Paistab üsna vastupidav käkk olevat...
BMW e36 325i
Nagu näha, hakkavad mehed aru saama mis on hea
Ega see pidamine ja 400m aeg ei olegi olulised, oluline on, et tuleks võimalikult suur pauk järsult järgi, see hoiab naeratuse näol.
Ega see pidamine ja 400m aeg ei olegi olulised, oluline on, et tuleks võimalikult suur pauk järsult järgi, see hoiab naeratuse näol.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Pigem võiks see järsk pauk taha tulla hästi madalalt ja püsida piirajani :P vat see oleks tase :D aga kaht asja korraga vist ei saa, nii et tõesti jah...Mihkel kirjutas:Nagu näha, hakkavad mehed aru saama mis on hea![]()
Ega see pidamine ja 400m aeg ei olegi olulised, oluline on, et tuleks võimalikult suur pauk järsult järgi, see hoiab naeratuse näol.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Saab küll, aga selleks tuleb suhteliselt palju vaeva näha (märksõnadeks on compound, sequential ja turbo+supercharger).
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Udune ütles, et näinud pilte lõhki lastud m50 kollektorist.mart154 kirjutas:Vat ei ole leidnud ühtki teemat, kus ta ära lõhutud oleks toore rõhuga
Paistab üsna vastupidav käkk olevat...
Hakkasin siis otsima ja lõpuks leidsin midagi:
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic ... ngsr%F6ret
-whats the max power you've made on a 2.8 - 3.0L with a stock OBD1 manifold? Think it will hold together with 35 psi from a 76mm ?
-It often cracks with 28 psi.
Arvan, et see plastikust sisselaske kolle võib paugatada pigem käivitusel
Rinka autodega küll ja küll nii juhtunud... kui mootorit väljasuretades gaasipedaali põhja ei vajuta, jäävad sisselaskesse kütuse aurud ja käivitamisel käib `väike` pauk ja süsiniku tükke lendab (tavaliselt mõned minutid enne starti)... 
Nüüdsest on autol 240/240 nukad. Ajastus sätitud nii, et klapikattuvus jäi eelnevaga samaks, ehk siis nüüd väljalase avaneb varem ja sisselase sulgub hiljem.
Sai ka väike proovisõit tehtud. Kas nüüd lõpp sellest paremaks läks, ei saanudki aru, liiga libe oli.
Küll aga andis vanos märgatavat effekti 4000 rpm kandis. Korralik vedu, mis enne 5000-st algas, nihkus nüüd tänu nuka varasele asendile 1000 võrra allapoole.
Eelmise nuka kombinatsiooniga vanos eriti tuntavat eelist ei andnud, seetõttu oli ta siiani üldse välja lülitatud. Ma arvan, et oli mingi seadistuse kala, sest originaal 2,5 mootor saavutab maksimaalse momendi 4200 juures ja seda just varase nuka asendiga.
Igaljuhul meeldiv üllatus sealt, kust seda ei oodanud.
Üks väike jama ka, mis välja tuli.
Boosti näidik, mis esalgu tundus ok, siiski korralikult ei tööta. Kui rõhk üle 18 läheb ökonomaiseri skaalal, siis kukub seier alla ja jääb 12 kanti võbelema.
Natuke ka salongi tuuningut.
E36 kupeel on normaalse isteasendiga rool üsna kaugel ja mulle sirgete kätega roolida ei meeldi. Seetõttu tuleb pikendus vahele ja rool nihkub 5cm ligemale.


