Küsimus turbo ja Wg sobivuse kohta.

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
intc1
Postitusi: 6
Liitunud: 10.11.2007 21:03
Asukoht: Tabasalu

Küsimus turbo ja Wg sobivuse kohta.

Postitus Postitas intc1 »

Tere.

Mure järgmine kolektor sai valmis keevitatud aga Wg toru/torud veel puudu
sai mõttlema jäädud et kui turbo kuum koda on two enter siis kas peaks kasudama 2 Wg ka ?

Mõtlesin et kui tõesti 2 enterid ühte Wg ajada siis peab nad eraldama vaheseinaga ja maximalselt vasti Wg klappi selle sena ajama?
Opel Omega
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... win+scroll

kas kollektori tegid ka 1 ja 4 silinder ühte poolde ning 2 ja 3 teise?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ideaal juhul võiks olla jah 2 wg-d.
Saab ka 1-ega hakkama, kui võimalikult kaugele eraldatud on runnerid üksteisest aga ei ole väidetavalt ikka see mis 2 wg-d.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

mina olen kuulnud ka kahesuguseid arvamusi.

1. et pole vahet, kas 2 või 1
2. et 2tk on ikka parem

seega soovitaks ka 2tk panna, kui silindrid on õigesti paaris
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

Kas dual-entri on kasulik spool-up'ile? mitte lõppvõimsusele?
Kui jah, siis piisab sellest, et kui hoida kuni wg-klpini'gaase eraldi.
Selleks ajaks kui WG avanema hakkab ei ole enam ju vahet kas gaaside pulsid segunevad või mitte, sest rõhk on juba üleval.

M.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Katsu sa wg klapi juures see ühenduskoht nii hea teha, et need gaasid ka ilusti eraldi oleks.
Tarmo auto puhul arvutasin, et kokkumineku kohas oli ühe poole ava pindala väiksem kui torud eraldi, nii et seda tasub ka jälgida ühenduskoha tegemisel.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta