Saalede sissesõit?
Saalede sissesõit?
Palju oleks soovituslik sissesõit peale saalte vahetamist turbokal(supra mk3 3.0turbo) ?
www.eci.ee - Jaapani autode varuosad.
Veidi soovitatakse neid sisse ikka sõita. Ise olen ka esimene kord nii teinud, et peale saaledevahetust kohe piirajasse testisõidul, ei juhtunud nagu midagi.
Reaalselt kui kõik tolerantsid paigas, siis nad sissesõitu ei tohiks vajada jah aga võid ju südamerahustuseks esimesed 300km väheke kergemalt sõita.
Reaalselt kui kõik tolerantsid paigas, siis nad sissesõitu ei tohiks vajada jah aga võid ju südamerahustuseks esimesed 300km väheke kergemalt sõita.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kui kogu mootori sissetöötamine huvitab siis seda tehakse suhteliselt karmilt.... Kuna palju liikvel linnalegende tuhandeta kaupa töristamisest siis seda julmemana kõlab kui 25-30a mootoreid ehitanud ja taasehitanud mehed ütlevad et õlisurve ilma süüteta üles ja käima....pööre 2500 lähedal ja nii kuni norm temperatuuri saavutamiseni.....siis veel igasugu eriprotseduurid aga kusagilt ei paista välja et saalesidki hellitataks. Eesti keeles kasutatakse sõna sissesõit, Ameerikamaal aga "Break in" ehk sisse murdma 

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
V8 puhul on sellised abinõud, mis drelli otsa käivad ning jagaja august sisse. Sellega saab õlirõhu üles.jeff01 kirjutas:õlisurve ilma süüteta üles ja käima....pööre 2500 lähedal ja nii kuni norm temperatuuri
Mingis nukkvõlli sissetöötamise videos seletati umbes samamoodi et käivitus ja kohe 20min järjest sarnastel pööretel hoida, muidugi jälgida mootori temperatuuri jne.
siiani kõik meie võidusõidu koned on saanud paigal ühtalse pöördega seista mingi 2x30 mintsa...ilusti soojaks ja siis lasnud täitsa maha jahtuda peale mida uuesti soojaks...peale seda otse stendi või rajale...
Ligur on korra stendis selle sissesõitmise kohta öelnud nii...kui siin vastu ei pea siis ei kesta rajal ka
Ligur on korra stendis selle sissesõitmise kohta öelnud nii...kui siin vastu ei pea siis ei kesta rajal ka

Olgem ausad, kas sa tõesti suudad 3000km ilma vajutamata sõita selle autoga?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
V8 puhul tehakse eelõlitus vanast jagajast aretatud abinõuga, mida drelliga ringi aetakse (s.t. õlipumpa) kuni nookuritest hakkab õli tulema.
20 min sissetöötamist 2000 p/min kandis on flat tappet nukkadele, rullnuka puhul pole vaja. Rõngastest samuti moly rõngad ei vaja sissetöötamist.
Saalte puhul tuleb arvestada lõtkusid, kui näiteks vänt on tehtud tolerantsi jämedamas otsas ja saale paksemas, siis kokkuvõttes võib olla tegemist istuga!
Performance mootoritel ei maksa lõtkudega koonerdada, õli nagunii paksem.
Mõõtmiseks odavam variant on Plastigage, need on väiksed ribad, mille paned vahele, keerad momendiga kinni ja siis vaatad kui laiaks see litsuti, mille järgi saad lõtku teada.
Aga üldiselt kestab mootor kauem kui seal ka õli on!
20 min sissetöötamist 2000 p/min kandis on flat tappet nukkadele, rullnuka puhul pole vaja. Rõngastest samuti moly rõngad ei vaja sissetöötamist.
Saalte puhul tuleb arvestada lõtkusid, kui näiteks vänt on tehtud tolerantsi jämedamas otsas ja saale paksemas, siis kokkuvõttes võib olla tegemist istuga!

Mõõtmiseks odavam variant on Plastigage, need on väiksed ribad, mille paned vahele, keerad momendiga kinni ja siis vaatad kui laiaks see litsuti, mille järgi saad lõtku teada.
Aga üldiselt kestab mootor kauem kui seal ka õli on!

Tolerantside kohta ei oska kaasa rääkida, kuid 20W60 ja 10W60 õli on töötemperatuuril sama viskoossusega. Viskoossust töötemperatuuril näitab viimane number. See x0W näitab külma (nö Winter) viskoossust. Väidetavalt võiks nende kahe numbri erinevus high performance kasutuse puhul pigem väiksem olla. Põhimõtteliselt peaks 20W60 õlis olema vähem igasuguseid viskoossusmodifikaatoreid, mis baasõlist kiiremini "hapuks" võivad minna. 
