

Muidu on 2x91 mm vast üks parimaid. 2x101 mida algusaegadel Pro Streeti meister Bob Rieger ja "keegi" Duttweiler tegid '57 Chevy peale, murdis küll dünos 2800 hj kandis võlli pooleks nagu kõrsiku, aga stardis spoolimisega oli raske. 522 cid, AFAIR.
Kui see palju ei kaalu, siis kindlasti sund. Olgu see vahe kasvõi 2-3psi mida turbo peab üles lööma, temperatuurivõit on key factor. Loomulikult saab rõhu mõlemal juhul samaks, aga temp on kümmekond kraadi erinev enne IC-dRICE BURNER kirjutas:...Olen hetkel kahevahel, kas teha turbole sund intake või jätta lihtsalt lahtise avaga intercooleri taha imema.
Meil on ilmselt sellest kasu ainult sisselaske temperatuuri langetamisel, sest ülerõhku tekkida ei tohi, sest meie määrame Autronicu abiga konkreetse rõhu ja see ei tohi muutuda iseenesest. Ehk argumendiks on mootori turvalisus.Nii vähe kui ma pilte olen näinud, on turbod kas kapoti pealt väljas või iluvõre taga ehk siis ikkagi "värske õhu käes". Näiteks bloweriga tuleb kiirusega ram airi efektist kuskil +1 psi, mis aga selliste võimsuste puhul suur asi. Kui tuleb uus blower, mis annab +3 psi, siis investeeritakse $10K+ hetkegi kõhklemata.
Eks sul pole selle teadmisega midagi teha olnud, kuid kui kunagi peaksid olema 3l auto tiimis, küll sa siis selle ka endale selgeks teed!?Ma ei hakka ju 3-liitriste guru mängima, kui tean ainult, et nad on olemas, korralikult tehes saab 1000+ hj ja mõistlikult võttes eriti tihti õhku ei lenda.
Kuna rõhukontroller vaatab vaid välja tulevat rõhku ja vastavalt vajadusele liigutab WG-t siis ei näe probleemi.RICE BURNER kirjutas:...sest ülerõhku tekkida ei tohi...
Oleneb natuke ka kummal pool kompressor-mapi keskjoont ollakse.Fog kirjutas:Siia tuleb lisada IC enda õhusoojendamine, kuna imeks IC tagant. Kokku ongi enne IC-d 10 kraadi vähemalt vahe nagu ennist kirjutasin.
Saan aru, et ei tohi, aga miks ta peaks tekkima? EBC peaks ju boosti juhtima, ja kui ei suuda, siis ta ei tee oma tööd või mis? Ei tea küll antud ajust midagi, aga eeldan, et tal on rõhuandur, mille 1 kamber on tehases suletud, ja olenemata välistingimustest on absoluutrõhk alati õige.RICE BURNER kirjutas:...sest ülerõhku tekkida ei tohi...
Selle kohta, et miilikõrgusel Denveris mootorid lämbuvad, kuna õhk on nii hõre, et linnud käivad jala!Astrona kirjutas:Fog kirjutas:See 1psi on ju u. sama mis madalrõhkkonna ja kõrgrõhkkonna vahegi.
Jällegi, Viljar, sa tunned mind piisavalt hästi, et see ei olnud mingi mõnitus, vaid minu hetketeadmiste olukorra konstanteering.RICE BURNER kirjutas:Eks sul pole selle teadmisega midagi teha olnud, kuid kui kunagi peaksid olema 3l auto tiimis, küll sa siis selle ka endale selgeks teed!?Ma ei hakka ju 3-liitriste guru mängima, kui tean ainult, et nad on olemas, korralikult tehes saab 1000+ hj ja mõistlikult võttes eriti tihti õhku ei lenda.
8L mootorist 1000hp väljavõlumine on väga turvaline ja üsna odav ja lihtne.
3000hp oleks juba teine teema ja see tehakse ka loodetavasti varsti Eestis ära. Kui keegi teine ei tee, küll ma siis kunagi selle asja ette võtan
Eks ta odav ei ole jah, kuid ega me sellist autot keegi enne ei planeeri ka, kui õiget rada ei ole. Eks see 3000hp tundub hetkel sama utoopiline, kui 5a tagasi 1000hp, kuid tuleb aeg, kui muutuvad needki igapäevaseks.3000 hj blown alky asjade üks sõit on u. $2000, seda juhul, kui midagi õhku ei lenda.
Ja seal tekib tavaline olukord, Viljar: ostad küll kõik toredad asjad, aga kes seda seadistama hakkab?
Ja veel, et millegipärast on kogu aeg jutt, et kuidas rohkem võimsust saada. Võiks natuke ka mõelda, kuidas see maha panna boosti-, süüte- ja kütusekurvidega.