Opel Calibra 2.0T "4wd" 92a -Marko-

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

ott5 kirjutas:tere marko.

Kas see calibra sõidab siis minu plokikaanega või on keegi teine õnnelik ve.
Tahaks nagu mingit vastust saada. Suudad sa seda anda või ei.
ei tea mis muud värgid on aga sinu kaas on ilmselt see mis seisab valmis olekus windorfis niiet... www.windorf.ee
TevoDekk
Postitusi: 69
Liitunud: 13.02.2007 11:30
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas TevoDekk »

Kuidas projekt areneb?
Tartlan
Postitusi: 28
Liitunud: 09.10.2008 19:22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tartlan »

väga imetlusväärse töö oled caliga ära teinud müts maha,kuidas auto areneb huvitaks teisigi peale minu 8)
2.0T 4x4
noottaur
Postitusi: 15
Liitunud: 21.03.2008 20:25
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas noottaur »

Päris huvitav aparaat sealt tulemas, tahaks juba lõpptulemust näha! :-D
Kaaluvõit = kiirem sõit!
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

Aasta lõpus masin liikus täpselt ühe päeva, õnnestus kuidagi väljalaske klapid kõveraks lasta. Märgid olid paigas kuid mingil kummalisel põhjusel klapid puutusid kolbe.
Tänaseks plokikaas Windorf`is parandatud, uued klapid sees koos BMW pronks juhtpuksidega. Leidsin ka originaal klapivedrudele lisaks BMW M50 vanema aastakäigu mootori sisemised klapivedrud. Windorf`is sai ka vedrude mõõtmised tehtud ja asi igati hea. Järgmine nädal saab ehk kaane peale. C20let mootori nukvõllid vahetan ka C20XE omade vastu, väidetavalt sõidavad rootslased nendega 700hp masinatega. Mitmest z20let mootori metallist kaanetihendist kombineerib ühe 2,4mm paksusega tihendi surveastme alandamiseks 8.3:1 peale.

Pilt
Pilt


Üritan ka keskkonsooli natuke paremaks muuta. Subaru STI rool ootab ka veel lõpuni viimistlemist, roolile tulevad lisaks NOS lülitid.

Pilt
Pilt
Viimati muutis Marko, 09.04.2010 0:47, muudetud 3 korda kokku.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Tundub päris käre pill. "Infotahvel" on korralik :) aga märkida oleks saanud ka teiselepoole plaati.
noottaur
Postitusi: 15
Liitunud: 21.03.2008 20:25
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas noottaur »

Väga väärt ettevõtmine ikka ette võetud. Müts maha selle ees!
Hakkab juba meenutama midagi 2F2F filmidest :-D
Kaaluvõit = kiirem sõit!
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

Moss kirjutas:Tundub päris käre pill. "Infotahvel" on korralik :) aga märkida oleks saanud ka teiselepoole plaati.
Alumiinium raamile tuleb nahk peale, sealt alt neid märgistuse jooni enam näha ei ole.
Käigukangi nupp sai ka led valgustusega valitud, enamus nuppude ja compuutri valgustuse teen punaseks.
Pilt


Salongi poolest rohkem muudatusi kui reguleeritav roolisammas ei tule. Kunagi tulevikus peaks hankima NOS balloonile elektriliselt juhitava avamis süsteemi.
Mootoriruumi visuaalse pildi teen ilusamaks, midagi on juba tehtud kuid nendest pildid plokikaane paigalduse päeval.
Paras peavalu saab olema keskdifri korpuse tugevdamine. Sinna vaja ka jahutus radikas meisterdada kuna plaan ka ringrada külastada.

Midagi sellist peaks hea olema.
Pilt
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

rally.ee's üks tüüp müüb NOS süsteemi, pidi ka igati high-tech variant olema letihinnaga varem 60tuh vms.

Kui tagasillajahutus tuleb DIY, paluks pilte.
Kasutaja avatar
ott5
Postitusi: 289
Liitunud: 28.10.2005 20:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ott5 »

Marko kirjutas:Mitmest z20let mootori metallist kaanetihendist kombineerib ühe 2,7mm paksusega tihendi surveastme alandamiseks 8:1 peale.

kuda seda teed, mul oleks ka vaja paksemat tihendit.
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

Tellid mitu z20let plokikaane tihendit, puurid needid läbi ja võtad tihendi keskmise metall lehe (0,5mm) ja lisad sellele tihendile mida kasvatama hakkad sama moodi keskele nagu seal üks leht (0,5mm) juba on. Keeruline tekst kuid kui tihendi endale ette võtad saad aru ;)
Originaal tihendi paksus on 1,2mm - vastavalt sellele kui paksu vaja lisad neid lehti. Lihtsa vaevaga saad kasvatada paksust 0,5mm sammuga.

Sobis suht hästi.
Pilt
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

Bemmi sisemisi vedrusid soovitas ka tiit windorfist kunagi 8)
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

george16v kirjutas:Bemmi sisemisi vedrusid soovitas ka tiit windorfist kunagi 8)
Opeli originaal vedrudega sõidetud 8000rpm`i ja pole probleeme esinenud... eks turbo teeb ka omad korrektuurid.
Loodan, et homme saab UM`ist puudu oleva ühe vedru kätte ja nädalavahetusel kapotialuse korda.

Eelmisel aastal miili sõidule ei jõudnud, ehk see aasta läheb paremini :roll:
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Sportlane
Postitusi: 78
Liitunud: 09.04.2009 20:16
Asukoht: Pärnu

Jõudu

Postitus Postitas Sportlane »

Ise olen kokku puutunud mootoriga, millel oli tehtud spets plokikaane tihend vaskplaadist.(meenutas vaske ei teinud keemilist proovi)Tihend 1:1 täpselt ja kui mäletan õieti 1.3 mm paksune ja ei esinenud mingeid läbilaskmisi kusagilt.
Otsin seda meistrit praegu tikutulega taga.

Ja neid tihendeid on ennemuistel ajalgi tehtud, kui meie maal polnud rellakatki olemas.
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

No originaal vedruga sai sõdetud vabalthingavana ilm piirajatta päris pikalt , lõpuks panin piirja softcuti 8k rpm , sest vedrutaldrikuid ei viitsinud enam vahetada. Ja katki läksid nad arvatavasti selle pärast , et vedru enam ei suutnud hoida tõukureid nukaga pidevas kontaktis ja nukk lihtsalt tagus taldrikud katki. Turbo mootoril pane veel boosti surve sinna klappidle peale ja saabki suht madalale juba piiraja tuua , et hoida klappe kinni originaal vedrudega.
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Vasta