K:Karterituulutus

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

golf
Postitusi: 67
Liitunud: 21.02.2006 15:04

K:Karterituulutus

Postitus Postitas golf »

Tegemist siis VW 1.8 16V Dohc mootoriga mille turbo peal. Aga probleem tuulutuse tegemisega. Tegin augu klapikambri kaane sisse et sealt tuleks õhk välja. Rahulikult sõites on kõik korras aga nii kui turbo taha tuleb ajab sealt august liiter õli välja. Sai ka õli koguja vahele pandud ja suunatud see õli karterisse aga ei midagi kasu. Õli ei jõua nii kiiresti eest joosta kui peale tuleb. Kas kellegil ideid on kuidas asi tööle saada. Ploki keskel on olemas muidu ka plaat kust saaks teha tuulutuse teha aga oskab keegi öelda ,kas sealt ka võib õli välja tulla?
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Kus originaal tuulutus jäi?
Tavaliselt on tuulutustel filtrid vahel, kohe kaane küljes.
golf
Postitusi: 67
Liitunud: 21.02.2006 15:04

Postitus Postitas golf »

juss kirjutas:Kus originaal tuulutus jäi?
Tavaliselt on tuulutustel filtrid vahel, kohe kaane küljes.
Originaalis tal läheb ploki keskelt sissetuleva õhu külge see aga ise nii ei taha teha ,pärast kolle ja torud seest õlised.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Küsimus on originaal tuulutuse väljavõtu kohas. See kuhu see ots originaalis läheb ei ole absoluudselt oluline.
Kui originaalis on ploki küljepealt, siis see sama ots jätagi kas lahti või suuna catch can-i ja kogu moos.

Kui ise aretad kuskile klapikambrikaande auke, siis pole ime, et nukalt lendu saadetud õli just sealt august välja lendab.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Originaalkohast väljavõte ja ühendab õlipüüduri sinna, kust on õli tagasivool karterisse ja kolmas ots enne turbot sisselaskesse, et karteris tekiks vaakum. Nii ei lenda õli, ei ole sisselase seest õline ja ei saasta loodust.

Ja kui sul kohe hunniku õli välja viskab (õigest kohast, mitte kaanest), siis on äkki mootoriga midagi?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
golf
Postitusi: 67
Liitunud: 21.02.2006 15:04

Postitus Postitas golf »

Lahendus sai tehtud nii et ploki keskelt sai võetud tuulutustoru ja viidud koguja potti mis asub kõrgemal. Sinna peale pandud lihtsalt filter. Toru sisemine läbimõõt sai pandud 26mm. Hetkel toimib asi ilusti ja probleem lahendatud.
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

Hommik. Mul analoogne mure. Pöördesse lastes viskab õlivarda torust joa välja. Kas probleem võib selles olla, et kasutan NA kopsikut ja seal üks toru mis oli suunatud õhufiltri kopsikusse on pimedaga nö kasutult. Kas see tuleks viia turbsi ette õhu võttu? Praegu äkki on liiga peenikesed voolikud. Skeem hetkel selline, et plokk ja kaas on omavahel ühenduses, kaane teisest otsas on see potsik, kust peenemad voolikud lähevad sisselaske kolle külge (peale throttelit) ja siis alumine jämedam voolik ongi see pimedaga hetkel.
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Kas viskab koos õliga ka varda välja, või lihtsalt sul varras puudu ja auk lahti?
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mõni normaalse jämedusega karterituulutuse ots ikka lahti ka on?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

No ilmselt on viga praegu jah ikkagi selles, et ei jõua mööda peenikest voolikut ära imeda ülesse jõudvat rõhkude erinevust. Õlivarrast sees polnud
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Sellise mure puhul tuleks ka kaaluda võimalust,et mootor on hõre ja kogu pauk läheb karterisse.
On olemas mudelid, mis armastavad karterituulutusest õli visata, kuid Nissanitel näiteks ei tohi sealt midagi tulla. Meie 1000hp autol ei määrinud peale tervet hooaega sõite isegi näppu ära, kui kogumispaagis sobrada.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

Ei seda varianti ei usu, sest sama plokk originaal escort-turbo tuulutusega töötas ilusasti ja sellist mure ei esinenud. Pean selle vooliku sinna turbo ette vedama siis jõuan püha tõeni.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ja oma cooleri ning torustiku ilusti seest õliga üle katta :)
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Korraliku õlipüüduriga ei määri ta absoluutselt sisselaset õliga, aga isiklikult pooldan vaakumiga ja suletud karterituulutust.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
jans
Postitusi: 256
Liitunud: 25.08.2008 12:44
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jans »

Endalgi 1.8 G60 16VT

Tuulutuse ots originaal kohast püüdurisse, tagasivool karterisse sealt kus G laaduri tagasivoolgi käib?

Õlipüüduril üks auk all ja kaks üleval.
Ühte ülemisse karterituulutuse voolik, mis originaal väljavõtukohast tuleb, teise augu külge filter ja alumisest august tagasivool mootorisse?

Enda jaoks tundub see asi kahtlane, kuna originaal G laaduri õli tagasivooluots, mis mootoriplokki läheb on kordades väiksem, kui tuulutuse ots, mis mul püüdurisse läheks (sisemõõt 18mm vs 3mm).

Kuna aga õlipüüdri otsad on 8mm sisemõõduga, siis kergem oleks teha endal uus flants mootoriploki külge, ning tuulutuse teine ots ilusti püüdurisse suunata. Kas 8mm siseläbimõõduga toru on tuulutuse jaoks piisav?

Kuidas saaks asja korralikult teha?
Vasta