pemari 325i/84.a. hobused välja

Kogu jutt N/A autode dünaamika paremaks muutmisest.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

:lol:
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Marko_N
Postitusi: 151
Liitunud: 01.07.2005 11:48

Postitus Postitas Marko_N »

Ma vaatan ,et siin foorumis on uus garret sündinud. :-D
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

M10 konest kannatab päris palju välja pigistada.
minuteada oli Lillel müüa ka mingi kompott kunagi sellele (karpad,nukk jne)
iseasi,kaua ta kestab.
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Kuna NA hobujõud ongi suures osas töömahu ja pöörete suhe siis originaal töömahu korral võib arvata et pööret käib ta kindlasti rohkem ja sadu tuhandeid see mootor ei sõida nagu ta seda originaalis teeks. :)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
AcX
Postitusi: 29
Liitunud: 09.11.2005 20:32

Postitus Postitas AcX »

OT:

http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic ... &start=133
miks m20 turbotamisel kaane veekanalid kinni keevitatakse?
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

ikka selle pärast, et tugevam oleks. Põlemis kambri servad kaaned on suhtelistelt vähe-toetatud. Ega need keevitatud kaaned väikeste turbodega ei sõida ju.
Vasta