Tekkis siis huvi ,et mis materjal see võiks olla ja kus seda veel kasutatakse ja kas on äkki endal ise parem teha miskist muust materjalist?mingisugune pehme metall näiteks vms.?? on keegi proovinud või testinud?Kui siis millega ja kuidas tulemus?
minul on olemas vene ajast järgi jäänud tihendimaterjal mille sees on traatvõrestik ja peal siis halli kattega tihendimaterjal mille sisu ehk siis selle tihendi materjali sisuvärv on punane. olen teinud nii kollektoritele tihendeid sellest kui ka mujale toppind seda ja peab edukalt vastu. kui veel tänapäeval ka seda saada on siis soovitaks sellest teha.
Tuttav tegi enda tsiklile vasest. Lasi välja lõigata, kuumutas pitsiga punaseks ja jahutas vees. Kõveraks ei tõmmanud kuid pehmeks muutus kenasti. Kui jutt käib kollektori, pükste, turbo vms tihenditest.
Asbesti tolmu sissehingamine on tervisele VÄGA! kahjulik.
Äärikuid saab ju ise plekist teha. Paras nikerdamine on, aga see on võimalik. Näiteks vabahingavale mootorile olen teinud fooliumnõudest (müüakse igas suuremas poes) ja vähemalt seal pidas küll vastu. Kas ta turbomootori suuremas kuumuses kestab, pole proovinud.
Raud aspest kahjuks turboautol kestma ei jää. Sai omal nahal seda kogetud. 200km suurt kuumust, ning tihendiga lõpp. Tegemist siis oli tihendimaterjalist lõigatud tihendiga, metallääred puudusid.
Oskab keegi veel miskit saadaolevat materjali soovitada?
Originaali esialgu kõrge hinna tõttu ostma ei kipu.