Bensiini mootoril pöörete reguleerimine kütuse kogusega!?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Bensiini mootoril pöörete reguleerimine kütuse kogusega!?

Postitus Postitas juss »

Kas siis on ka keegi kasutanud sellist varjanti siinses riigis?
Kogemused, mis endal on on tulnud kogemata, kuna lihtsalt enda turbokas ei saanud piisavalt kütet ja ei läinud ka siis pöörde.
Aga, et kohe ikka ilma gaasi siibrita on keegi proovinud?

Kusjuures on olnud juba mitu aastat kavas see teema teha aga pole ennem viitsimist olnud.
Tekkis selline huvi asja vastu, kuna on endal üks raamat, milles siis sellise süsteemiga tehtud ratastest pilte.
Aga panene ka paar pilti, et ka teised ikka saaks siin kaasa rääkida: http://album.ee/album/288723/50160013

Pildid riputasin üles suurena, et oleks võimalik ka teksti lugeda!
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Mis põhjusel on vaja gaasi siibrist loobuda?

Ma arvan, et saab küll, aga sel juhul on tulemuseks väga ebaeffektiivselt ja ebastabiilselt töötav mootor, probleemid ülekuumenemisega, üüratu kütusekulu ja muud jamad. On asi seda väärt? :roll:

Edit:
Lisa sinna veel turbo ja saad järgmise tegevusena sulanud alumiiniumi silindriseintelt maha nühkida.
valdz
Postitusi: 218
Liitunud: 19.01.2005 15:16
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Postitus Postitas valdz »

Pole kuulnudki, praegu tundub kah et see kaldub valda: kuidas teha tuhatoose 4 kaupa.

Ilma segusiibrita asju on küll, aga seal reguleeritakse õhu kogust mootorisse klapi tõusuga.
[url=http://www.kopikasracing.ee/]Kopikas Racing[/url]
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Seal tekstides küll isegi ei viidata ju mingile taolisele lahendusele. Vastupidi, kolmes kohas mainitakse karburaatorit. Viimane töötab küll ainult õhukoguse reguleerimisega.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

nii ta on, et ei ole juttugi siibrist seal. Aga need S&S shorty carb peaks olema ainult nagu 2T rolleritel tagasilöögi klapid, kuna pole kuskil näha, et neile läheks peale juhet või trossi.
Niipalju kui piltidelt on näha, siis on ainult kollektori otsas pihusti, mida võimalik kuidagi käsitisi timmida.
Kuida jah nüüd lähemalt uurides selle z900 on õhukoonuse ja turbo vahel mingi imelik "asi"
allu
Postitusi: 34
Liitunud: 11.09.2008 11:57
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas allu »

Bensiin mootoril ei ole võimalik kütusekogusega pöördeid reguleerida.
Bmw on küll mootoreid kus puudub gaasisiiber aga seal on see lahendatud sellega, et muudatakse klapitõusu. Ma kardan, et sinujaoks on sellise süsteemi töölesaamine kole keeruline ja kulukas.
Vasta