Drift-i teema ja sellega seosnev tehniline pool+D-autod!

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
Kasutaja avatar
TURBOLOVER
Postitusi: 483
Liitunud: 09.09.2008 10:07
Asukoht: Mulgila ja Tallinn

Drift-i teema ja sellega seosnev tehniline pool+D-autod!

Postitus Postitas TURBOLOVER »

Mis tööd oleks vaja teha 200 sx s13 et saada korralik drift machine? :car
Viimati muutis TURBOLOVER, 09.04.2009 18:45, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Pole küll eriti driftihuviline, aga olen aru saanud, et
Korralik 400-500hp mootor, et ikka 150kmh pealt ilusti ratta ringi saaks
korralik lsd (soovitavalt mitu tükki)
coil-over'id (ja vastav seadistus)
10 velge ja 40 rehvi tagavaraks

edu! :)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
TURBOLOVER
Postitusi: 483
Liitunud: 09.09.2008 10:07
Asukoht: Mulgila ja Tallinn

Postitus Postitas TURBOLOVER »

ca18det-ist pidi saama välja pigistada kuni 600 heppa ja seda mingi ulme seadistusega kuid olid ka sellised jutud liikvel et kui sellist jõudu hakata taga ajama siis koos iga õlivahetusega tulex ää vahetada ka saaled! ja iga
10 000 km tagant õlipump????

Aa seega et saada 4-500 heppa on mul vaja????
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

100 ja peale kilo raha
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
TURBOLOVER
Postitusi: 483
Liitunud: 09.09.2008 10:07
Asukoht: Mulgila ja Tallinn

Postitus Postitas TURBOLOVER »

jeff01 kirjutas:100 ja peale kilo raha
ja selle raha eest peaksin ma ostma,sebima mida?
Kasutaja avatar
TURBOLOVER
Postitusi: 483
Liitunud: 09.09.2008 10:07
Asukoht: Mulgila ja Tallinn

Postitus Postitas TURBOLOVER »

TURBOLOVER kirjutas:
jeff01 kirjutas:100 ja peale kilo raha
ja selle raha eest peaksin ma ostma,sebima mida?

enda arusaama järgi :

chip: st 3.
korralikud turbod.
toru kolle twin turbo vers. ei tea kas see ainult töötax?
JUUBE korralik õlipump.
korralik bena pump.
vahepaak ja vahepump.
kaalu jagamine?
:?
strutbarid.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Selliste jõudude juures unustage igasugused universaal chipid, Mootorit peab juhtima sellega toime tulev aju ja originaal miski kõigile sobiva chipiga pole seda mitte. Lööge või maha aga pole just palju tõestust selle kohta, et nissani mootor sellise jõuga kannataks pikemalt sõita kui 400m korraga ja seega jääb originaalist alles ilmselt vaid plokk ja plokikaas mis on tegelikult toorik kui eesmärgiks 600hp. Kui su allkiri muutuks vastupidiseks siis oleks ehk mõtet edasi rääkida, seni aga kahjuks tühi jutt.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
traktorist
Postitusi: 79
Liitunud: 11.06.2008 18:10
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas traktorist »

75000.- saaksid täiesti valmis asja driftiks...... ;) võtit ja põhjagaas.... :-D
500hp pole driftiks kindlasti vaja tulge maapeale.... :)
rohkem on vaja rooli ja istme tihendit kui hullu jõudu.... ;)
sky is the limit
Kasutaja avatar
TURBOLOVER
Postitusi: 483
Liitunud: 09.09.2008 10:07
Asukoht: Mulgila ja Tallinn

Postitus Postitas TURBOLOVER »

traktorist kirjutas:75000.- saaksid täiesti valmis asja driftiks...... ;) võtit ja põhjagaas.... :-D
500hp pole driftiks kindlasti vaja tulge maapeale.... :)
rohkem on vaja rooli ja istme tihendit kui hullu jõudu.... ;)
Rooli ja istme vahelist tihendit ma hetkel juba koolitan! :-D
Aga ikkagi palju jõudu seal ikkagi vaja on? :roll:
Ja kuidas seda jõudu saada!
gaiar200
Postitusi: 396
Liitunud: 20.08.2008 9:26
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas gaiar200 »

väga lihtne kuidas seda jõudu saada loe läbi kasutaja astrona auto ehitus ja tee ka nii ja saadki jõudu lihtne ju ja pappi läeb ka omajagu lihtsam on jah valmis asi osta
Kasutaja avatar
Simpson
Postitusi: 131
Liitunud: 07.03.2005 22:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Simpson »

alustuseks on vaja:

LSD- 2 way või siis kui ei häiri katkumine kurvides keevita kokku tavaline.
Korralikum iste + rihmad.
Coiloverid

Nende kolme asjaga on võimalik hakata midagi tegema juba.
Veel võiks mõelda siduri, õlijahutuse, suurema radika ja roolivõimu jahutuse peale.

