Segu lahja...

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

ejay
Postitusi: 231
Liitunud: 19.03.2006 20:57

Segu lahja...

Postitus Postitas ejay »

Audi 20vt mootor, originaalis 3B aju, ümber tehtud kunagi AAN-ks. Mingil hetkel hakkas segu lahjaks jääma. Peal AAN-i pihustid ja orig. turbo. Juba rõhu juures 1bar on segu väga lahja, st üle 15.
Mis võib põhjustada sellist jama? Bena rõhk mõõdetud, ka peale keeratud aga midagi ei aita.
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

pihustid umbes ?
Lambda hakkab minema ?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mõõtsid ikka sõidu ajal ja boosti all kütuserõhku?

Lambda on WideBand?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ejay
Postitusi: 231
Liitunud: 19.03.2006 20:57

Postitus Postitas ejay »

Sõidu ajal ikka ja lambda on WB. Bensu rõhk tõuseb ilusti koos boostiga.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ära ei lange kuskil?
WB-d oled proovinud vabas õhus kalibreerida?

Äkki ajus MAP sensor tuksis ja tallates on load-i telg paigast ära.
Neil 20VT mootoritel on MAF ka veel vist ikka? Map-i peaks ta siis enamvähem fuel cut-iks kasutama ainult.
MAF-i tasuks ka kontrollida.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
digimarket
Postitusi: 212
Liitunud: 17.06.2007 17:32
Asukoht: Soome

Postitus Postitas digimarket »

MAF on olemas jah 20vt-l.
BMW M52 328i turbo
ejay
Postitusi: 231
Liitunud: 19.03.2006 20:57

Postitus Postitas ejay »

Sai täna juhe ka külge pandud, midagi erilist ei avastanud enda arust.
1. Internal control memory error - vms aga see oli juba siis ka kui segu veel paigas oli. Mai teagi, mis seda viga põhjustada võib.
2. Vehicle speed sensor - no signal - ei kujuta ette, kuidas see saaks segu mõjutada. Samas spido töötab.

Õhulugeja vigu ei näidanud, samas ei olnud measurin blocki all ka sellel mootoril ühtegi kanalit, mis oleks õhulugeja tööd kajastanud.

Kellelgi ideid?
750il
Postitusi: 76
Liitunud: 17.11.2005 19:09
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas 750il »

1 Internal control memory error - tähendab et on chipitud
2 Vehicle speed sensor - diagnostika ajal mootor seisis
Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Postitus Postitas Renn »

sven, õhulugeja survepoolel ikka?
variant 1. võta vemsi 300 map, see mis seal minust sisse jäi potekaga...
(samas proovitud ka AAN st1 kivi ja orig. mapiga, jõudu jätkus kauemaks, kuid segu oli lahja endiselt)
variant 2. proovitud rs2 ADU (380 cc?!) pihusteid, nendega on utoopia, Tarmo võib kaasa rääkida, kuidas tema Gekko sama case ol, ülerõhku pea 2 bar KKK K24-ga, kuid segu alguses väga rikas.

P.s Rõhulekke kontrollimiseks otsik olemas, äkki cooler ikka lekib?!
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
ejay
Postitusi: 231
Liitunud: 19.03.2006 20:57

Postitus Postitas ejay »

Renn kirjutas:sven, õhulugeja survepoolel ikka?
variant 1. võta vemsi 300 map, see mis seal minust sisse jäi potekaga...
(samas proovitud ka AAN st1 kivi ja orig. mapiga, jõudu jätkus kauemaks, kuid segu oli lahja endiselt)
variant 2. proovitud rs2 ADU (380 cc?!) pihusteid, nendega on utoopia, Tarmo võib kaasa rääkida, kuidas tema Gekko sama case ol, ülerõhku pea 2 bar KKK K24-ga, kuid segu alguses väga rikas.

P.s Rõhulekke kontrollimiseks otsik olemas, äkki cooler ikka lekib?!
Survepoolel ikka. Eks ma vaatan mis saab selle jamaga.
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Renn kirjutas: P.s Rõhulekke kontrollimiseks otsik olemas, äkki cooler ikka lekib?!
Lekke korral on segu pigem rikas kui lahja ikka, et selle viga see kohe kindlasti olla ei saa.
MAP sees praegu potekaga? (originaal 250 regullitud 300 peale?) see tasuks küll õige vastu ära vahetada, vemsi oma ei maksa üleüldse palju.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Postitus Postitas Renn »

Lekke korral on segu pigem rikas kui lahja ikka, et selle viga see kohe kindlasti olla ei saa.
MAP sees praegu potekaga? (originaal 250 regullitud 300 peale?) see tasuks küll õige vastu ära vahetada, vemsi oma ei maksa üleüldse palju.
jah, kuid proovitud sai nii ADU õhukulu mõõtjat, kui ka kahte erinevat 250 map sensoriga st1 kiviga aju.
Viimati muutis Renn, 15.03.2009 12:22, muudetud 1 kord kokku.
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Pihustid korras, kütterõhk chipi poolt ette nähtud?

Äkki lihtsalt chip ei ole antud setup-ile vastav?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ejay
Postitusi: 231
Liitunud: 19.03.2006 20:57

Postitus Postitas ejay »

Mingi süvenev viga peab olema, sest kui ma algul auto sain, siis sellise rõhuga oli segu veel paigas, nüüd aga enam mitte.
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

äkki bensupump hakkab sujuvalt koolema?
Vasta