
Drift-i teema ja sellega seosnev tehniline pool+D-autod!
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
Drift-i teema ja sellega seosnev tehniline pool+D-autod!
Mis tööd oleks vaja teha 200 sx s13 et saada korralik drift machine? 

Viimati muutis TURBOLOVER, 09.04.2009 18:45, muudetud 1 kord kokku.
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
TURBOLOVER kirjutas:ja selle raha eest peaksin ma ostma,sebima mida?jeff01 kirjutas:100 ja peale kilo raha
enda arusaama järgi :
chip: st 3.
korralikud turbod.
toru kolle twin turbo vers. ei tea kas see ainult töötax?
JUUBE korralik õlipump.
korralik bena pump.
vahepaak ja vahepump.
kaalu jagamine?

strutbarid.
Selliste jõudude juures unustage igasugused universaal chipid, Mootorit peab juhtima sellega toime tulev aju ja originaal miski kõigile sobiva chipiga pole seda mitte. Lööge või maha aga pole just palju tõestust selle kohta, et nissani mootor sellise jõuga kannataks pikemalt sõita kui 400m korraga ja seega jääb originaalist alles ilmselt vaid plokk ja plokikaas mis on tegelikult toorik kui eesmärgiks 600hp. Kui su allkiri muutuks vastupidiseks siis oleks ehk mõtet edasi rääkida, seni aga kahjuks tühi jutt.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
-
- Postitusi: 79
- Liitunud: 11.06.2008 18:10
- Asukoht: tallinn
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
Rooli ja istme vahelist tihendit ma hetkel juba koolitan!traktorist kirjutas:75000.- saaksid täiesti valmis asja driftiks......võtit ja põhjagaas....
![]()
500hp pole driftiks kindlasti vaja tulge maapeale....
rohkem on vaja rooli ja istme tihendit kui hullu jõudu....

Aga ikkagi palju jõudu seal ikkagi vaja on?

