Ülevaatus ise külge keeratud turboga.
Ülevaatus ise külge keeratud turboga.
Sellist teemat otsinust ma ei leidnud. Mis suhted on inimestel, kes oma na autole turbo on peale pannud, ülevaatusega?
kawasaki zx6r
crisp: vale vastus...
loe lähemalt: https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=949524Grupp 7
Mootor
Kood 701. Üldnõuded
Nõuded: 1) mootorist kütuse, määrdeainete ja jahutusvedeliku silmaga nähtav lekkimine ei ole lubatud;
2) heitgaaside ja karterigaaside pihkumine kogu süsteemi ulatuses ei ole lubatud;
3) mootori kinnituspadjad peavad olema valmistaja juhendi kohased ja terved;
4) omavoliline mootori kinnituspatjade kinnituskohtade muutmine kere/raami küljes on keelatud;
5) omavoliline mootori toite- ja heitgaaside süsteemi muutmine ja ümberehitamine on keelatud, sh ülelaadeseadmete lisamine või ärajätmine, lisakütusepaakide paigaldamine, õhu- ja heitgaaside osakeste filtrite äravõtmine, heitgaaside katalüsaatorreaktorite äravõtmine, teisele kütuseliigile ümberehitamine (diislikütuselt – bensiinile; bensiinilt või diislikütuselt – gaasile jms ning vastupidi);
siiski, kuidas neid ülevaatuseid siis tehakse? mustalt peab sul olema tutvusi või suurem summa raha, kuressaares näiteks ei pidandgi saama niisama lihtsalt mustalt TÜV-d, lihtsam pidi olema Tallinnasse sõita ja seal teha. ja ometigi peaks ju ülevaatus ikkagi olemas olema, kaua sa ikka vilkureid sponsoreerida viitsid\jaksad.ei saa ju olla, et neil lihtsalt ei ole TÜV-d
,et kasutavad oma autot aint stripil või rinkal või hoopis EAL-i loaga
.kahtlane äri ühesõnaga.Küsimus jääb.


Vaene tudeng, tuunin nuudli ja õlle eest
Käisin just ülevaatusel Porschega, millele hiljuti turbo peale panin ja keegi ei köhinud midagi. Heitgaasid normis (progetav aju) ja kogu muu auto samuti.
Kohta ei hakka siin laialt kuulitama, muidu mõni instants saab meestel nööbist kinni haarata
Kohta ei hakka siin laialt kuulitama, muidu mõni instants saab meestel nööbist kinni haarata

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
ega need ülevaatuse-poisid eriti ei uuri ka mis sul seal kapote all peitub, lihtsalt pistavad selle temp anduri sisse ja minek. näiteks seal kus mina olen senini käind ei tundu nad küll suurt midagi asjast jagavat, ja kui muu on ok siis nad vist ei koini eriti.mul näiteks on autol turbo sellise koha peal et seda on endalgi keeruline leida, kuid eks õhutorud jms reedavad teadja-mehele ära millega tegu
Vaene tudeng, tuunin nuudli ja õlle eest
hmm sellest punktist saab ju enam vähem mööda hiilida, et ühendad üv ajaks laadimis torud lahti ja tõmbad kütust vähemaks. siis ju turbo on lihtsalt väljalaske süsteemi muutmine nagu ntx sport pütt mis ju keelatud pole(veel). a noh see vist oleneb ülevaatajast ega kui nad tahavad siis vist ise panud turboga seda üv'd ei pruugi saada. raskem aga toimiv variant - üv ajaks NA sumps all (juhul kui masin on originaalis NA mootoriga) ja siis ju ikka saabmart154 kirjutas:crisp: vale vastus...
loe lähemalt: https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=949524Grupp 7
Mootor
Kood 701. Üldnõuded
Nõuded: 1) mootorist kütuse, määrdeainete ja jahutusvedeliku silmaga nähtav lekkimine ei ole lubatud;
2) heitgaaside ja karterigaaside pihkumine kogu süsteemi ulatuses ei ole lubatud;
3) mootori kinnituspadjad peavad olema valmistaja juhendi kohased ja terved;
4) omavoliline mootori kinnituspatjade kinnituskohtade muutmine kere/raami küljes on keelatud;
5) omavoliline mootori toite- ja heitgaaside süsteemi muutmine ja ümberehitamine on keelatud, sh ülelaadeseadmete lisamine või ärajätmine, lisakütusepaakide paigaldamine, õhu- ja heitgaaside osakeste filtrite äravõtmine, heitgaaside katalüsaatorreaktorite äravõtmine, teisele kütuseliigile ümberehitamine (diislikütuselt – bensiinile; bensiinilt või diislikütuselt – gaasile jms ning vastupidi);

Mina sain ilma katita paika nii CO kui ka CH, kattide puudumine mõjutab just viimast näitajat._siim_ kirjutas:ilma katita pole co paigas
passis kirjas ka bens-kat
CO sõltub ikkagi küttesegust.
Paika panin nii, et CO mõõtmisel lasin segu suht vaeseks, siis tõusis CH lakke (lubatud on 100), CH paika panemiseks keerasin küttesegu väga rikkaks, nii sain CH madalaks.
Omavoliline sisse ja väljalaske muutmine on keelatud.
See jääb ju kohe silma.
See jääb ju kohe silma.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.