K:turbo paigaldus

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

/////AMG
Postitusi: 12
Liitunud: 10.03.2009 12:41
Asukoht: tallinn

K:turbo paigaldus

Postitus Postitas /////AMG »

tere oleks küsimus ja suur huvi et mis peaks ümber tegema et panna mb w201 3,0 mootorile turbo. kas peab selle k-jetrooniku sealt ära võtma, või ei pea. tahaks autot tänava sõiduks teha
telerex
Postitusi: 153
Liitunud: 26.03.2008 22:15
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas telerex »

hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Peab mootori korda tegema, kui on sõitnud rohkem kui 500k km`i :-D
Kollektori keevitama, progetava aju paigaldama, valima vastavalt soovile turbo, üle 700hp ei soovita stock mootoriga minna, samuti pöördeid üle 8000 ei ole mõistlik sättida. Muidugi seade peaks seda soosima.

Aga ennekõike pead KE-jeti tegema EFI`ks, ma võin sul selle ära teha kui soovi on.

Mul on pakkuda 3.2 M104 turbokollektor valmiskujul. Sobib siis W201 keresse.

Kas sul on juba W201 3.0 olemas, või tahad osta, seda AVL numbriga musta? Võid mulle privasse kirjutada, vastan ühtteist.

Selline teema läheb enivei lukku, kasulikku materjali küllaga, otsi. Mina kui mersufriik võin sulle omast vabast tahtest privas kirjutada, kuidas miskit teha väga detailselt.
/////AMG
Postitusi: 12
Liitunud: 10.03.2009 12:41
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas /////AMG »

mul on juba w201 peal 3,0 mootor on koralik ei klõbise ja võta õli aga ise olen nii palju uurinud et seda k-jetronikut ei pea vahetama et kui ülelaadimis rõhk on 0,5 kolled asjad on valmis turboks on kkk24
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Ok, siinkohal lõpeb minu abi/info.
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

ei hakka uut teemat tegema :P

kas turbo paigaldamisel pea ta täiesti loodi jääma(kui võlli vaadata)?
õli ülevalt peale ja alt välja. või tohib ta kerge nurga alla jätta?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Garrett väidab max 30 kraadi kalle võib olla, kui mälu ei peta.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

Max Boostist just lugesin et õli peale-maha voolu võib kuni 30 kraadi viltu panna, aga et võll ise jääb siiski loodi. Ma tahaks kangesti just võlli otsa üles veits tõsta.
Nt. turbo panna tehase kollektori alla, ühe mootori käpa suht kõrvale ning tahaks otsa veits kergitada, et saaks kompressori sisend-toru üle mootori käpa viia.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ei ole ausalt öeldes sellele väga suurt tähelepanu kunagi pööranud.
Enamus turbod lihtsalt enamvähem sirgelt peale sattunud.
Samas ei meenu mulle, et turboga kaasas olnud paberil oleks kirjutatud midagi võlli loodimise kohta.
Üle 30 kraadi ei saa see kindlasti olla õli äravoolu tõttu.
Netist nagu ka karmimatel autodel silma jäänud turbosid, mis ei ole päris loodis peal.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
/////AMG
Postitusi: 12
Liitunud: 10.03.2009 12:41
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas /////AMG »

aga hents hea oleks sinu abi kuna oled teinud juba seda kuulan ilusti ära ja hea oleks perfektne nõu :)
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ma arvan, et esimene möödapanek millest hents üldse edasi ei taha rääkida on K24 turbo kasutamine 3-me liitrisel mootoril. :shock:
Olgem ausad, see on paras 2-e liitrisele autole.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
/////AMG
Postitusi: 12
Liitunud: 10.03.2009 12:41
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas /////AMG »

seda küll aga ma tahaks et mootor kestaks et se esimese 100 km uniku ei jookseks
/////AMG
Postitusi: 12
Liitunud: 10.03.2009 12:41
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas /////AMG »

aa ja teine asi mis jäi kummitama on se et teha ke-jet efi-ks ? ühe sõnaga elektroon pihustid ühe sõnaga on siis vist vaja juba vemsi kui õigesti aru saan :oops:
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Vahet pole, peaasi, et EFI, võid megakalli aju ka osta, kas sellise projekti puhul mõtet on.

MS ja VEMS on sama hinnaga.

Mul siin mingid komplektid ka välja toodud
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

Natuke lugemist, pritse võid samaks jätta kui sõidad väiksel rõhul :)

http://www.bmwe21.net/forum/viewtopic.php?t=6025

http://www.google.ee/search?hl=et&q=CIS ... G=Otsi&lr=
Probleem tekib süütega.
Vasta