Ja kuidas seda jõudu saada!
alustuseks on vaja:
LSD- 2 way või siis kui ei häiri katkumine kurvides keevita kokku tavaline.
Korralikum iste + rihmad.
Coiloverid
Nende kolme asjaga on võimalik hakata midagi tegema juba.
Veel võiks mõelda siduri, õlijahutuse, suurema radika ja roolivõimu jahutuse peale.
Jõudu alguses pole vaja, on vaja õppida sõitma. Piisab originaaljõust ja kui tunned, et liiga vähe on siis järgmine aste oleks 250-300hj. Ei tasu jõu vähesuse arvele oma sõiduoskuse vigu panna. Kui juba oskad midagi teha selle kooslusega, ehitad edasi.
Pärast kui pro tasemel sõidad siis on piisav ca 450hj alates. See oleneb ka auto seadistusest ja kaalust.
Täit nimekirja mida vaja teha on, ma siia välja ei hakka tooma kuna see asi läheb waaay liiga pikaks. Ja mingi 100k eest ei saa veerandit ka tehtud. Kui me räägime korralikust drifti autost.
LSD- 2 way või siis kui ei häiri katkumine kurvides keevita kokku tavaline.
Korralikum iste + rihmad.
Coiloverid
Nende kolme asjaga on võimalik hakata midagi tegema juba.
Veel võiks mõelda siduri, õlijahutuse, suurema radika ja roolivõimu jahutuse peale.
Jõudu alguses pole vaja, on vaja õppida sõitma. Piisab originaaljõust ja kui tunned, et liiga vähe on siis järgmine aste oleks 250-300hj. Ei tasu jõu vähesuse arvele oma sõiduoskuse vigu panna. Kui juba oskad midagi teha selle kooslusega, ehitad edasi.
Pärast kui pro tasemel sõidad siis on piisav ca 450hj alates. See oleneb ka auto seadistusest ja kaalust.
Täit nimekirja mida vaja teha on, ma siia välja ei hakka tooma kuna see asi läheb waaay liiga pikaks. Ja mingi 100k eest ei saa veerandit ka tehtud. Kui me räägime korralikust drifti autost.
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
esijalgu piisax siis 200 hepast küll!Simpson kirjutas:alustuseks on vaja:
LSD- 2 way või siis kui ei häiri katkumine kurvides keevita kokku tavaline.
Korralikum iste + rihmad.
Coiloverid
Nende kolme asjaga on võimalik hakata midagi tegema juba.
Veel võiks mõelda siduri, õlijahutuse, suurema radika ja roolivõimu jahutuse peale.
Jõudu alguses pole vaja, on vaja õppida sõitma. Piisab originaaljõust ja kui tunned, et liiga vähe on siis järgmine aste oleks 250-300hj. Ei tasu jõu vähesuse arvele oma sõiduoskuse vigu panna. Kui juba oskad midagi teha selle kooslusega, ehitad edasi.
Pärast kui pro tasemel sõidad siis on piisav ca 450hj alates. See oleneb ka auto seadistusest ja kaalust.
Täit nimekirja mida vaja teha on, ma siia välja ei hakka tooma kuna see asi läheb waaay liiga pikaks. Ja mingi 100k eest ei saa veerandit ka tehtud. Kui me räägime korralikust drifti autost.
kodanik, HP, kellel kiirendus-audi puhul oli väga edukas säästuprojekt, tegeleb ka praegu Drifti auto ehitamisega. Kui temalt infi saada, siis usun, et paremat ja odavamat lahendust on raske leida.TURBOLOVER kirjutas:esijalgu piisax siis 200 hepast küll!Simpson kirjutas:alustuseks on vaja:
Pärast kui pro tasemel sõidad siis on piisav ca 450hj alates. See oleneb ka auto seadistusest ja kaalust.
Täit nimekirja mida vaja teha on, ma siia välja ei hakka tooma kuna see asi läheb waaay liiga pikaks. Ja mingi 100k eest ei saa veerandit ka tehtud. Kui me räägime korralikust drifti autost.
Kui 200K pangakontol ei oota, tuleks aga mõni teine hobi vaadata. 30K'ga saab korraliku vibu ja noolte komplekti näiteks

