Bmw 340 m60b40+kompressor ? -JoE-
-
- Postitusi: 110
- Liitunud: 21.08.2005 14:17
Mul oli siin mõni vahe tagasi M112 müügis. Jaguari oma, ehk siis kiirendus/pidurdus leevendustega. Kohe peaks ka treiali käst rihmaratta kätte saama, kui huvi on, siis võta ühendust.-JoE- kirjutas:Seda ma tean ,et mul manuaali aju vaja esialgu.
Kui see kompressor jääb väikseks siis peab suurema ostma järelikult.
Hetkel oli plaanis oma V8 mersule peale istutada.
Ma küll vaatasin autodata el. skeeme, aga äkki keegi on proovinud automaadi ajuga manuaali tööle panna muidu? Ma natuke vaatasin seda skeemi, läbi kasti kontrollmooduli toimub osadele anduritele voolu andmine, aga seda saaks teha ka ilma selle moodulita. Samas ma hetkel ei viitsinud rohkem järge ajada, aga võibolla võimalik ka selle ajuga käima pannaerik kirjutas:Selle automaatkäigukastiga mootori aju ei kõlba manuaaliga kasutamiseks.

Absoluutselt kõike annab aretada aga kas on mõtet?redline kirjutas:Ma küll vaatasin autodata el. skeeme, aga äkki keegi on proovinud automaadi ajuga manuaali tööle panna muidu? Ma natuke vaatasin seda skeemi, läbi kasti kontrollmooduli toimub osadele anduritele voolu andmine, aga seda saaks teha ka ilma selle moodulita. Samas ma hetkel ei viitsinud rohkem järge ajada, aga võibolla võimalik ka selle ajuga käima pannaerik kirjutas:Selle automaatkäigukastiga mootori aju ei kõlba manuaaliga kasutamiseks.
Iseenesest kui see väga keeruline pole, siis on mõtet, aga kui asi keerulisemaks läheb siis mõtekas teine aju osta(enamus ainult automaadi ajud)erik kirjutas:Absoluutselt kõike annab aretada aga kas on mõtet?redline kirjutas:Ma küll vaatasin autodata el. skeeme, aga äkki keegi on proovinud automaadi ajuga manuaali tööle panna muidu? Ma natuke vaatasin seda skeemi, läbi kasti kontrollmooduli toimub osadele anduritele voolu andmine, aga seda saaks teha ka ilma selle moodulita. Samas ma hetkel ei viitsinud rohkem järge ajada, aga võibolla võimalik ka selle ajuga käima pannaerik kirjutas:Selle automaatkäigukastiga mootori aju ei kõlba manuaaliga kasutamiseks.

V8 kohta ma ei tea täpselt, aga kui ma eelmine aasta e30ne peale m50b25 mootorit panin, oli samamoodi mootor aut. kastiga auto pealt, aga mina kasutasin manuaaliga(automaatkasti aju ja juhtmestikuga). Seal oli vaja lihtsalt aju mingile pin-ile süütejuhtmete pealt vool vedada vms, täpselt ei mäleta enam, midagi keerulist ei olnud igatahes. Mihkel veel otsis välja mulle kuskilt skeemi pealt selle info.
terv, põhimõtteliselt on ainult kivi erinev, mul neid manuali kive vedeleb 4 erineva softiga
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=5146
Ja kui tahad, et asja saaks, siis peaksid selle bloweri peale mõtlema... 500hj Jämedalt..
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=5146
Ja kui tahad, et asja saaks, siis peaksid selle bloweri peale mõtlema... 500hj Jämedalt..
Eaton M90 jääb jäi juba 3.6liitrise B-6 Porsche 911 mootoril väikeseks, kuna mootori VE tõusis vingelt.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kompressormootori puhul tuleb eelkõige arvestada kompressori mahtu ja pöörlemiskiirust, kuna see määrab õhukoguse, mis omakorda kütusekoguse, mis omakorda võimsuse.
M90 juures tähendab see 90 kuuptolle, ehk maht on ca 1.5L. Lihtsustades, et vabalthingava 4L mootori (VE 100%) vajaliku õhu läbilaskmiseks (s.t. 0 boost) peab kompressor juba 33% kiiremini ringi käima. Boosti tahad, siis veel kiiremini.
Oletame, et overdrive on 100%, A/F 12, redline 6000. Siis saab bensiini lasta 6000*2*90/12/12/12/13.1/12*60 = u. 240 naela tunnis. Benabloweri erikulu on 1 või tiba alla, ok võtame 0.7, siis võimsus tuleks 240/0.7 = 340 hj. Erikulu osas ma siiski eriti kindel pole.
Meil võistlusautol on kompressor samuti väike: 470 cid, 7.7L ehk 5 korda suurem kui see Eaton, aga mootor ka 9L. Lisaks overdrive on FIA max lubatud 50%. See kompressor sobiks väikesele, nii 6-liitrisele mootorile. Boost oli vaid 1.5 bar.
http://www.tqhq.ee/camaro79/window.php?21
M90 juures tähendab see 90 kuuptolle, ehk maht on ca 1.5L. Lihtsustades, et vabalthingava 4L mootori (VE 100%) vajaliku õhu läbilaskmiseks (s.t. 0 boost) peab kompressor juba 33% kiiremini ringi käima. Boosti tahad, siis veel kiiremini.
Oletame, et overdrive on 100%, A/F 12, redline 6000. Siis saab bensiini lasta 6000*2*90/12/12/12/13.1/12*60 = u. 240 naela tunnis. Benabloweri erikulu on 1 või tiba alla, ok võtame 0.7, siis võimsus tuleks 240/0.7 = 340 hj. Erikulu osas ma siiski eriti kindel pole.
Meil võistlusautol on kompressor samuti väike: 470 cid, 7.7L ehk 5 korda suurem kui see Eaton, aga mootor ka 9L. Lisaks overdrive on FIA max lubatud 50%. See kompressor sobiks väikesele, nii 6-liitrisele mootorile. Boost oli vaid 1.5 bar.
http://www.tqhq.ee/camaro79/window.php?21
Praegu siis jändan roolilatiga ei taha kuidagi kuhugi mahtuda üks võimalus oleks aga siis jääks ta silla talast veel allapoole ning selle võib väga lihtsalt alt ärasõit vaadates eesti teid.Mõelda juu võib et sõidab mööda normaalseid maanteid aga kui ükskord tulime sõbra 7-sega pärnupoolt viljandisse millel on ees madaldus käis 90 kmh pealt silla tala vastu assfaldid ja kui minu auto käiks vastu siis läheks kohe latt.
Teab keegi kuidas Alpina B8 asi on lahentatud.Kas rooli karbiga???
Üks võimalus oleks veel karterit ümber teha.
Teab keegi kuidas Alpina B8 asi on lahentatud.Kas rooli karbiga???
Üks võimalus oleks veel karterit ümber teha.