Ülevaatus ise külge keeratud turboga.

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
n2o
Postitusi: 6
Liitunud: 24.05.2005 18:50
Asukoht: Saaremaa

Ülevaatus ise külge keeratud turboga.

Postitus Postitas n2o »

Sellist teemat otsinust ma ei leidnud. Mis suhted on inimestel, kes oma na autole turbo on peale pannud, ülevaatusega?
kawasaki zx6r
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

vaevalt, et keegi neist ülevaatusel käib.
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

mingi aeg tagasi kui ark'ist uurisin öeldi et kuni lärm ja co paigas siis ei tohiks olla probleemi... a see oli aasta tagasi
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

crisp: vale vastus...
Grupp 7
Mootor

Kood 701. Üldnõuded

Nõuded: 1) mootorist kütuse, määrdeainete ja jahutusvedeliku silmaga nähtav lekkimine ei ole lubatud;

2) heitgaaside ja karterigaaside pihkumine kogu süsteemi ulatuses ei ole lubatud;

3) mootori kinnituspadjad peavad olema valmistaja juhendi kohased ja terved;

4) omavoliline mootori kinnituspatjade kinnituskohtade muutmine kere/raami küljes on keelatud;

5) omavoliline mootori toite- ja heitgaaside süsteemi muutmine ja ümberehitamine on keelatud, sh ülelaadeseadmete lisamine või ärajätmine, lisakütusepaakide paigaldamine, õhu- ja heitgaaside osakeste filtrite äravõtmine, heitgaaside katalüsaatorreaktorite äravõtmine, teisele kütuseliigile ümberehitamine (diislikütuselt – bensiinile; bensiinilt või diislikütuselt – gaasile jms ning vastupidi);
loe lähemalt: https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=949524
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

rõhk sõnale omavoliline

Juhul kui oled enda modifikatsioonid arkis kooskõlastanud on 0 probleemi. Samas ei tea kedagi kes niiviisi oleks teinud.
mõll
Postitusi: 63
Liitunud: 12.10.2005 14:45
Asukoht: kuressaare-tallinn

Postitus Postitas mõll »

siiski, kuidas neid ülevaatuseid siis tehakse? mustalt peab sul olema tutvusi või suurem summa raha, kuressaares näiteks ei pidandgi saama niisama lihtsalt mustalt TÜV-d, lihtsam pidi olema Tallinnasse sõita ja seal teha. ja ometigi peaks ju ülevaatus ikkagi olemas olema, kaua sa ikka vilkureid sponsoreerida viitsid\jaksad.ei saa ju olla, et neil lihtsalt ei ole TÜV-d :? ,et kasutavad oma autot aint stripil või rinkal või hoopis EAL-i loaga :? .kahtlane äri ühesõnaga.Küsimus jääb.
Vaene tudeng, tuunin nuudli ja õlle eest
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Käisin just ülevaatusel Porschega, millele hiljuti turbo peale panin ja keegi ei köhinud midagi. Heitgaasid normis (progetav aju) ja kogu muu auto samuti.
Kohta ei hakka siin laialt kuulitama, muidu mõni instants saab meestel nööbist kinni haarata :)
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
mõll
Postitusi: 63
Liitunud: 12.10.2005 14:45
Asukoht: kuressaare-tallinn

Postitus Postitas mõll »

ega need ülevaatuse-poisid eriti ei uuri ka mis sul seal kapote all peitub, lihtsalt pistavad selle temp anduri sisse ja minek. näiteks seal kus mina olen senini käind ei tundu nad küll suurt midagi asjast jagavat, ja kui muu on ok siis nad vist ei koini eriti.mul näiteks on autol turbo sellise koha peal et seda on endalgi keeruline leida, kuid eks õhutorud jms reedavad teadja-mehele ära millega tegu
Vaene tudeng, tuunin nuudli ja õlle eest
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

mart154 kirjutas:crisp: vale vastus...
Grupp 7
Mootor

Kood 701. Üldnõuded

Nõuded: 1) mootorist kütuse, määrdeainete ja jahutusvedeliku silmaga nähtav lekkimine ei ole lubatud;

2) heitgaaside ja karterigaaside pihkumine kogu süsteemi ulatuses ei ole lubatud;

3) mootori kinnituspadjad peavad olema valmistaja juhendi kohased ja terved;

4) omavoliline mootori kinnituspatjade kinnituskohtade muutmine kere/raami küljes on keelatud;

5) omavoliline mootori toite- ja heitgaaside süsteemi muutmine ja ümberehitamine on keelatud, sh ülelaadeseadmete lisamine või ärajätmine, lisakütusepaakide paigaldamine, õhu- ja heitgaaside osakeste filtrite äravõtmine, heitgaaside katalüsaatorreaktorite äravõtmine, teisele kütuseliigile ümberehitamine (diislikütuselt – bensiinile; bensiinilt või diislikütuselt – gaasile jms ning vastupidi);
loe lähemalt: https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=949524
hmm sellest punktist saab ju enam vähem mööda hiilida, et ühendad üv ajaks laadimis torud lahti ja tõmbad kütust vähemaks. siis ju turbo on lihtsalt väljalaske süsteemi muutmine nagu ntx sport pütt mis ju keelatud pole(veel). a noh see vist oleneb ülevaatajast ega kui nad tahavad siis vist ise panud turboga seda üv'd ei pruugi saada. raskem aga toimiv variant - üv ajaks NA sumps all (juhul kui masin on originaalis NA mootoriga) ja siis ju ikka saab :roll:
_siim_
Postitusi: 415
Liitunud: 21.01.2008 15:16
Asukoht: Helsinki

Postitus Postitas _siim_ »

ehk keegi annab ps-is mõne kontakti,või helistab 56616539

puudub kat,on ka lisatud ühtteist muidu auto tehniliselt korras ning ei ole mingit tahtmist saada korduvat või hoopis treila peal koju tagasi tulla.
minu ülevaatuspunkti pole enam...
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Auto passis või Autodata programmis pole ju märgitud, kas tegemist on ülelaetud mootoriga või mitte. Võimsust nad mõõta ei saa.
Mootori kood klapib, CO ja CH paigas, milles probleem?
_siim_
Postitusi: 415
Liitunud: 21.01.2008 15:16
Asukoht: Helsinki

Postitus Postitas _siim_ »

ilma katita pole co paigas
passis kirjas ka bens-kat
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

_siim_ kirjutas:ilma katita pole co paigas
passis kirjas ka bens-kat
Mina sain ilma katita paika nii CO kui ka CH, kattide puudumine mõjutab just viimast näitajat.
CO sõltub ikkagi küttesegust.

Paika panin nii, et CO mõõtmisel lasin segu suht vaeseks, siis tõusis CH lakke (lubatud on 100), CH paika panemiseks keerasin küttesegu väga rikkaks, nii sain CH madalaks.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Omavoliline sisse ja väljalaske muutmine on keelatud.
See jääb ju kohe silma.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
_siim_
Postitusi: 415
Liitunud: 21.01.2008 15:16
Asukoht: Helsinki

Postitus Postitas _siim_ »

nüüd ongi jama majas :(

ning hents,see pidi hea ülevaatuspunkt olema kus nii lasti teha...
Vasta