ei tea mis muud värgid on aga sinu kaas on ilmselt see mis seisab valmis olekus windorfis niiet... www.windorf.eeott5 kirjutas:tere marko.
Kas see calibra sõidab siis minu plokikaanega või on keegi teine õnnelik ve.
Tahaks nagu mingit vastust saada. Suudad sa seda anda või ei.
Opel Calibra 2.0T "4wd" 92a -Marko-
Aasta lõpus masin liikus täpselt ühe päeva, õnnestus kuidagi väljalaske klapid kõveraks lasta. Märgid olid paigas kuid mingil kummalisel põhjusel klapid puutusid kolbe.
Tänaseks plokikaas Windorf`is parandatud, uued klapid sees koos BMW pronks juhtpuksidega. Leidsin ka originaal klapivedrudele lisaks BMW M50 vanema aastakäigu mootori sisemised klapivedrud. Windorf`is sai ka vedrude mõõtmised tehtud ja asi igati hea. Järgmine nädal saab ehk kaane peale. C20let mootori nukvõllid vahetan ka C20XE omade vastu, väidetavalt sõidavad rootslased nendega 700hp masinatega. Mitmest z20let mootori metallist kaanetihendist kombineerib ühe 2,4mm paksusega tihendi surveastme alandamiseks 8.3:1 peale.


Üritan ka keskkonsooli natuke paremaks muuta. Subaru STI rool ootab ka veel lõpuni viimistlemist, roolile tulevad lisaks NOS lülitid.


Tänaseks plokikaas Windorf`is parandatud, uued klapid sees koos BMW pronks juhtpuksidega. Leidsin ka originaal klapivedrudele lisaks BMW M50 vanema aastakäigu mootori sisemised klapivedrud. Windorf`is sai ka vedrude mõõtmised tehtud ja asi igati hea. Järgmine nädal saab ehk kaane peale. C20let mootori nukvõllid vahetan ka C20XE omade vastu, väidetavalt sõidavad rootslased nendega 700hp masinatega. Mitmest z20let mootori metallist kaanetihendist kombineerib ühe 2,4mm paksusega tihendi surveastme alandamiseks 8.3:1 peale.
Üritan ka keskkonsooli natuke paremaks muuta. Subaru STI rool ootab ka veel lõpuni viimistlemist, roolile tulevad lisaks NOS lülitid.
Viimati muutis Marko, 09.04.2010 0:47, muudetud 3 korda kokku.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Alumiinium raamile tuleb nahk peale, sealt alt neid märgistuse jooni enam näha ei ole.Moss kirjutas:Tundub päris käre pill. "Infotahvel" on korralikaga märkida oleks saanud ka teiselepoole plaati.
Käigukangi nupp sai ka led valgustusega valitud, enamus nuppude ja compuutri valgustuse teen punaseks.

Salongi poolest rohkem muudatusi kui reguleeritav roolisammas ei tule. Kunagi tulevikus peaks hankima NOS balloonile elektriliselt juhitava avamis süsteemi.
Mootoriruumi visuaalse pildi teen ilusamaks, midagi on juba tehtud kuid nendest pildid plokikaane paigalduse päeval.
Paras peavalu saab olema keskdifri korpuse tugevdamine. Sinna vaja ka jahutus radikas meisterdada kuna plaan ka ringrada külastada.
Midagi sellist peaks hea olema.

Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Tellid mitu z20let plokikaane tihendit, puurid needid läbi ja võtad tihendi keskmise metall lehe (0,5mm) ja lisad sellele tihendile mida kasvatama hakkad sama moodi keskele nagu seal üks leht (0,5mm) juba on. Keeruline tekst kuid kui tihendi endale ette võtad saad aru
Originaal tihendi paksus on 1,2mm - vastavalt sellele kui paksu vaja lisad neid lehti. Lihtsa vaevaga saad kasvatada paksust 0,5mm sammuga.
Sobis suht hästi.


Originaal tihendi paksus on 1,2mm - vastavalt sellele kui paksu vaja lisad neid lehti. Lihtsa vaevaga saad kasvatada paksust 0,5mm sammuga.
Sobis suht hästi.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Opeli originaal vedrudega sõidetud 8000rpm`i ja pole probleeme esinenud... eks turbo teeb ka omad korrektuurid.george16v kirjutas:Bemmi sisemisi vedrusid soovitas ka tiit windorfist kunagi
Loodan, et homme saab UM`ist puudu oleva ühe vedru kätte ja nädalavahetusel kapotialuse korda.
Eelmisel aastal miili sõidule ei jõudnud, ehk see aasta läheb paremini

Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Jõudu
Ise olen kokku puutunud mootoriga, millel oli tehtud spets plokikaane tihend vaskplaadist.(meenutas vaske ei teinud keemilist proovi)Tihend 1:1 täpselt ja kui mäletan õieti 1.3 mm paksune ja ei esinenud mingeid läbilaskmisi kusagilt.
Otsin seda meistrit praegu tikutulega taga.
Ja neid tihendeid on ennemuistel ajalgi tehtud, kui meie maal polnud rellakatki olemas.
Otsin seda meistrit praegu tikutulega taga.
Ja neid tihendeid on ennemuistel ajalgi tehtud, kui meie maal polnud rellakatki olemas.
No originaal vedruga sai sõdetud vabalthingavana ilm piirajatta päris pikalt , lõpuks panin piirja softcuti 8k rpm , sest vedrutaldrikuid ei viitsinud enam vahetada. Ja katki läksid nad arvatavasti selle pärast , et vedru enam ei suutnud hoida tõukureid nukaga pidevas kontaktis ja nukk lihtsalt tagus taldrikud katki. Turbo mootoril pane veel boosti surve sinna klappidle peale ja saabki suht madalale juba piiraja tuua , et hoida klappe kinni originaal vedrudega.
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P