IMO kardirajal 50-pealt talverehvidega külje ette saamine ja kurvi läbimine on võib olla drifti-trenn aga mitte driftimine. Ka 0-hj'ga saab asfaltil külje ette, kui külgkiirendus ületab rehvipidamise.
Korralikul driftiautol peaks olema nii palju võimsust, et ei pea 100kmh pealt rooli ja piduritega meelitama korralikku 18"kõrget 10"laia rehvi ringi. Ja väikeste võtetega saaks suht ilusti 150kmh pealt ratta ringi - selleks ongi 450hj vaja (kui autokaal ~1300kg) - 700kg autoga piisaks ka 225hj'st.
Nu kui normaalne rinkaauto väljub kurvist 0.5g'ga ja külgpidamisele kulub kah 0.5g, siis driftimasinal on "topelt hea" pidamine ja isegi põleva rattaga tuleb suht sama kiirelt kurvist välja. Kurvist külgees välumine aeglasemalt kui ilma külg-ees sõitmata pole IMO driftimine.
See teema sarnaneb kahtlaselt teemale "Kuidas panna vabalthingavale BOV". sorry, väheke hommikuselt pahur.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
Aga mul plaan jupp-jupihaaval ikka kuid on ka arvatavasti asju mis saan kohe ää tehtud!Astrona kirjutas:kodanik, HP, kellel kiirendus-audi puhul oli väga edukas säästuprojekt, tegeleb ka praegu Drifti auto ehitamisega. Kui temalt infi saada, siis usun, et paremat ja odavamat lahendust on raske leida.TURBOLOVER kirjutas:esijalgu piisax siis 200 hepast küll!Simpson kirjutas:alustuseks on vaja:
Pärast kui pro tasemel sõidad siis on piisav ca 450hj alates. See oleneb ka auto seadistusest ja kaalust.
Täit nimekirja mida vaja teha on, ma siia välja ei hakka tooma kuna see asi läheb waaay liiga pikaks. Ja mingi 100k eest ei saa veerandit ka tehtud. Kui me räägime korralikust drifti autost.
Kui 200K pangakontol ei oota, tuleks aga mõni teine hobi vaadata. 30K'ga saab korraliku vibu ja noolte komplekti näiteks
IMO kardirajal 50-pealt talverehvidega külje ette saamine ja kurvi läbimine on võib olla drifti-trenn aga mitte driftimine. Ka 0-hj'ga saab asfaltil külje ette, kui külgkiirendus ületab rehvipidamise.
Korralikul driftiautol peaks olema nii palju võimsust, et ei pea 100kmh pealt rooli ja piduritega meelitama korralikku 18"kõrget 10"laia rehvi ringi. Ja väikeste võtetega saaks suht ilusti 150kmh pealt ratta ringi - selleks ongi 450hj vaja (kui autokaal ~1300kg) - 700kg autoga piisaks ka 225hj'st.
Nu kui normaalne rinkaauto väljub kurvist 0.5g'ga ja külgpidamisele kulub kah 0.5g, siis driftimasinal on "topelt hea" pidamine ja isegi põleva rattaga tuleb suht sama kiirelt kurvist välja. Kurvist külgees välumine aeglasemalt kui ilma külg-ees sõitmata pole IMO driftimine.
See teema sarnaneb kahtlaselt teemale "Kuidas panna vabalthingavale BOV". sorry, väheke hommikuselt pahur.
Jap, oled õigesti asjadest aru saanud. Drift=powerslide. Kui sõita ei oska siis just selles asi ongi, et jõudu on liiga vähe.Astrona kirjutas:kodanik, HP, kellel kiirendus-audi puhul oli väga edukas säästuprojekt, tegeleb ka praegu Drifti auto ehitamisega. Kui temalt infi saada, siis usun, et paremat ja odavamat lahendust on raske leida.TURBOLOVER kirjutas:esijalgu piisax siis 200 hepast küll!Simpson kirjutas:alustuseks on vaja:
Pärast kui pro tasemel sõidad siis on piisav ca 450hj alates. See oleneb ka auto seadistusest ja kaalust.
Täit nimekirja mida vaja teha on, ma siia välja ei hakka tooma kuna see asi läheb waaay liiga pikaks. Ja mingi 100k eest ei saa veerandit ka tehtud. Kui me räägime korralikust drifti autost.
Kui 200K pangakontol ei oota, tuleks aga mõni teine hobi vaadata. 30K'ga saab korraliku vibu ja noolte komplekti näiteks
IMO kardirajal 50-pealt talverehvidega külje ette saamine ja kurvi läbimine on võib olla drifti-trenn aga mitte driftimine. Ka 0-hj'ga saab asfaltil külje ette, kui külgkiirendus ületab rehvipidamise.
Korralikul driftiautol peaks olema nii palju võimsust, et ei pea 100kmh pealt rooli ja piduritega meelitama korralikku 18"kõrget 10"laia rehvi ringi. Ja väikeste võtetega saaks suht ilusti 150kmh pealt ratta ringi - selleks ongi 450hj vaja (kui autokaal ~1300kg) - 700kg autoga piisaks ka 225hj'st.
Nu kui normaalne rinkaauto väljub kurvist 0.5g'ga ja külgpidamisele kulub kah 0.5g, siis driftimasinal on "topelt hea" pidamine ja isegi põleva rattaga tuleb suht sama kiirelt kurvist välja. Kurvist külgees välumine aeglasemalt kui ilma külg-ees sõitmata pole IMO driftimine.
See teema sarnaneb kahtlaselt teemale "Kuidas panna vabalthingavale BOV". sorry, väheke hommikuselt pahur.