Jõudu alguses pole vaja, on vaja õppida sõitma. Piisab originaaljõust ja kui tunned, et liiga vähe on siis järgmine aste oleks 250-300hj. Ei tasu jõu vähesuse arvele oma sõiduoskuse vigu panna. Kui juba oskad midagi teha selle kooslusega, ehitad edasi.

Pärast kui pro tasemel sõidad siis on piisav ca 450hj alates. See oleneb ka auto seadistusest ja kaalust.

Täit nimekirja mida vaja teha on, ma siia välja ei hakka tooma kuna see asi läheb waaay liiga pikaks. Ja mingi 100k eest ei saa veerandit ka tehtud. Kui me räägime korralikust drifti autost.
Kasutaja avatar
TURBOLOVER
Postitusi: 483
Liitunud: 09.09.2008 10:07
Asukoht: Mulgila ja Tallinn

Postitus Postitas TURBOLOVER »

Simpson kirjutas:alustuseks on vaja:

LSD- 2 way või siis kui ei häiri katkumine kurvides keevita kokku tavaline.
Korralikum iste + rihmad.
Coiloverid

Nende kolme asjaga on võimalik hakata midagi tegema juba.
Veel võiks mõelda siduri, õlijahutuse, suurema radika ja roolivõimu jahutuse peale.

Jõudu alguses pole vaja, on vaja õppida sõitma. Piisab originaaljõust ja kui tunned, et liiga vähe on siis järgmine aste oleks 250-300hj. Ei tasu jõu vähesuse arvele oma sõiduoskuse vigu panna. Kui juba oskad midagi teha selle kooslusega, ehitad edasi.

Pärast kui pro tasemel sõidad siis on piisav ca 450hj alates. See oleneb ka auto seadistusest ja kaalust.

Täit nimekirja mida vaja teha on, ma siia välja ei hakka tooma kuna see asi läheb waaay liiga pikaks. Ja mingi 100k eest ei saa veerandit ka tehtud. Kui me räägime korralikust drifti autost.
esijalgu piisax siis 200 hepast küll!
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

TURBOLOVER kirjutas:
Simpson kirjutas:alustuseks on vaja:
Pärast kui pro tasemel sõidad siis on piisav ca 450hj alates. See oleneb ka auto seadistusest ja kaalust.
Täit nimekirja mida vaja teha on, ma siia välja ei hakka tooma kuna see asi läheb waaay liiga pikaks. Ja mingi 100k eest ei saa veerandit ka tehtud. Kui me räägime korralikust drifti autost.
esijalgu piisax siis 200 hepast küll!
kodanik, HP, kellel kiirendus-audi puhul oli väga edukas säästuprojekt, tegeleb ka praegu Drifti auto ehitamisega. Kui temalt infi saada, siis usun, et paremat ja odavamat lahendust on raske leida.
Kui 200K pangakontol ei oota, tuleks aga mõni teine hobi vaadata. 30K'ga saab korraliku vibu ja noolte komplekti näiteks :)
IMO kardirajal 50-pealt talverehvidega külje ette saamine ja kurvi läbimine on võib olla drifti-trenn aga mitte driftimine. Ka 0-hj'ga saab asfaltil külje ette, kui külgkiirendus ületab rehvipidamise.
Korralikul driftiautol peaks olema nii palju võimsust, et ei pea 100kmh pealt rooli ja piduritega meelitama korralikku 18"kõrget 10"laia rehvi ringi. Ja väikeste võtetega saaks suht ilusti 150kmh pealt ratta ringi - selleks ongi 450hj vaja (kui autokaal ~1300kg) - 700kg autoga piisaks ka 225hj'st.
Nu kui normaalne rinkaauto väljub kurvist 0.5g'ga ja külgpidamisele kulub kah 0.5g, siis driftimasinal on "topelt hea" pidamine ja isegi põleva rattaga tuleb suht sama kiirelt kurvist välja. Kurvist külgees välumine aeglasemalt kui ilma külg-ees sõitmata pole IMO driftimine.
See teema sarnaneb kahtlaselt teemale "Kuidas panna vabalthingavale BOV". sorry, väheke hommikuselt pahur.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
TURBOLOVER
Postitusi: 483
Liitunud: 09.09.2008 10:07
Asukoht: Mulgila ja Tallinn

Postitus Postitas TURBOLOVER »

