Kas siis on ka keegi kasutanud sellist varjanti siinses riigis?
Kogemused, mis endal on on tulnud kogemata, kuna lihtsalt enda turbokas ei saanud piisavalt kütet ja ei läinud ka siis pöörde.
Aga, et kohe ikka ilma gaasi siibrita on keegi proovinud?
Kusjuures on olnud juba mitu aastat kavas see teema teha aga pole ennem viitsimist olnud.
Tekkis selline huvi asja vastu, kuna on endal üks raamat, milles siis sellise süsteemiga tehtud ratastest pilte.
Aga panene ka paar pilti, et ka teised ikka saaks siin kaasa rääkida: http://album.ee/album/288723/50160013
Pildid riputasin üles suurena, et oleks võimalik ka teksti lugeda!
Bensiini mootoril pöörete reguleerimine kütuse kogusega!?
Mis põhjusel on vaja gaasi siibrist loobuda?
Ma arvan, et saab küll, aga sel juhul on tulemuseks väga ebaeffektiivselt ja ebastabiilselt töötav mootor, probleemid ülekuumenemisega, üüratu kütusekulu ja muud jamad. On asi seda väärt?
Edit:
Lisa sinna veel turbo ja saad järgmise tegevusena sulanud alumiiniumi silindriseintelt maha nühkida.
Ma arvan, et saab küll, aga sel juhul on tulemuseks väga ebaeffektiivselt ja ebastabiilselt töötav mootor, probleemid ülekuumenemisega, üüratu kütusekulu ja muud jamad. On asi seda väärt?

Edit:
Lisa sinna veel turbo ja saad järgmise tegevusena sulanud alumiiniumi silindriseintelt maha nühkida.
nii ta on, et ei ole juttugi siibrist seal. Aga need S&S shorty carb peaks olema ainult nagu 2T rolleritel tagasilöögi klapid, kuna pole kuskil näha, et neile läheks peale juhet või trossi.
Niipalju kui piltidelt on näha, siis on ainult kollektori otsas pihusti, mida võimalik kuidagi käsitisi timmida.
Kuida jah nüüd lähemalt uurides selle z900 on õhukoonuse ja turbo vahel mingi imelik "asi"
Niipalju kui piltidelt on näha, siis on ainult kollektori otsas pihusti, mida võimalik kuidagi käsitisi timmida.
Kuida jah nüüd lähemalt uurides selle z900 on õhukoonuse ja turbo vahel mingi imelik "asi"