Kompressor + Muutuvapikkusega sl kollektor
Kompressor + Muutuvapikkusega sl kollektor
Nimelt küsimus selles, kas kompressoriga varustatud mootoril on mõtet säilitada muutuvapikkusega sisselaske kollektorit või mitte?
Pole pointi.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Muutuva pikkusega kollektor võimaldab saavutada sama võimsuse õhu väiksema komprimeerimisega kompressori poolt. Mida vähem peab kompressoriga õhku komprimeerima, seda väiksem on kompressori ringiajamiseks tehtav töö ja komprimeeritud õhu temperatuur.
Teoreetiliselt oleks seega muutuva pikkusega sisselase kasulik.
Kuid võib juhtuda, et survestatud õhu korral ei pruugi see klapimajandus korralikult toimida. Lisaks lähevad soema sisselastava õhu tõttu paigast ära rõhulainete pikkused. Muutuva pikkusega kollektori ainus idee ongi ju see, et vahetult enne sisselaskeklapi sulgumist valitseks selle taga maksimaalselt suur rõhk ja kui see rõhulaine liigub mootori pööretepiirkonnast välja, siis ei ole sellest süsteemist midagi kasu.
Seega oleneb kõik teostatava projekti eesmärgist ja teostuse professionaalsusest
Teoreetiliselt oleks seega muutuva pikkusega sisselase kasulik.
Kuid võib juhtuda, et survestatud õhu korral ei pruugi see klapimajandus korralikult toimida. Lisaks lähevad soema sisselastava õhu tõttu paigast ära rõhulainete pikkused. Muutuva pikkusega kollektori ainus idee ongi ju see, et vahetult enne sisselaskeklapi sulgumist valitseks selle taga maksimaalselt suur rõhk ja kui see rõhulaine liigub mootori pööretepiirkonnast välja, siis ei ole sellest süsteemist midagi kasu.
Seega oleneb kõik teostatava projekti eesmärgist ja teostuse professionaalsusest
Ülelaetud mootoril on palju rohkem kasu hoopis nukkvõlli(de) ajastuse muutmisest ja muutuva pikkusega sisselase minu silmis ennast keerukuse vs saadava kasu suhte osas küll ei õigusta.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Selge siis
Leitsin sellise video kompressori paigutuse kohta: http://www.youtube.com/watch?v=KEG5_g0Spxk
seal kollektori pikkusemuutja kõrvaldatud ja puhub otse kollektorisse. Kui suurt rolli mängib kompressori puhul intercooler?

seal kollektori pikkusemuutja kõrvaldatud ja puhub otse kollektorisse. Kui suurt rolli mängib kompressori puhul intercooler?
Mängib täpselt sama suurt rolli kui turbo puhul. Mis küsimus see üldse on?
Sisuliselt on tegu ühe ja sama asjaga, õhu kokkusurumisega, mis tõstab õhu temperatuuri.
Seega vajab see õhk ka jahutamist.
Sisuliselt on tegu ühe ja sama asjaga, õhu kokkusurumisega, mis tõstab õhu temperatuuri.
Seega vajab see õhk ka jahutamist.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Imelik küsimus. Arvestades kompressorite kehva efektiivsust, siis suuremat rolli, kui turbo puhul, kuid enamasti kasutatakse kompressorit väikese rõhuga ja sellest on loobutud. Samas on mul omal kogemus, kus vaid 0.5 bariga käiva Eaton M92-e (Porsche 993 Carrera) puhul lisandus vahejahuti paigaldusega ~60 hj (320 hj-> 380 hj).colin kirjutas:Selge siisKui suurt rolli mängib kompressori puhul intercooler?
Varsti tuleb kindlasti Pärtel, kes väidab, et metanooliga ei teki mingit probleemi kuitahes suure rõhuga, aga seda juttu ei maksa ülemäära tõsiselt võtta kuna me räägime hetkel autodest, mis peavad selle rõhuga kauem sõitma, kui paarkümmend 402m sõitu.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
"Hulloledvõi? Alum. kepsude safetymargin ca 16 starti."Raceboy kirjutas: Varsti tuleb kindlasti Pärtel, kes väidab, et metanooliga ei teki mingit probleemi kuitahes suure rõhuga, aga seda juttu ei maksa ülemäära tõsiselt võtta kuna me räägime hetkel autodest, mis peavad selle rõhuga kauem sõitma, kui paarkümmend 402m sõitu.


Kompressorile õhk-vesi IC täiesti olemas:
http://www.rbssuperchargers.com/zcode/L ... LERTOP.JPG
Eriti sobib paadimootoritele:
*külm vesi parda tagant võtta
*need on pidevalt boosti all
http://www.rbssuperchargers.com/zcode/L ... LERTOP.JPG
Eriti sobib paadimootoritele:
*külm vesi parda tagant võtta
*need on pidevalt boosti all
Kui Sa 2,8 V6 12v Audi mootorit ehitad, siis sa võid ju selle M62 külje peale ka paigutada. Loe seda teemat, saad ehk mõtteainet...
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]