K: lisapihusti

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

K: lisapihusti

Postitus Postitas Kuuno »

kas keegi on lisapihustit sisselaskesse pannud ja selle tööle pannud põhjagaasiga? Tahaks teada kas lüliti just gaasi pedaali juurde hea panna või segu siibri juurde aretada? ja kuidas üldse selline lahendus toimib...
abarth
Postitusi: 14
Liitunud: 29.11.2004 18:51
Asukoht: Hrjm.

Postitus Postitas abarth »

Tahaks teada kas lüliti just gaasi pedaali juurde hea panna või segu siibri juurde aretada?
Minu arusaama järgi on selleks rõhulüliti, mida saab reguleerida, et vajalikul hetkel lisapihustid järgi tuleksid.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

jah tehakse ka rõhulülitiga. Selline plaan on kah aga ühte pihustit tahan panna praegu põhjagaasiga kuna ei ole rõhulülitit kuskilt võtta (sellise hinnaga mis sobiks)
jk
Postitusi: 250
Liitunud: 29.11.2004 21:25
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas jk »

panter kirjutas:jah tehakse ka rõhulülitiga. Selline plaan on kah aga ühte pihustit tahan panna praegu põhjagaasiga kuna ei ole rõhulülitit kuskilt võtta (sellise hinnaga mis sobiks)
http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... y_Code=BCS
Eestist saaks selle arvatavast http://www.caritec.ee/
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

lüliti tasub jah panna segusiibri juurde - võid isegi natuke enne põhjagaasi lüliti rakenduse panna :roll: Uhtil on üks pihusti nii.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
jk
Postitusi: 250
Liitunud: 29.11.2004 21:25
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas jk »

Kuidas te neid pihusteid siis taha lülitate, lihtsalt vool peale või (100% duty cycle)?
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

just, pidev vool taha - mingit sirtsutamist küll ei ole.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

hmm... see lihtsalt vool peale pole ka minumeelest kuigi hea idee. Postitan siia homme ühe skeemi lisapihusti juhtmiseks originaalpihusti impulssidega (otse ärge ühendage, aju võib läbi põleda!)

Lisaks soovitan teha tublisti arvutusi, kui suurt pihustit ja kui palju kütust siiski vaja on!
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

ok, aga räägi siis sellest ka lähemalt kuidas aju võib läbi põleda lisapihusteid kasutades - need pole ju auto üldise el süsteemiga seotud (oma ring) :?
CA18DET best et 11.1s 205kmh
xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

mainisingi just, et

a) 100% duty cycle ei kõla hästi e. lihtsalt 12V pihustile peale (see on siis eraldi ring, aga kahjuks ei tööta selline lahendus - pihusti surm, liialt kontrollimatult kütust)

b) lisapihustit otse teiste pihustite juhtmete külge panna EI TOHIKS, kuna see võib aju läbi põletada.
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

näe, homme tuli juba varem :D --- http://www.200sx.org/diy_aid.html

ilmselt ka 200sx omanikud leiavad sealt muudki huvitavat ;)

Ise seda jubinat testinud ei ole, seega ei vastuta antud info eest!
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

pikalt sa ikka kiirendad nii et lisapihustid taga, 400m korraga ei tapa seda midagi - aga kui kütust väheks jääb siis tulebki pidev vool taha panna et jõuaks piisavalt bena sisse lüüa.

Näiteks mul sunnyl on 2 pihustit pidevalt taga kui rõhk üleval ja segu on pigem lahja (dünos mõõdeti) :roll:
CA18DET best et 11.1s 205kmh
xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

zoom1 kirjutas:.... aga kui kütust väheks jääb siis tulebki pidev vool taha panna et jõuaks piisavalt bena sisse lüüa....
ei, siis tuleb ikka pihusteid, pihustite asukohta või juhtsüsteemi parendada ;)

100% duty cycle ähvardab pihustit tõsiselt - võib lihtsalt kinni jääda ja kõik. Iga asi on tehtud töötama mingil kindlal viisil - pihustite puhul on selleks pulsseeruv signaal...
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

survelüliti ja vajalikud voolikud olemas ja hakkan neid paigaldama.
Väga hea ei ole jah kasutada pihustit kui ta koguaeg avatud on aga samas nagu zoom ytles et koguaeg kah ei ole pihusti töös...käiguvahetus jne..pms aint kiirenduste hetkedel.

xjan se skeem mis saatsid on päris hea aga sain aru nii et ta paneb pihusti paralleelselt tööle sellega millelt signaali saab...siis ilmselt vaja 2 pihustit minimaalselt panna (minu arusaam) :) muidu on väga hea variant
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Pihusti maksab 50.- eeku ja need on mul vastu pidanud juba 4 kuud siis pole hullu kui homme läbi läheb, ostan uued :-D
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Vasta