george16v kirjutas:Aga pane õlirõhu andur vända teise otsa , võimalikult kaugele pumbast ja võimalikult ligidale viimasele raamsaalele , vaata mis ta seal näitama hakkab.
Selge see, et kaugemal on rõhk madalam, aga seda teadsid ka nissani insenerid. Kahjuks jutt käib üldiselt pumba väljund-rõhust, mis peaks siis vastavalt õlikanalitele olema kõrgem/madalam.
Ma ei teagi, kas on cross-drilled, plokki lahti võttes ei teadnud vaadata ja kokku lasin panna zoom1'el.
Müstiline vend sa, pr8, mõte käib u. nii "ahah teemaks õlitus - mäletan, et raamatu "Reher-Morrison Championship Engine Assembly" lk 55 kirjutati vist cross drilling'ust". 120+ jutt käib ikka metanoolist ja pööretest 10000+

? Õli- ja gaasiamoritidega kepsud jätaks teise teemasse.
Küll aga kaldun paksemat seibi regulaatori alla panema. Peaks mõõtma ära kui palju praegu vedrut kokku pressitakse, et siis vastavalt kõvema eelpinge alla panna. Ei tea kas midagi ära ei lõhu, kui 9bar rõhku on - pumpab filtri lõhki vms.
Siis jääb veel see kogu õli kaande pumpamise probleem. seda väga koormus ei huvita ja saaks iseenesest garaazis juba testida, hoida mingi 7sekki piirajas vaadates õli kella. Veel parem, kui autol 1 külg üles tõsta

simuleerimaks külgkiirendust

Õli-tuluke peaks kah olema siis mingi 3bar peal - tuleks panna mingi LM komparaator ja LED õli-kella-signaalist. Veel parem oleks, kui lasta signaal ajju, aga kes see vitsib vastu suve jamada

-> TODO_2010