Vaakumaktuaatoriga turbo bensiinimootorile...
Vaakumaktuaatoriga turbo bensiinimootorile...
Kas saab kasutada turbodiislilt võetud turbot, mis on vaakumaktuaatoriga ja panna kohe bensiinimootorile külge. Hakkab see vaakumaktuaator toimima nii nagu peaks bensiinimootori peal, nagu toimib tavaline akutaator ? Kuumkojas on see sisemine wastegate nagu mingite labadega seal. Juhul kui tuleb kasutada välist wastegate-i, kas siis need labad peavad olema avatud või suletud ?
Viimati muutis Veix88, 29.04.2009 13:48, muudetud 1 kord kokku.
Otsi google või Youtubist VNT või VGT turbo kohta
Selline koht nagu www.vwdiesel.net
Selline koht nagu www.vwdiesel.net
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Labad töötavadki wastegatena. Tee muutuva geomeetriga turbo tööpõhimõte selgeks. Tehakse ka nii, et pannakse vaakumi asemel survega töötav akuraator, et vajaliku rõhu ajal labad heitgaasid turbiinist mööda juhiksid.
http://www.youtube.com/view_play_list?p ... =vgt+turbo
http://www.youtube.com/view_play_list?p ... =vgt+turbo
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Väga lihtne. Muutuva geomeetria mõte on väga madalalt saada palju rõhku. Ses mõttes võib natuke raske sõita nt ringrada, kuna boost tuleb väga kiirelt taha ja spin tulemas, samas drifti masinal tuleb see vb isegi kasuks.
http://www.youtube.com/watch?v=pCdjAdTk ... re=related
http://vwdiesel.net/phpBB/viewtopic.php ... c&start=15
http://www.youtube.com/watch?v=pCdjAdTk ... re=related
http://vwdiesel.net/phpBB/viewtopic.php ... c&start=15
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Asi on nüüd auto peal ja ei taha kuidagi koha peal rõhku taha lüüa. Panin siis peale välise audi wastegate (20v oma). Labasid olen proovinud igasuguses asendis. Turbo on gt2056v ja mootoriks on opeli c20xe(2.0 16v 110kw). Mingeid lekked sisselaske torustikus nagu ei tundu olema. Väljalaske kollektor on nn "sokusarve" stiilis tehtud. Oskab keegi öelda, milles võib viga olla ?
Näppisin natuke bovi klapi vedru ja sain ka selle ilusti tööle, nüüd avab ka koha peal, susiseb, kuid rõhukell ei näita nagu midagi... Tegin ka väikse proovisõidu, teise käiguga lõi seal 3000 pöörde (vb oli ka nats rohkem) kandis juba 0,5-0,6 bari mootorisse sisse. Originaal audi wastegate vedru suudab vist 0,9 bari sees hoida vms ? Praegu on vedru keeratud nats üle poole peale, nii et reaalselt hoiabki 0,5-0,6 bari sees ?
Ilmselt peavad nad olema kinnises asendis, et see turbo üldse midagi tegema hakkaks ? Rohkem mul hetkel plaanis ei olegi mootorisse saada, kui 0,5-0,6 bari. Tegin mingi joonise, nii see seal phmt ongi, proovisin pilte teha, aga seal on ruumi nii vähe ja kõik asjad on kõige taga peidus...
http://img20.imageshack.us/img20/300/skeem.jpg
http://img20.imageshack.us/img20/300/skeem.jpg