Proovi 2.5mm seinaga mustast materjalist teha, see kestab ehk vähe paremini.
RV tahab üldiselt ka RV traati saada keevitamisel, et hästi kestaks.
Vähemalt nii tundub mulle peale Rando kunagise kollega jebimist.
Kahjuks pole seal eriti ruumi pikkade torudega teha ,et turbo õiget pidi jääks ja kapoti alla mahuks. Samas enamus kolded mis müüakse on ebay-s on malmist ja samasuguse kujuga. Eks nädalavahetusel võtan vana kolde maha ja hakkan uut tegema.
Üks variant on kasutada originaalkollet ja teha lisaks toru, nii saad turbo mujale ka viia. Mul oli sama moodus kasutusel oma Porschel ja toimis väga hästi, spool oli ok ja kahe aasta jooksul mitte mingeid probleeme torustikuga.
Pikkuse pärast ie maksa eriti muretseda, kuna tehasest on nt Porsche 944 Turbol turbo teisele poole mootorit viidud crossover-toruga (sisselaske poolele) ja kehvemat spoolupi küll ei täheldata.
kas flants on ühes tükkis? kui jah siis lõika lahti.
kas flantsis on poldi augud sama uured? kui jah, siis puuri keskelt äära suunast suuremaks. nt: keskmistel aukudel on mõõt d siis järmised poldid, ääre poole minnes, võta mõõduks d+1mm.
üldiselt kui keevitused katki kähevad siis on pasad keevitused/õmbdused.
Miq kirjutas:kas flants on ühes tükkis? kui jah siis lõika lahti.
kas flantsis on poldi augud sama uured? kui jah, siis puuri keskelt äära suunast suuremaks. nt: keskmistel aukudel on mõõt d siis järmised poldid, ääre poole minnes, võta mõõduks d+1mm.
üldiselt kui keevitused katki kähevad siis on pasad keevitused/õmbdused.
M.
Flantsid kõik eraldi ja suuremate aukudega. Keevitusest ei lähe lõhki vaid kaugemalt kuskil 5mm ja kaugemaltki.
Täna sai siis kollektorist viimast võetud ,sai mitu kilomeetrit 200 lastud kui üks hetk oli tunda ,et jõud kadus ja kolle lõhki. Eks tuleb nüüd jämedamast torust teha aga tuleb loota et keevitusest järgi ei hakka siis andma. Samuti oli ka wastgate pingesse tõmmanud ja lahti murdnud kollektori küljest. Üks pilt ka tänasest.
Selle pildipealt jääb mule mulje et turba ja muu kupatus lihtsalt ripub kolle otsas äkki peaks turbole mingi toe tegema,et turbo raskus lihtsalt seda kollet poleks ei painuta.
Täna sai siis kolle teise mootori külge pandud kus mugavam ka uut teha. Sai lõhki läinud kohti uuritud. Tulebki välja ,et oleks olnud vaja kohe toed teha kuna turbo ikka päris raske ja kuna mootor väriseb siis lihtsalt lahti raputanud. Samuti sai siis käigukast lahti võetud ja differ välja ,et seda natuke täiustada