Sai ka väike proovisõit tehtud. Kas nüüd lõpp sellest paremaks läks, ei saanudki aru, liiga libe oli.
Küll aga andis vanos märgatavat effekti 4000 rpm kandis. Korralik vedu, mis enne 5000-st algas, nihkus nüüd tänu nuka varasele asendile 1000 võrra allapoole.
Eelmise nuka kombinatsiooniga vanos eriti tuntavat eelist ei andnud, seetõttu oli ta siiani üldse välja lülitatud. Ma arvan, et oli mingi seadistuse kala, sest originaal 2,5 mootor saavutab maksimaalse momendi 4200 juures ja seda just varase nuka asendiga.
Igaljuhul meeldiv üllatus sealt, kust seda ei oodanud.
Üks väike jama ka, mis välja tuli.
Boosti näidik, mis esalgu tundus ok, siiski korralikult ei tööta. Kui rõhk üle 18 läheb ökonomaiseri skaalal, siis kukub seier alla ja jääb 12 kanti võbelema.
Natuke ka salongi tuuningut.
E36 kupeel on normaalse isteasendiga rool üsna kaugel ja mulle sirgete kätega roolida ei meeldi. Seetõttu tuleb pikendus vahele ja rool nihkub 5cm ligemale.


Autol on nüüd olemas ka stardipiiraja. Aktiveerida saab roolilt vasakpoolsest signaalinupust. Hetkel sätitud 4500rpm peale.
Huvipärast proovisin, kuidas töötab 15kraadise ignition retard'ga.
Paugutas päris hästi, võibolla ehk liigagi hästi:

Peale seda muutus auto hääl mõistagi suht valjuks. Rullnoka stiilis plärin tundus minu kõrvade jaoks tegelikult üsnagi meeldiv, sõidaks nagu sportautoga juba. Vahelduse mõttes omamoodi huvitav.
Sai natuke ka jäädvustatud. Tõenäoliselt tulevikus see auto nii lärmakas enam olema ei hakka.
Video
Siis veel selline asi, et boosti näidik töötab lõpuks korralikult. Ma ei teagi milles põhjus oli, aga tundub et vemsi boost signaal ei sobi hästi spidoploki tach sisendisse. Tulemus selline, et teatud väärtuselt üle minnes hakkab spidoploki tach väljund seierit nulli suunas keerama.
Lahenduseks sai kasutusele võetud 318i kellaplokk, mille tahhomeeter näitab 1,5x rohkem. Natuke sai ka null-asendit muudetud ja nüüd vähemalt on näidik kasutatav kuni skaala lõpuni.
Huvipärast proovisin, kuidas töötab 15kraadise ignition retard'ga.
Paugutas päris hästi, võibolla ehk liigagi hästi:

Peale seda muutus auto hääl mõistagi suht valjuks. Rullnoka stiilis plärin tundus minu kõrvade jaoks tegelikult üsnagi meeldiv, sõidaks nagu sportautoga juba. Vahelduse mõttes omamoodi huvitav.
Sai natuke ka jäädvustatud. Tõenäoliselt tulevikus see auto nii lärmakas enam olema ei hakka.
Video
Siis veel selline asi, et boosti näidik töötab lõpuks korralikult. Ma ei teagi milles põhjus oli, aga tundub et vemsi boost signaal ei sobi hästi spidoploki tach sisendisse. Tulemus selline, et teatud väärtuselt üle minnes hakkab spidoploki tach väljund seierit nulli suunas keerama.
Lahenduseks sai kasutusele võetud 318i kellaplokk, mille tahhomeeter näitab 1,5x rohkem. Natuke sai ka null-asendit muudetud ja nüüd vähemalt on näidik kasutatav kuni skaala lõpuni.
Viimati muutis ivar, 21.03.2009 0:53, muudetud 1 kord kokku.
Alumiiniumist vahetüki lasin treida. Sinna otsa läks originaalroolist välja lõigatud keskosa, millega antud pikendus roolisamba otsa kinnitub. Vajadusel saab selle komplekti ära võtta ja rooli tava asendisse tagasi asetada.
Autopeal näib välja selline. Ajutiselt on must teip peal, et liiga blingbling poleks.

Autopeal näib välja selline. Ajutiselt on must teip peal, et liiga blingbling poleks.

Tegelikult toimib launch control boosti tekitamisega kõige paremini 4v mootoril umbes 30 kraadi tagasi keerates, segu sõltuvalt mootorist rikastades ja ilma paugutamata
Paigalseistes boosti vabalt 1 bar.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;