Probleem Opeli C20let

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Probleem Opeli C20let

Postitus Postitas ahto10 »

Auto töötab vaakumi alas väga hästi ja siis kui tuleb rõhk hakkab ta nagu lörisema nagu töötaks 3 silindriga,küünlad on vahetatu mingit muutust pole.küünlad tunduvad ka nagu veits liiga valged nagu oleks lahja segu old.
Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Postitus Postitas Renn »

süütejuhtmed, jagaja kaas?
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Probleem Opeli C20let

Postitus Postitas Astrona »

ahto10 kirjutas:Auto töötab vaakumi alas väga hästi ja siis kui tuleb rõhk hakkab ta nagu lörisema nagu töötaks 3 silindriga,küünlad on vahetatu mingit muutust pole.küünlad tunduvad ka nagu veits liiga valged nagu oleks lahja segu old.
benasurve tõuseb koos rõhuga ilusti või on äkki pump nõrgaks jäänud?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
TURBOLOVER
Postitusi: 483
Liitunud: 09.09.2008 10:07
Asukoht: Mulgila ja Tallinn

Re: Probleem Opeli C20let

Postitus Postitas TURBOLOVER »

Astrona kirjutas:
ahto10 kirjutas:Auto töötab vaakumi alas väga hästi ja siis kui tuleb rõhk hakkab ta nagu lörisema nagu töötaks 3 silindriga,küünlad on vahetatu mingit muutust pole.küünlad tunduvad ka nagu veits liiga valged nagu oleks lahja segu old.
benasurve tõuseb koos rõhuga ilusti või on äkki pump nõrgaks jäänud?
...nii ongi!!!

Enne kyynalde vahetust sai kõvasti jamatud oma masinaga millel samasugune jama oli!
200sx
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas ahto10 »

seda pena rõhkui ei oska kommenteerida kuna rõhu kell kapotiall ja sinna sõiduajal ei näe ja kohapeal seda probleemi pole ja juhtmete ja jagakaanes ei tohiks asi olla kuna siis oleks küünlad tahmased ju?
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

ahto10 kirjutas:seda pena rõhkui ei oska kommenteerida kuna rõhu kell kapotiall ja sinna sõiduajal ei näe ja kohapeal seda probleemi pole ja juhtmete ja jagakaanes ei tohiks asi olla kuna siis oleks küünlad tahmased ju?
pane ajutiselt pikemad voolikud ja pane kell kuskile kojamehe vahele, et sõidu ajal näeksid rõhku. Soovitav on siiski keegi appi võtta kes kella käes hoiab, ja voolikud võib siis kasvõi aknast vedada.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
TURBOLOVER
Postitusi: 483
Liitunud: 09.09.2008 10:07
Asukoht: Mulgila ja Tallinn

Postitus Postitas TURBOLOVER »

Kas sa nii oled proovinud et kohapeal to the redline kui vaikselt sujuvalt red line-i poole pressida peaks kuskil 5-6000 rpm-i juures mingi muudatus toimuma! ST peaks hakkama podisema! ja ka rõhukellapeal peaks olema seda näha!
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

TURBOLOVER kirjutas:Kas sa nii oled proovinud et kohapeal to the redline kui vaikselt sujuvalt red line-i poole pressida peaks kuskil 5-6000 rpm-i juures mingi muudatus toimuma! ST peaks hakkama podisema! ja ka rõhukellapeal peaks olema seda näha!
Noh kui koha peal juba näitab, on pump ikka päris pekkis. 5-6KRPM juures peaks olema sujuval vajutusel tühikäigul maksimaalne vaakum ja bena rõhk peabki vajuma 3bar'ise baasrõhuga 2.3 pealt 2.1 peale.
Antud juhul kui "vaakumi alas töötab mootor korralikult", jaksab pump ikkagi 100hj tarvis kütust veel ette kanda. Kui asi on pumba tootlikuses, siis peaks saama asja testida ka nii:

Kui mootor töötab olenemata käigust, pööretest jne vaakumist välja tulles halvasti, pole asi pumbas. Kuna 0bar @6000RPM tahab samapalju kütust kui 1bar boosti @3000RPM. Ühesõnaga testi erinevate käikudega sõites, ja vaata kas jamab ka 4000RPM @ boost (seda vist väitsidki) ja 6000RPM @ no boost. Kui 6000RPM joristab juba -0.2bariga, siis ikka asi pumbas. Kui aga olenemata võimsusest hakkab alles rõhu all jamama (100hj@6000RPM ei jama aga 75hj@4000RPM jamab), siis asi milleski muus - näiteks kütuserõhuregulaatori "vaakumvoolik" on katki, ja regulaator ei näe rõhku. See jama oleks jällegi rõhku mõõtes näha...
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
mõll
Postitusi: 63
Liitunud: 12.10.2005 14:45
Asukoht: kuressaare-tallinn

Postitus Postitas mõll »

Mul oli ka samasugune jama, kahtlustasin ka pumpa aga tuli välja et peeneraldusfilter oli kutu, sisu oli lahti tulnud ja umbes ja nii kui boost taha tuli, blokkis bena voolu ära. aru ka ei saanud, kiirendades pumba häält ei kuule eriti.
Vaene tudeng, tuunin nuudli ja õlle eest
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas ahto10 »

Eks ma ürita nädalavahetusel proovida seda pena rõhu värki.
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas ahto10 »

Kütuse rõhk paistab normis olevat,sai veel vahetatud jagaja kaas rootor ja juhtmed käib nüüd päris hästi aga segu minuarust ika nagu lahja küünlad siis sellised,avastasin veel väikse õhu lekke sisselaske kolle ja laadimis toru vahelt kas see võib põhjustada lahjat segu?
Pilt
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

ahto10 kirjutas:Kütuse rõhk paistab normis olevat,sai veel vahetatud jagaja kaas rootor ja juhtmed käib nüüd päris hästi aga segu minuarust ika nagu lahja küünlad siis sellised,avastasin veel väikse õhu lekke sisselaske kolle ja laadimis toru vahelt kas see võib põhjustada lahjat segu?
Pilt
Leke tekitab vaakumi puhul lahjemaks, kuna sealt imetakse juurde õhku, millest aju ei tea, ja seega sellele kütust ei anta. Ja boosti puhul, kuna osa õhku läheb välja, ilma et aju seda teaks, siis kütust pannakse ikka sama palju, ja segu jääb rikkaks.
Oled nüüd veendunud, et kütuse rõhk tõuseb piisavalt boosti tekkides?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Reims
Postitusi: 273
Liitunud: 21.03.2006 14:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Reims »

said korda?
Kasutaja avatar
rosco
Postitusi: 246
Liitunud: 14.01.2005 19:26

Postitus Postitas rosco »

Minu info kohaselt sai selle vea korda,aga siis tuli uus ebaõnn,natuke mehaanilisem. Hetkel peaks jälle uuesti workima asi.
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

rosco kirjutas:Minu info kohaselt sai selle vea korda,aga siis tuli uus ebaõnn,natuke mehaanilisem. Hetkel peaks jälle uuesti workima asi.
Mis siis lahenduseks oli ?
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Vasta