Vaakumaktuaatoriga turbo bensiinimootorile...

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Veix88
Postitusi: 34
Liitunud: 19.11.2008 14:21
Asukoht: Rakvere

Vaakumaktuaatoriga turbo bensiinimootorile...

Postitus Postitas Veix88 »

Kas saab kasutada turbodiislilt võetud turbot, mis on vaakumaktuaatoriga ja panna kohe bensiinimootorile külge. Hakkab see vaakumaktuaator toimima nii nagu peaks bensiinimootori peal, nagu toimib tavaline akutaator ? Kuumkojas on see sisemine wastegate nagu mingite labadega seal. Juhul kui tuleb kasutada välist wastegate-i, kas siis need labad peavad olema avatud või suletud ?
Viimati muutis Veix88, 29.04.2009 13:48, muudetud 1 kord kokku.
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

..
Viimati muutis Moss, 30.04.2009 0:52, muudetud 1 kord kokku.
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

Otsi google või Youtubist VNT või VGT turbo kohta
Selline koht nagu www.vwdiesel.net
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Veix88
Postitusi: 34
Liitunud: 19.11.2008 14:21
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Veix88 »

Ehk siis nagu mina aru saan... Ei saa kasutada seda bensiini mootoril, tuleb panna väline wastegate ja need labad peavad olema siis kinnises asendis. ?
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

Labad töötavadki wastegatena. Tee muutuva geomeetriga turbo tööpõhimõte selgeks. Tehakse ka nii, et pannakse vaakumi asemel survega töötav akuraator, et vajaliku rõhu ajal labad heitgaasid turbiinist mööda juhiksid.
http://www.youtube.com/view_play_list?p ... =vgt+turbo
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

Väga lihtne. Muutuva geomeetria mõte on väga madalalt saada palju rõhku. Ses mõttes võib natuke raske sõita nt ringrada, kuna boost tuleb väga kiirelt taha ja spin tulemas, samas drifti masinal tuleb see vb isegi kasuks.
http://www.youtube.com/watch?v=pCdjAdTk ... re=related

http://vwdiesel.net/phpBB/viewtopic.php ... c&start=15
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

Veix88
Postitusi: 34
Liitunud: 19.11.2008 14:21
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Veix88 »

Asi on nüüd auto peal ja ei taha kuidagi koha peal rõhku taha lüüa. Panin siis peale välise audi wastegate (20v oma). Labasid olen proovinud igasuguses asendis. Turbo on gt2056v ja mootoriks on opeli c20xe(2.0 16v 110kw). Mingeid lekked sisselaske torustikus nagu ei tundu olema. Väljalaske kollektor on nn "sokusarve" stiilis tehtud. Oskab keegi öelda, milles võib viga olla ?
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

kohapeal sa ei saagi rõhku, rõhk tuleb mootori koormusega.
Veix88
Postitusi: 34
Liitunud: 19.11.2008 14:21
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Veix88 »

Seda küll jh, aga kas ta ei peaks koha peal siis yldse midagi tegema ? Tavaliselt koha peal midagi ikka sisse tuleb, mingi 0,2 barri või sinna kanti. Aga see ei ava koha peal isegi bov-i mitte. Vaakumid on kõik korras.
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

mina saan oma bovi korra õrnalt liikuma kui tallan ca 6000 pöördeni.

tühikäigul käib bovi siiber täitsa kergelt..

Mõtlemisaine jätan sulle.
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

sul labad vb vales asendis
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Veix88
Postitusi: 34
Liitunud: 19.11.2008 14:21
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Veix88 »

Näppisin natuke bovi klapi vedru ja sain ka selle ilusti tööle, nüüd avab ka koha peal, susiseb, kuid rõhukell ei näita nagu midagi... Tegin ka väikse proovisõidu, teise käiguga lõi seal 3000 pöörde (vb oli ka nats rohkem) kandis juba 0,5-0,6 bari mootorisse sisse. Originaal audi wastegate vedru suudab vist 0,9 bari sees hoida vms ? Praegu on vedru keeratud nats üle poole peale, nii et reaalselt hoiabki 0,5-0,6 bari sees ?
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

Ma kahuks ei saa aru, mis asendis turbol labad on? äkki teed pildi/skeemi, mis moodi sul turbo juhtimine käib. Siis lihtsam nõu anda.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Veix88
Postitusi: 34
Liitunud: 19.11.2008 14:21
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Veix88 »

Ilmselt peavad nad olema kinnises asendis, et see turbo üldse midagi tegema hakkaks ? Rohkem mul hetkel plaanis ei olegi mootorisse saada, kui 0,5-0,6 bari. Tegin mingi joonise, nii see seal phmt ongi, proovisin pilte teha, aga seal on ruumi nii vähe ja kõik asjad on kõige taga peidus...
http://img20.imageshack.us/img20/300/skeem.jpg
Vasta