K:turbo paigaldus
K:turbo paigaldus
tere oleks küsimus ja suur huvi et mis peaks ümber tegema et panna mb w201 3,0 mootorile turbo. kas peab selle k-jetrooniku sealt ära võtma, või ei pea. tahaks autot tänava sõiduks teha
Peab mootori korda tegema, kui on sõitnud rohkem kui 500k km`i
Kollektori keevitama, progetava aju paigaldama, valima vastavalt soovile turbo, üle 700hp ei soovita stock mootoriga minna, samuti pöördeid üle 8000 ei ole mõistlik sättida. Muidugi seade peaks seda soosima.
Aga ennekõike pead KE-jeti tegema EFI`ks, ma võin sul selle ära teha kui soovi on.
Mul on pakkuda 3.2 M104 turbokollektor valmiskujul. Sobib siis W201 keresse.
Kas sul on juba W201 3.0 olemas, või tahad osta, seda AVL numbriga musta? Võid mulle privasse kirjutada, vastan ühtteist.
Selline teema läheb enivei lukku, kasulikku materjali küllaga, otsi. Mina kui mersufriik võin sulle omast vabast tahtest privas kirjutada, kuidas miskit teha väga detailselt.

Kollektori keevitama, progetava aju paigaldama, valima vastavalt soovile turbo, üle 700hp ei soovita stock mootoriga minna, samuti pöördeid üle 8000 ei ole mõistlik sättida. Muidugi seade peaks seda soosima.
Aga ennekõike pead KE-jeti tegema EFI`ks, ma võin sul selle ära teha kui soovi on.
Mul on pakkuda 3.2 M104 turbokollektor valmiskujul. Sobib siis W201 keresse.
Kas sul on juba W201 3.0 olemas, või tahad osta, seda AVL numbriga musta? Võid mulle privasse kirjutada, vastan ühtteist.
Selline teema läheb enivei lukku, kasulikku materjali küllaga, otsi. Mina kui mersufriik võin sulle omast vabast tahtest privas kirjutada, kuidas miskit teha väga detailselt.
Garrett väidab max 30 kraadi kalle võib olla, kui mälu ei peta.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Max Boostist just lugesin et õli peale-maha voolu võib kuni 30 kraadi viltu panna, aga et võll ise jääb siiski loodi. Ma tahaks kangesti just võlli otsa üles veits tõsta.
Nt. turbo panna tehase kollektori alla, ühe mootori käpa suht kõrvale ning tahaks otsa veits kergitada, et saaks kompressori sisend-toru üle mootori käpa viia.
Nt. turbo panna tehase kollektori alla, ühe mootori käpa suht kõrvale ning tahaks otsa veits kergitada, et saaks kompressori sisend-toru üle mootori käpa viia.
Ei ole ausalt öeldes sellele väga suurt tähelepanu kunagi pööranud.
Enamus turbod lihtsalt enamvähem sirgelt peale sattunud.
Samas ei meenu mulle, et turboga kaasas olnud paberil oleks kirjutatud midagi võlli loodimise kohta.
Üle 30 kraadi ei saa see kindlasti olla õli äravoolu tõttu.
Netist nagu ka karmimatel autodel silma jäänud turbosid, mis ei ole päris loodis peal.
Enamus turbod lihtsalt enamvähem sirgelt peale sattunud.
Samas ei meenu mulle, et turboga kaasas olnud paberil oleks kirjutatud midagi võlli loodimise kohta.
Üle 30 kraadi ei saa see kindlasti olla õli äravoolu tõttu.
Netist nagu ka karmimatel autodel silma jäänud turbosid, mis ei ole päris loodis peal.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ma arvan, et esimene möödapanek millest hents üldse edasi ei taha rääkida on K24 turbo kasutamine 3-me liitrisel mootoril. 
Olgem ausad, see on paras 2-e liitrisele autole.

Olgem ausad, see on paras 2-e liitrisele autole.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vahet pole, peaasi, et EFI, võid megakalli aju ka osta, kas sellise projekti puhul mõtet on.
MS ja VEMS on sama hinnaga.
Mul siin mingid komplektid ka välja toodud
MS ja VEMS on sama hinnaga.
Mul siin mingid komplektid ka välja toodud
Natuke lugemist, pritse võid samaks jätta kui sõidad väiksel rõhul
http://www.bmwe21.net/forum/viewtopic.php?t=6025
http://www.google.ee/search?hl=et&q=CIS ... G=Otsi&lr=
Probleem tekib süütega.

http://www.bmwe21.net/forum/viewtopic.php?t=6025
http://www.google.ee/search?hl=et&q=CIS ... G=Otsi&lr=
Probleem tekib süütega.