BMW e36 325i

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

Vat ei ole leidnud ühtki teemat, kus ta ära lõhutud oleks toore rõhuga :)


Paistab üsna vastupidav käkk olevat...
Simso
Postitusi: 24
Liitunud: 10.09.2007 8:14
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Simso »

Mulle meeldib see auto väga.
Välimus on vägagi supper ja ka kapotialune, ise eelistaks kah suurt turbot, meeldiks kah pigem suur pauk selga kõrgel kui pidevalt tõusvas joones.
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

See suur pauk suure turboga on ikka lahe , eriti veel kui mootor korralikult järele aidatud , tuleb veel suurem pauk veel järsemalt :-D
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Nagu näha, hakkavad mehed aru saama mis on hea :-D

Ega see pidamine ja 400m aeg ei olegi olulised, oluline on, et tuleks võimalikult suur pauk järsult järgi, see hoiab naeratuse näol.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

ja nii ongi :evil:
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Mihkel kirjutas:Nagu näha, hakkavad mehed aru saama mis on hea :-D

Ega see pidamine ja 400m aeg ei olegi olulised, oluline on, et tuleks võimalikult suur pauk järsult järgi, see hoiab naeratuse näol.
Pigem võiks see järsk pauk taha tulla hästi madalalt ja püsida piirajani :P vat see oleks tase :D aga kaht asja korraga vist ei saa, nii et tõesti jah...
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Saab küll, aga selleks tuleb suhteliselt palju vaeva näha (märksõnadeks on compound, sequential ja turbo+supercharger).
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

mart154 kirjutas:Vat ei ole leidnud ühtki teemat, kus ta ära lõhutud oleks toore rõhuga :)


Paistab üsna vastupidav käkk olevat...
Udune ütles, et näinud pilte lõhki lastud m50 kollektorist.
Hakkasin siis otsima ja lõpuks leidsin midagi:

http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic ... ngsr%F6ret
-whats the max power you've made on a 2.8 - 3.0L with a stock OBD1 manifold? Think it will hold together with 35 psi from a 76mm ?
-It often cracks with 28 psi.
colin
Postitusi: 223
Liitunud: 12.02.2008 14:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas colin »

Arvan, et see plastikust sisselaske kolle võib paugatada pigem käivitusel :badgrin: Rinka autodega küll ja küll nii juhtunud... kui mootorit väljasuretades gaasipedaali põhja ei vajuta, jäävad sisselaskesse kütuse aurud ja käivitamisel käib `väike` pauk ja süsiniku tükke lendab (tavaliselt mõned minutid enne starti)... :fcuk
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Nüüdsest on autol 240/240 nukad. Ajastus sätitud nii, et klapikattuvus jäi eelnevaga samaks, ehk siis nüüd väljalase avaneb varem ja sisselase sulgub hiljem.
Sai ka väike proovisõit tehtud. Kas nüüd lõpp sellest paremaks läks, ei saanudki aru, liiga libe oli.

Küll aga andis vanos märgatavat effekti 4000 rpm kandis. Korralik vedu, mis enne 5000-st algas, nihkus nüüd tänu nuka varasele asendile 1000 võrra allapoole.
Eelmise nuka kombinatsiooniga vanos eriti tuntavat eelist ei andnud, seetõttu oli ta siiani üldse välja lülitatud. Ma arvan, et oli mingi seadistuse kala, sest originaal 2,5 mootor saavutab maksimaalse momendi 4200 juures ja seda just varase nuka asendiga.
Igaljuhul meeldiv üllatus sealt, kust seda ei oodanud.

Üks väike jama ka, mis välja tuli.
Boosti näidik, mis esalgu tundus ok, siiski korralikult ei tööta. Kui rõhk üle 18 läheb ökonomaiseri skaalal, siis kukub seier alla ja jääb 12 kanti võbelema.

Natuke ka salongi tuuningut.
E36 kupeel on normaalse isteasendiga rool üsna kaugel ja mulle sirgete kätega roolida ei meeldi. Seetõttu tuleb pikendus vahele ja rool nihkub 5cm ligemale.
Pilt
Pilt
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Autol on nüüd olemas ka stardipiiraja. Aktiveerida saab roolilt vasakpoolsest signaalinupust. Hetkel sätitud 4500rpm peale.
Huvipärast proovisin, kuidas töötab 15kraadise ignition retard'ga.
Paugutas päris hästi, võibolla ehk liigagi hästi:
Pilt

Peale seda muutus auto hääl mõistagi suht valjuks. Rullnoka stiilis plärin tundus minu kõrvade jaoks tegelikult üsnagi meeldiv, sõidaks nagu sportautoga juba. Vahelduse mõttes omamoodi huvitav.
Sai natuke ka jäädvustatud. Tõenäoliselt tulevikus see auto nii lärmakas enam olema ei hakka.
Video

Siis veel selline asi, et boosti näidik töötab lõpuks korralikult. Ma ei teagi milles põhjus oli, aga tundub et vemsi boost signaal ei sobi hästi spidoploki tach sisendisse. Tulemus selline, et teatud väärtuselt üle minnes hakkab spidoploki tach väljund seierit nulli suunas keerama.
Lahenduseks sai kasutusele võetud 318i kellaplokk, mille tahhomeeter näitab 1,5x rohkem. Natuke sai ka null-asendit muudetud ja nüüd vähemalt on näidik kasutatav kuni skaala lõpuni.
Viimati muutis ivar, 21.03.2009 0:53, muudetud 1 kord kokku.
Er!k
Postitusi: 92
Liitunud: 15.10.2006 21:51
Asukoht: Tallinn,lasnamägi

Postitus Postitas Er!k »

Roolile lasid mingi flantsi teha või kuidas ?
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Alumiiniumist vahetüki lasin treida. Sinna otsa läks originaalroolist välja lõigatud keskosa, millega antud pikendus roolisamba otsa kinnitub. Vajadusel saab selle komplekti ära võtta ja rooli tava asendisse tagasi asetada.

Autopeal näib välja selline. Ajutiselt on must teip peal, et liiga blingbling poleks.
Pilt
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

Jõudu sulle!!! Minuarust kõige huvitavam project siin foorumis!
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Tegelikult toimib launch control boosti tekitamisega kõige paremini 4v mootoril umbes 30 kraadi tagasi keerates, segu sõltuvalt mootorist rikastades ja ilma paugutamata :) Paigalseistes boosti vabalt 1 bar.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta