VW Golf 1 1978 1.8T16V -Golf-

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Need torud on tõesti väga lühikesed.
mulk kirjutas:Selline küünlajalg ei saagi kesta, torude soojuspaisumine rebib selle puruks, keevita kuidas tahes.
+1
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Proovi 2.5mm seinaga mustast materjalist teha, see kestab ehk vähe paremini.
RV tahab üldiselt ka RV traati saada keevitamisel, et hästi kestaks.
Vähemalt nii tundub mulle peale Rando kunagise kollega jebimist.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
golf
Postitusi: 67
Liitunud: 21.02.2006 15:04

Postitus Postitas golf »

Kahjuks pole seal eriti ruumi pikkade torudega teha ,et turbo õiget pidi jääks ja kapoti alla mahuks. Samas enamus kolded mis müüakse on ebay-s on malmist ja samasuguse kujuga. Eks nädalavahetusel võtan vana kolde maha ja hakkan uut tegema.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Üks variant on kasutada originaalkollet ja teha lisaks toru, nii saad turbo mujale ka viia. Mul oli sama moodus kasutusel oma Porschel ja toimis väga hästi, spool oli ok ja kahe aasta jooksul mitte mingeid probleeme torustikuga.

Pikkuse pärast ie maksa eriti muretseda, kuna tehasest on nt Porsche 944 Turbol turbo teisele poole mootorit viidud crossover-toruga (sisselaske poolele) ja kehvemat spoolupi küll ei täheldata.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Postitus Postitas Renn »

RV tahab üldiselt ka RV traati saada keevitamisel, et hästi kestaks.
Vähemalt nii tundub mulle peale Rando kunagise kollega jebimist.
täpsustuseks, ka rv toru võiks olla happekindel, vältimaks pragunemist temperatuuride suurest erinevusest!
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

kas flants on ühes tükkis? kui jah siis lõika lahti.
kas flantsis on poldi augud sama uured? kui jah, siis puuri keskelt äära suunast suuremaks. nt: keskmistel aukudel on mõõt d siis järmised poldid, ääre poole minnes, võta mõõduks d+1mm.

üldiselt kui keevitused katki kähevad siis on pasad keevitused/õmbdused.

M.
golf
Postitusi: 67
Liitunud: 21.02.2006 15:04

Postitus Postitas golf »

Miq kirjutas:kas flants on ühes tükkis? kui jah siis lõika lahti.
kas flantsis on poldi augud sama uured? kui jah, siis puuri keskelt äära suunast suuremaks. nt: keskmistel aukudel on mõõt d siis järmised poldid, ääre poole minnes, võta mõõduks d+1mm.

üldiselt kui keevitused katki kähevad siis on pasad keevitused/õmbdused.

M.
Flantsid kõik eraldi ja suuremate aukudega. Keevitusest ei lähe lõhki vaid kaugemalt kuskil 5mm ja kaugemaltki.
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

noo siis on ikka materjal nõrk :P
golf
Postitusi: 67
Liitunud: 21.02.2006 15:04

Postitus Postitas golf »

Täna sai siis kollektorist viimast võetud ,sai mitu kilomeetrit 200 lastud kui üks hetk oli tunda ,et jõud kadus ja kolle lõhki. Eks tuleb nüüd jämedamast torust teha aga tuleb loota et keevitusest järgi ei hakka siis andma. Samuti oli ka wastgate pingesse tõmmanud ja lahti murdnud kollektori küljest. Üks pilt ka tänasest.
Pilt
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Said enne ka miskeid numbreid mõõta?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas ahto10 »

Selle pildipealt jääb mule mulje et turba ja muu kupatus lihtsalt ripub kolle otsas äkki peaks turbole mingi toe tegema,et turbo raskus lihtsalt seda kollet poleks ei painuta.
golf
Postitusi: 67
Liitunud: 21.02.2006 15:04

Postitus Postitas golf »

Täna sai siis kolle teise mootori külge pandud kus mugavam ka uut teha. Sai lõhki läinud kohti uuritud. Tulebki välja ,et oleks olnud vaja kohe toed teha kuna turbo ikka päris raske ja kuna mootor väriseb siis lihtsalt lahti raputanud. Samuti sai siis käigukast lahti võetud ja differ välja ,et seda natuke täiustada :)
Pilt
Pilt
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas ahto10 »

kuda diffrit täiustad paned lihtsalt võlli satikaid pooma?
JP
Postitusi: 22
Liitunud: 25.05.2005 10:53
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas JP »

golf kirjutas:Täna sai siis kollektorist viimast võetud ,sai mitu kilomeetrit 200 lastud kui üks hetk oli tunda ,et jõud kadus ja kolle lõhki.
Kas sa katsetasid seda Tartu-Võru maanteel?
Dc85
Postitusi: 259
Liitunud: 29.08.2005 19:56

Postitus Postitas Dc85 »

JP kirjutas:
golf kirjutas:Täna sai siis kollektorist viimast võetud ,sai mitu kilomeetrit 200 lastud kui üks hetk oli tunda ,et jõud kadus ja kolle lõhki.
Kas sa katsetasid seda Tartu-Võru maanteel?
Sõitis mööda sinust? Räägi asjast :-D
Vasta