K:Karterituulutus
K:Karterituulutus
Tegemist siis VW 1.8 16V Dohc mootoriga mille turbo peal. Aga probleem tuulutuse tegemisega. Tegin augu klapikambri kaane sisse et sealt tuleks õhk välja. Rahulikult sõites on kõik korras aga nii kui turbo taha tuleb ajab sealt august liiter õli välja. Sai ka õli koguja vahele pandud ja suunatud see õli karterisse aga ei midagi kasu. Õli ei jõua nii kiiresti eest joosta kui peale tuleb. Kas kellegil ideid on kuidas asi tööle saada. Ploki keskel on olemas muidu ka plaat kust saaks teha tuulutuse teha aga oskab keegi öelda ,kas sealt ka võib õli välja tulla?
Küsimus on originaal tuulutuse väljavõtu kohas. See kuhu see ots originaalis läheb ei ole absoluudselt oluline.
Kui originaalis on ploki küljepealt, siis see sama ots jätagi kas lahti või suuna catch can-i ja kogu moos.
Kui ise aretad kuskile klapikambrikaande auke, siis pole ime, et nukalt lendu saadetud õli just sealt august välja lendab.
Kui originaalis on ploki küljepealt, siis see sama ots jätagi kas lahti või suuna catch can-i ja kogu moos.
Kui ise aretad kuskile klapikambrikaande auke, siis pole ime, et nukalt lendu saadetud õli just sealt august välja lendab.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Originaalkohast väljavõte ja ühendab õlipüüduri sinna, kust on õli tagasivool karterisse ja kolmas ots enne turbot sisselaskesse, et karteris tekiks vaakum. Nii ei lenda õli, ei ole sisselase seest õline ja ei saasta loodust.
Ja kui sul kohe hunniku õli välja viskab (õigest kohast, mitte kaanest), siis on äkki mootoriga midagi?
Ja kui sul kohe hunniku õli välja viskab (õigest kohast, mitte kaanest), siis on äkki mootoriga midagi?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Hommik. Mul analoogne mure. Pöördesse lastes viskab õlivarda torust joa välja. Kas probleem võib selles olla, et kasutan NA kopsikut ja seal üks toru mis oli suunatud õhufiltri kopsikusse on pimedaga nö kasutult. Kas see tuleks viia turbsi ette õhu võttu? Praegu äkki on liiga peenikesed voolikud. Skeem hetkel selline, et plokk ja kaas on omavahel ühenduses, kaane teisest otsas on see potsik, kust peenemad voolikud lähevad sisselaske kolle külge (peale throttelit) ja siis alumine jämedam voolik ongi see pimedaga hetkel.
Mõni normaalse jämedusega karterituulutuse ots ikka lahti ka on?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Sellise mure puhul tuleks ka kaaluda võimalust,et mootor on hõre ja kogu pauk läheb karterisse.
On olemas mudelid, mis armastavad karterituulutusest õli visata, kuid Nissanitel näiteks ei tohi sealt midagi tulla. Meie 1000hp autol ei määrinud peale tervet hooaega sõite isegi näppu ära, kui kogumispaagis sobrada.
On olemas mudelid, mis armastavad karterituulutusest õli visata, kuid Nissanitel näiteks ei tohi sealt midagi tulla. Meie 1000hp autol ei määrinud peale tervet hooaega sõite isegi näppu ära, kui kogumispaagis sobrada.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Ja oma cooleri ning torustiku ilusti seest õliga üle katta 

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Korraliku õlipüüduriga ei määri ta absoluutselt sisselaset õliga, aga isiklikult pooldan vaakumiga ja suletud karterituulutust.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Endalgi 1.8 G60 16VT
Tuulutuse ots originaal kohast püüdurisse, tagasivool karterisse sealt kus G laaduri tagasivoolgi käib?
Õlipüüduril üks auk all ja kaks üleval.
Ühte ülemisse karterituulutuse voolik, mis originaal väljavõtukohast tuleb, teise augu külge filter ja alumisest august tagasivool mootorisse?
Enda jaoks tundub see asi kahtlane, kuna originaal G laaduri õli tagasivooluots, mis mootoriplokki läheb on kordades väiksem, kui tuulutuse ots, mis mul püüdurisse läheks (sisemõõt 18mm vs 3mm).
Kuna aga õlipüüdri otsad on 8mm sisemõõduga, siis kergem oleks teha endal uus flants mootoriploki külge, ning tuulutuse teine ots ilusti püüdurisse suunata. Kas 8mm siseläbimõõduga toru on tuulutuse jaoks piisav?
Kuidas saaks asja korralikult teha?
Tuulutuse ots originaal kohast püüdurisse, tagasivool karterisse sealt kus G laaduri tagasivoolgi käib?
Õlipüüduril üks auk all ja kaks üleval.
Ühte ülemisse karterituulutuse voolik, mis originaal väljavõtukohast tuleb, teise augu külge filter ja alumisest august tagasivool mootorisse?
Enda jaoks tundub see asi kahtlane, kuna originaal G laaduri õli tagasivooluots, mis mootoriplokki läheb on kordades väiksem, kui tuulutuse ots, mis mul püüdurisse läheks (sisemõõt 18mm vs 3mm).
Kuna aga õlipüüdri otsad on 8mm sisemõõduga, siis kergem oleks teha endal uus flants mootoriploki külge, ning tuulutuse teine ots ilusti püüdurisse suunata. Kas 8mm siseläbimõõduga toru on tuulutuse jaoks piisav?
Kuidas saaks asja korralikult teha?