisapihustit sisselaskesse pannud ja selle tööle pannud põhjagaasiga? Tahaks teada kas lüliti just gaasi pedaali juurde hea panna või segu siibri juurde aretada? ja kuidas üldse selline lahendus toimib...
http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... y_Code=BCSpanter kirjutas:jah tehakse ka rõhulülitiga. Selline plaan on kah aga ühte pihustit tahan panna praegu põhjagaasiga kuna ei ole rõhulülitit kuskilt võtta (sellise hinnaga mis sobiks)
Eestist saaks selle arvatavast http://www.caritec.ee/
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
hmm... see lihtsalt vool peale pole ka minumeelest kuigi hea idee. Postitan siia homme ühe skeemi lisapihusti juhtmiseks originaalpihusti impulssidega (otse ärge ühendage, aju võib läbi põleda!)
Lisaks soovitan teha tublisti arvutusi, kui suurt pihustit ja kui palju kütust siiski vaja on!
Lisaks soovitan teha tublisti arvutusi, kui suurt pihustit ja kui palju kütust siiski vaja on!
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
mainisingi just, et
a) 100% duty cycle ei kõla hästi e. lihtsalt 12V pihustile peale (see on siis eraldi ring, aga kahjuks ei tööta selline lahendus - pihusti surm, liialt kontrollimatult kütust)
b) lisapihustit otse teiste pihustite juhtmete külge panna EI TOHIKS, kuna see võib aju läbi põletada.
a) 100% duty cycle ei kõla hästi e. lihtsalt 12V pihustile peale (see on siis eraldi ring, aga kahjuks ei tööta selline lahendus - pihusti surm, liialt kontrollimatult kütust)
b) lisapihustit otse teiste pihustite juhtmete külge panna EI TOHIKS, kuna see võib aju läbi põletada.
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
näe, homme tuli juba varem :D --- http://www.200sx.org/diy_aid.html
ilmselt ka 200sx omanikud leiavad sealt muudki huvitavat
Ise seda jubinat testinud ei ole, seega ei vastuta antud info eest!
ilmselt ka 200sx omanikud leiavad sealt muudki huvitavat

Ise seda jubinat testinud ei ole, seega ei vastuta antud info eest!
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
pikalt sa ikka kiirendad nii et lisapihustid taga, 400m korraga ei tapa seda midagi - aga kui kütust väheks jääb siis tulebki pidev vool taha panna et jõuaks piisavalt bena sisse lüüa.
Näiteks mul sunnyl on 2 pihustit pidevalt taga kui rõhk üleval ja segu on pigem lahja (dünos mõõdeti)
Näiteks mul sunnyl on 2 pihustit pidevalt taga kui rõhk üleval ja segu on pigem lahja (dünos mõõdeti)

CA18DET best et 11.1s 205kmh
ei, siis tuleb ikka pihusteid, pihustite asukohta või juhtsüsteemi parendadazoom1 kirjutas:.... aga kui kütust väheks jääb siis tulebki pidev vool taha panna et jõuaks piisavalt bena sisse lüüa....

100% duty cycle ähvardab pihustit tõsiselt - võib lihtsalt kinni jääda ja kõik. Iga asi on tehtud töötama mingil kindlal viisil - pihustite puhul on selleks pulsseeruv signaal...
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
survelüliti ja vajalikud voolikud olemas ja hakkan neid paigaldama.
Väga hea ei ole jah kasutada pihustit kui ta koguaeg avatud on aga samas nagu zoom ytles et koguaeg kah ei ole pihusti töös...käiguvahetus jne..pms aint kiirenduste hetkedel.
xjan se skeem mis saatsid on päris hea aga sain aru nii et ta paneb pihusti paralleelselt tööle sellega millelt signaali saab...siis ilmselt vaja 2 pihustit minimaalselt panna (minu arusaam)
muidu on väga hea variant
Väga hea ei ole jah kasutada pihustit kui ta koguaeg avatud on aga samas nagu zoom ytles et koguaeg kah ei ole pihusti töös...käiguvahetus jne..pms aint kiirenduste hetkedel.
xjan se skeem mis saatsid on päris hea aga sain aru nii et ta paneb pihusti paralleelselt tööle sellega millelt signaali saab...siis ilmselt vaja 2 pihustit minimaalselt panna (minu arusaam)
