Segu lahja...
Segu lahja...
Audi 20vt mootor, originaalis 3B aju, ümber tehtud kunagi AAN-ks. Mingil hetkel hakkas segu lahjaks jääma. Peal AAN-i pihustid ja orig. turbo. Juba rõhu juures 1bar on segu väga lahja, st üle 15.
Mis võib põhjustada sellist jama? Bena rõhk mõõdetud, ka peale keeratud aga midagi ei aita.
Mis võib põhjustada sellist jama? Bena rõhk mõõdetud, ka peale keeratud aga midagi ei aita.
Mõõtsid ikka sõidu ajal ja boosti all kütuserõhku?
Lambda on WideBand?
Lambda on WideBand?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ära ei lange kuskil?
WB-d oled proovinud vabas õhus kalibreerida?
Äkki ajus MAP sensor tuksis ja tallates on load-i telg paigast ära.
Neil 20VT mootoritel on MAF ka veel vist ikka? Map-i peaks ta siis enamvähem fuel cut-iks kasutama ainult.
MAF-i tasuks ka kontrollida.
WB-d oled proovinud vabas õhus kalibreerida?
Äkki ajus MAP sensor tuksis ja tallates on load-i telg paigast ära.
Neil 20VT mootoritel on MAF ka veel vist ikka? Map-i peaks ta siis enamvähem fuel cut-iks kasutama ainult.
MAF-i tasuks ka kontrollida.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 17.06.2007 17:32
- Asukoht: Soome
Sai täna juhe ka külge pandud, midagi erilist ei avastanud enda arust.
1. Internal control memory error - vms aga see oli juba siis ka kui segu veel paigas oli. Mai teagi, mis seda viga põhjustada võib.
2. Vehicle speed sensor - no signal - ei kujuta ette, kuidas see saaks segu mõjutada. Samas spido töötab.
Õhulugeja vigu ei näidanud, samas ei olnud measurin blocki all ka sellel mootoril ühtegi kanalit, mis oleks õhulugeja tööd kajastanud.
Kellelgi ideid?
1. Internal control memory error - vms aga see oli juba siis ka kui segu veel paigas oli. Mai teagi, mis seda viga põhjustada võib.
2. Vehicle speed sensor - no signal - ei kujuta ette, kuidas see saaks segu mõjutada. Samas spido töötab.
Õhulugeja vigu ei näidanud, samas ei olnud measurin blocki all ka sellel mootoril ühtegi kanalit, mis oleks õhulugeja tööd kajastanud.
Kellelgi ideid?
sven, õhulugeja survepoolel ikka?
variant 1. võta vemsi 300 map, see mis seal minust sisse jäi potekaga...
(samas proovitud ka AAN st1 kivi ja orig. mapiga, jõudu jätkus kauemaks, kuid segu oli lahja endiselt)
variant 2. proovitud rs2 ADU (380 cc?!) pihusteid, nendega on utoopia, Tarmo võib kaasa rääkida, kuidas tema Gekko sama case ol, ülerõhku pea 2 bar KKK K24-ga, kuid segu alguses väga rikas.
P.s Rõhulekke kontrollimiseks otsik olemas, äkki cooler ikka lekib?!
variant 1. võta vemsi 300 map, see mis seal minust sisse jäi potekaga...
(samas proovitud ka AAN st1 kivi ja orig. mapiga, jõudu jätkus kauemaks, kuid segu oli lahja endiselt)
variant 2. proovitud rs2 ADU (380 cc?!) pihusteid, nendega on utoopia, Tarmo võib kaasa rääkida, kuidas tema Gekko sama case ol, ülerõhku pea 2 bar KKK K24-ga, kuid segu alguses väga rikas.
P.s Rõhulekke kontrollimiseks otsik olemas, äkki cooler ikka lekib?!
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Survepoolel ikka. Eks ma vaatan mis saab selle jamaga.Renn kirjutas:sven, õhulugeja survepoolel ikka?
variant 1. võta vemsi 300 map, see mis seal minust sisse jäi potekaga...
(samas proovitud ka AAN st1 kivi ja orig. mapiga, jõudu jätkus kauemaks, kuid segu oli lahja endiselt)
variant 2. proovitud rs2 ADU (380 cc?!) pihusteid, nendega on utoopia, Tarmo võib kaasa rääkida, kuidas tema Gekko sama case ol, ülerõhku pea 2 bar KKK K24-ga, kuid segu alguses väga rikas.
P.s Rõhulekke kontrollimiseks otsik olemas, äkki cooler ikka lekib?!
Lekke korral on segu pigem rikas kui lahja ikka, et selle viga see kohe kindlasti olla ei saa.Renn kirjutas: P.s Rõhulekke kontrollimiseks otsik olemas, äkki cooler ikka lekib?!
MAP sees praegu potekaga? (originaal 250 regullitud 300 peale?) see tasuks küll õige vastu ära vahetada, vemsi oma ei maksa üleüldse palju.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
jah, kuid proovitud sai nii ADU õhukulu mõõtjat, kui ka kahte erinevat 250 map sensoriga st1 kiviga aju.Lekke korral on segu pigem rikas kui lahja ikka, et selle viga see kohe kindlasti olla ei saa.
MAP sees praegu potekaga? (originaal 250 regullitud 300 peale?) see tasuks küll õige vastu ära vahetada, vemsi oma ei maksa üleüldse palju.
Viimati muutis Renn, 15.03.2009 12:22, muudetud 1 kord kokku.
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Pihustid korras, kütterõhk chipi poolt ette nähtud?
Äkki lihtsalt chip ei ole antud setup-ile vastav?
Äkki lihtsalt chip ei ole antud setup-ile vastav?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.