Astrona kirjutas:
TURBOLOVER kirjutas:
Simpson kirjutas:alustuseks on vaja:
Pärast kui pro tasemel sõidad siis on piisav ca 450hj alates. See oleneb ka auto seadistusest ja kaalust.
Täit nimekirja mida vaja teha on, ma siia välja ei hakka tooma kuna see asi läheb waaay liiga pikaks. Ja mingi 100k eest ei saa veerandit ka tehtud. Kui me räägime korralikust drifti autost.
esijalgu piisax siis 200 hepast küll!
kodanik, HP, kellel kiirendus-audi puhul oli väga edukas säästuprojekt, tegeleb ka praegu Drifti auto ehitamisega. Kui temalt infi saada, siis usun, et paremat ja odavamat lahendust on raske leida.
Kui 200K pangakontol ei oota, tuleks aga mõni teine hobi vaadata. 30K'ga saab korraliku vibu ja noolte komplekti näiteks :)
IMO kardirajal 50-pealt talverehvidega külje ette saamine ja kurvi läbimine on võib olla drifti-trenn aga mitte driftimine. Ka 0-hj'ga saab asfaltil külje ette, kui külgkiirendus ületab rehvipidamise.
Korralikul driftiautol peaks olema nii palju võimsust, et ei pea 100kmh pealt rooli ja piduritega meelitama korralikku 18"kõrget 10"laia rehvi ringi. Ja väikeste võtetega saaks suht ilusti 150kmh pealt ratta ringi - selleks ongi 450hj vaja (kui autokaal ~1300kg) - 700kg autoga piisaks ka 225hj'st.
Nu kui normaalne rinkaauto väljub kurvist 0.5g'ga ja külgpidamisele kulub kah 0.5g, siis driftimasinal on "topelt hea" pidamine ja isegi põleva rattaga tuleb suht sama kiirelt kurvist välja. Kurvist külgees välumine aeglasemalt kui ilma külg-ees sõitmata pole IMO driftimine.
See teema sarnaneb kahtlaselt teemale "Kuidas panna vabalthingavale BOV". sorry, väheke hommikuselt pahur.
Aga mul plaan jupp-jupihaaval ikka kuid on ka arvatavasti asju mis saan kohe ää tehtud!
Kasutaja avatar
Simpson
Postitusi: 131
Liitunud: 07.03.2005 22:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Simpson »

Astrona kirjutas:
TURBOLOVER kirjutas:
Simpson kirjutas:alustuseks on vaja:
Pärast kui pro tasemel sõidad siis on piisav ca 450hj alates. See oleneb ka auto seadistusest ja kaalust.
Täit nimekirja mida vaja teha on, ma siia välja ei hakka tooma kuna see asi läheb waaay liiga pikaks. Ja mingi 100k eest ei saa veerandit ka tehtud. Kui me räägime korralikust drifti autost.
esijalgu piisax siis 200 hepast küll!
kodanik, HP, kellel kiirendus-audi puhul oli väga edukas säästuprojekt, tegeleb ka praegu Drifti auto ehitamisega. Kui temalt infi saada, siis usun, et paremat ja odavamat lahendust on raske leida.
Kui 200K pangakontol ei oota, tuleks aga mõni teine hobi vaadata. 30K'ga saab korraliku vibu ja noolte komplekti näiteks :)
IMO kardirajal 50-pealt talverehvidega külje ette saamine ja kurvi läbimine on võib olla drifti-trenn aga mitte driftimine. Ka 0-hj'ga saab asfaltil külje ette, kui külgkiirendus ületab rehvipidamise.
Korralikul driftiautol peaks olema nii palju võimsust, et ei pea 100kmh pealt rooli ja piduritega meelitama korralikku 18"kõrget 10"laia rehvi ringi. Ja väikeste võtetega saaks suht ilusti 150kmh pealt ratta ringi - selleks ongi 450hj vaja (kui autokaal ~1300kg) - 700kg autoga piisaks ka 225hj'st.
Nu kui normaalne rinkaauto väljub kurvist 0.5g'ga ja külgpidamisele kulub kah 0.5g, siis driftimasinal on "topelt hea" pidamine ja isegi põleva rattaga tuleb suht sama kiirelt kurvist välja. Kurvist külgees välumine aeglasemalt kui ilma külg-ees sõitmata pole IMO driftimine.
See teema sarnaneb kahtlaselt teemale "Kuidas panna vabalthingavale BOV". sorry, väheke hommikuselt pahur.
Jap, oled õigesti asjadest aru saanud. Drift=powerslide. Kui sõita ei oska siis just selles asi ongi, et jõudu on liiga vähe. :)
Suletud