M:Turbo

Turbo autod ja osad.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Respeckt
Postitusi: 150
Liitunud: 26.09.2005 11:33
Asukoht: Tallinn/Viljandi

M:Turbo

Postitus Postitas Respeckt »

Vaja siis KKK27 kuumaosa ning ühlasi jääb üle kkk26 kuumaosa.
Kellel pakkuda kkk27 siis andku tulla.
55558955
Viimati muutis Respeckt, 26.02.2009 22:54, muudetud 1 kord kokku.
digimarket
Postitusi: 212
Liitunud: 17.06.2007 17:32
Asukoht: Soome

Postitus Postitas digimarket »

mis suurusega on k26 kuumaosa
BMW M52 328i turbo
Respeckt
Postitusi: 150
Liitunud: 26.09.2005 11:33
Asukoht: Tallinn/Viljandi

tere

Postitus Postitas Respeckt »

Nu ainus info kuumaosl o nr(5227 101 8325) ning veel A00 251 11 ning veel 12///// /
Veuks
Postitusi: 100
Liitunud: 29.04.2006 19:53
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Veuks »

Digimarket kui tarvis K-26 kuumaosa,väiksemat kui siin nimetatud.Koda ja tiivik olemas.
digimarket
Postitusi: 212
Liitunud: 17.06.2007 17:32
Asukoht: Soome

Re: tere

Postitus Postitas digimarket »

Respeckt kirjutas:Nu ainus info kuumaosl o nr(5227 101 8325) ning veel A00 251 11 ning veel 12///// /
olen ma õigesti aru saanud, et tegu on 12 suurus kojaga?ja KKK flantsiga?
BMW M52 328i turbo
digimarket
Postitusi: 212
Liitunud: 17.06.2007 17:32
Asukoht: Soome

Postitus Postitas digimarket »

Veuks kirjutas:Digimarket kui tarvis K-26 kuumaosa,väiksemat kui siin nimetatud.Koda ja tiivik olemas.
mis suurus koda on?
BMW M52 328i turbo
Redone
Postitusi: 10
Liitunud: 08.05.2006 15:31

Postitus Postitas Redone »

27 on mitut eri suurust koda, 26 samuti... Võin pakkuda kasvõi 22 27koda :P
Kui suurt vaja on ja mis nr on 26 koja sisendava seinal? Flants on milline? Üle jääva detaili hind?
Respeckt
Postitusi: 150
Liitunud: 26.09.2005 11:33
Asukoht: Tallinn/Viljandi

Müügiks

Postitus Postitas Respeckt »

Tere kallid huvilised.Nüüd asjalugu selline , et müüa terve turbo
Kuumaosa teada ehk (5227 101 8325) A00 251 11 12///// /
Külmaosa 5327 101 5089 (8,9)
Kuna trbo on väga korralik ning puhub kindlasti 500+hp (Arvatavalt 560hp)siis ka
Hind 10 500 eek
Enda autol ehk 3.5l hakkas tööle 2600rpm ning puhus lõpuni välja ilusti 1.0Bar Tulemuseks 465hp 680NM(tänu sellele et sidur ei hoidnud lõppu kinni sai tehtud korralik häälestus ainult 4927 rmp ni)
55558955 Ako
Respeckt
Postitusi: 150
Liitunud: 26.09.2005 11:33
Asukoht: Tallinn/Viljandi

pilt

Postitus Postitas Respeckt »

Pilt
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

No offense aga selle raha eest saab tänapäeval juba sama jõu puhuva kuullaagritel Garretti.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Respeckt
Postitusi: 150
Liitunud: 26.09.2005 11:33
Asukoht: Tallinn/Viljandi

tere

Postitus Postitas Respeckt »

Ei solvu:) Enda viga ka ,unustasin mainida,et se turbo on lastud kokku panna eritellimusel soomlase Lehtimäki Timo poolt.Sooviks oli ,et hakkaks võimalikult vara tööle ehk minu auto puhul hakkas 2700rpm kanti.Ning et vurr puhuks pikalt ja võimalikult palju.
minu auto tulemuseks oleks 465hp ja 680 Nm 1.0 bar. Kuna sain tänu sidur jamadeni lasta ainult 4927 rpm ni siis arvan ,et se pole paha tulemus.
Usun et sellise trbo eest mis hakkab väga vara tööle ja võimeline puhuma nii 550 hp pole se palju tahetud.KKK on ikkagist kvaliteetne turbo mitte odav hiinakas.Konkreetne müüdav turbo on väga heas korras.

Aga kui sa suudad mulle kuullaagritel Garretti turbot pakkuda tutikat 10 000 eek, eest mis puhub 600 hp ja hakkaks vara tööle siis olen ostja.
Kui aga pakud mingite hiina laagritega grappi , siis jääb katki.
Kokkuvõtteks ega kindla huvilise puhul ei ole hind ju kivist.
Kasutaja avatar
MK3TURBO
Postitusi: 226
Liitunud: 19.02.2009 23:35
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Postitus Postitas MK3TURBO »

Aga kui palju see turps 7MGTE peal puhux... mis see ülemine piir olex...???
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Turbo tootlikus jääb olenemata mootorist siiski samaks.
Iseasi palju see mootor õhku läbi voolata suudab.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Mihkel kirjutas:Turbo tootlikus jääb olenemata mootorist siiski samaks.
Iseasi palju see mootor õhku läbi voolata suudab.
Ja kui mootor hingab paremini - VE on kõrgem, siis tuleb turbo lagi lihtsalt varem madalamatel pööretel ja võimsuse lagi jääb ikka suht sama - sõltub siis muidugi põlemise jms effektiivusest, et kui palju seda võimsust tuleb, kas see pole mitte see K27 mis puhub kuni 53lbs/min - siis oleks max võimsus 480-580hj.
http://www.squirrelpf.com/turbocalc/gra ... uct_id=106
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Respeckt
Postitusi: 150
Liitunud: 26.09.2005 11:33
Asukoht: Tallinn/Viljandi

taas

Postitus Postitas Respeckt »

:arrow: 6000 eek
Vasta