Probleem Opeli C20let
Probleem Opeli C20let
Auto töötab vaakumi alas väga hästi ja siis kui tuleb rõhk hakkab ta nagu lörisema nagu töötaks 3 silindriga,küünlad on vahetatu mingit muutust pole.küünlad tunduvad ka nagu veits liiga valged nagu oleks lahja segu old.
Re: Probleem Opeli C20let
benasurve tõuseb koos rõhuga ilusti või on äkki pump nõrgaks jäänud?ahto10 kirjutas:Auto töötab vaakumi alas väga hästi ja siis kui tuleb rõhk hakkab ta nagu lörisema nagu töötaks 3 silindriga,küünlad on vahetatu mingit muutust pole.küünlad tunduvad ka nagu veits liiga valged nagu oleks lahja segu old.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
Re: Probleem Opeli C20let
...nii ongi!!!Astrona kirjutas:benasurve tõuseb koos rõhuga ilusti või on äkki pump nõrgaks jäänud?ahto10 kirjutas:Auto töötab vaakumi alas väga hästi ja siis kui tuleb rõhk hakkab ta nagu lörisema nagu töötaks 3 silindriga,küünlad on vahetatu mingit muutust pole.küünlad tunduvad ka nagu veits liiga valged nagu oleks lahja segu old.
Enne kyynalde vahetust sai kõvasti jamatud oma masinaga millel samasugune jama oli!
200sx
pane ajutiselt pikemad voolikud ja pane kell kuskile kojamehe vahele, et sõidu ajal näeksid rõhku. Soovitav on siiski keegi appi võtta kes kella käes hoiab, ja voolikud võib siis kasvõi aknast vedada.ahto10 kirjutas:seda pena rõhkui ei oska kommenteerida kuna rõhu kell kapotiall ja sinna sõiduajal ei näe ja kohapeal seda probleemi pole ja juhtmete ja jagakaanes ei tohiks asi olla kuna siis oleks küünlad tahmased ju?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
Noh kui koha peal juba näitab, on pump ikka päris pekkis. 5-6KRPM juures peaks olema sujuval vajutusel tühikäigul maksimaalne vaakum ja bena rõhk peabki vajuma 3bar'ise baasrõhuga 2.3 pealt 2.1 peale.TURBOLOVER kirjutas:Kas sa nii oled proovinud et kohapeal to the redline kui vaikselt sujuvalt red line-i poole pressida peaks kuskil 5-6000 rpm-i juures mingi muudatus toimuma! ST peaks hakkama podisema! ja ka rõhukellapeal peaks olema seda näha!
Antud juhul kui "vaakumi alas töötab mootor korralikult", jaksab pump ikkagi 100hj tarvis kütust veel ette kanda. Kui asi on pumba tootlikuses, siis peaks saama asja testida ka nii:
Kui mootor töötab olenemata käigust, pööretest jne vaakumist välja tulles halvasti, pole asi pumbas. Kuna 0bar @6000RPM tahab samapalju kütust kui 1bar boosti @3000RPM. Ühesõnaga testi erinevate käikudega sõites, ja vaata kas jamab ka 4000RPM @ boost (seda vist väitsidki) ja 6000RPM @ no boost. Kui 6000RPM joristab juba -0.2bariga, siis ikka asi pumbas. Kui aga olenemata võimsusest hakkab alles rõhu all jamama (100hj@6000RPM ei jama aga 75hj@4000RPM jamab), siis asi milleski muus - näiteks kütuserõhuregulaatori "vaakumvoolik" on katki, ja regulaator ei näe rõhku. See jama oleks jällegi rõhku mõõtes näha...
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Leke tekitab vaakumi puhul lahjemaks, kuna sealt imetakse juurde õhku, millest aju ei tea, ja seega sellele kütust ei anta. Ja boosti puhul, kuna osa õhku läheb välja, ilma et aju seda teaks, siis kütust pannakse ikka sama palju, ja segu jääb rikkaks.ahto10 kirjutas:Kütuse rõhk paistab normis olevat,sai veel vahetatud jagaja kaas rootor ja juhtmed käib nüüd päris hästi aga segu minuarust ika nagu lahja küünlad siis sellised,avastasin veel väikse õhu lekke sisselaske kolle ja laadimis toru vahelt kas see võib põhjustada lahjat segu?
Oled nüüd veendunud, et kütuse rõhk tõuseb piisavalt boosti tekkides?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET