bypass head, vead
bypass head, vead
Audiophile pani juba selle kirja mida oleksin vastanud. Põhimõtteliselt muud ei olegi, kui see et peale käiguvahetust käib auto korraks liiga rikkalt. Liiga rikas = vähem jõudu...
(olen sama asja oma Audil proovinud ja ei olnud hea, võrreldes katkise bypass klapiga on vast parem...)
Paabik: seal ei ole mingit vahetükki vaja - võtad õhufiltri korpuse ära ja paned koonuse asemele. Nii lihtne see ongi...
edit by panter: poolitasin selle teema ära ja kel soovi võib siin edasi arutleda!
(olen sama asja oma Audil proovinud ja ei olnud hea, võrreldes katkise bypass klapiga on vast parem...)
Paabik: seal ei ole mingit vahetükki vaja - võtad õhufiltri korpuse ära ja paned koonuse asemele. Nii lihtne see ongi...
edit by panter: poolitasin selle teema ära ja kel soovi võib siin edasi arutleda!
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Ok õhk on "arvel" aga kuhu ta ikka läheb kuna throttlebody on enivei kinni sel hetkel 
selline kinnipoomine toimub ainult siis kui süsteem ikka õhust täiesti tühjaks lasta aga seda on korraliku regullitava BOViga võimalik väga ilusti kontrolli all hoida !
Ja nüüd kui me asjaga edasi lähme selles suunas et me ei saa BOVi regullida mingil põhjusel või tahame ikka jubekaua seda susinat kuulata siis palun http://www.hksusa.com/products/?id=2175

selline kinnipoomine toimub ainult siis kui süsteem ikka õhust täiesti tühjaks lasta aga seda on korraliku regullitava BOViga võimalik väga ilusti kontrolli all hoida !
Ja nüüd kui me asjaga edasi lähme selles suunas et me ei saa BOVi regullida mingil põhjusel või tahame ikka jubekaua seda susinat kuulata siis palun http://www.hksusa.com/products/?id=2175
Õhk keerleb süsteemis kui TB on kinni. Ja see et toodetakse sellist ajule õhulugeja andmete petmise süsteemi näitab veelkord et BOV klapp niisama ikkagi ei sobi õhulugejaga autole.
Aga üldse mille kuradi pärast on vaja toppida sinna BOV kui bypass klapp teeb sama tööd paremini ja ei ole ka mingit jama? Et hääl oleks ägedam? Hääl on Audil juba originaal bypass-iga piisavalt "äge" kui kasutada koonusfiltrit. Või arvate et õhk teis korda süsteemis pööreldes on oluliselt kuumem? Ei ole...
Aga üldse mille kuradi pärast on vaja toppida sinna BOV kui bypass klapp teeb sama tööd paremini ja ei ole ka mingit jama? Et hääl oleks ägedam? Hääl on Audil juba originaal bypass-iga piisavalt "äge" kui kasutada koonusfiltrit. Või arvate et õhk teis korda süsteemis pööreldes on oluliselt kuumem? Ei ole...
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
väga põnevaks kisub
miks on koonusega by-passi tööd kuulda? sest see väljub süsteemist läbi filtri õue, onju?! Originaalkarbiga pole lihtsalt kuulda, sest filter on väga "peidus". Aga mis on nüüd vahet kas õhk lastakse süsteemist välja läbi BOVi või läbi filtri? Mõlemal puhul on antud õhukogus useless.
Klapi paigaldamisega/seadistamisega ja asukohaga saab mängida samuti, aga see veidi teine teema juba

miks on koonusega by-passi tööd kuulda? sest see väljub süsteemist läbi filtri õue, onju?! Originaalkarbiga pole lihtsalt kuulda, sest filter on väga "peidus". Aga mis on nüüd vahet kas õhk lastakse süsteemist välja läbi BOVi või läbi filtri? Mõlemal puhul on antud õhukogus useless.
Klapi paigaldamisega/seadistamisega ja asukohaga saab mängida samuti, aga see veidi teine teema juba

www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Mu stock K26-l bypass laseb õhu otse turbo ette, vast 5-6 cm enne tiivikut.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Sorry for OT aga kuidas ta õue väljub? Turbo ju veel töötab ja tekitab enne õhukulumõõtjat vaakumit...555vrx kirjutas:väga põnevaks kisub![]()
miks on koonusega by-passi tööd kuulda? sest see väljub süsteemist läbi filtri õue, onju?! Originaalkarbiga pole lihtsalt kuulda, sest filter on väga "peidus". Aga mis on nüüd vahet kas õhk lastakse süsteemist välja läbi BOVi või läbi filtri? Mõlemal puhul on antud õhukogus useless.
Klapi paigaldamisega/seadistamisega ja asukohaga saab mängida samuti, aga see veidi teine teema juba
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
so what? arvad, et väljuv rõhk ei nulli vaakumit ära? kui suur see vaakum seal oleks, oskad sa kasvõi oletada? Kustkohast siis see by-passi väljasülitatav õhk väljub? Nõus, et mõnel madala boostiga / väikse õhukogusega õhk võibolla ei väljugi süsteemist. Aga jätame need stock autod välja praegult.Silwer kirjutas:Sorry for OT aga kuidas ta õue väljub? Turbo ju veel töötab ja tekitab enne õhukulumõõtjat vaakumit...555vrx kirjutas:väga põnevaks kisub![]()
miks on koonusega by-passi tööd kuulda? sest see väljub süsteemist läbi filtri õue, onju?! Originaalkarbiga pole lihtsalt kuulda, sest filter on väga "peidus". Aga mis on nüüd vahet kas õhk lastakse süsteemist välja läbi BOVi või läbi filtri? Mõlemal puhul on antud õhukogus useless.
Klapi paigaldamisega/seadistamisega ja asukohaga saab mängida samuti, aga see veidi teine teema juba
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 29.11.2004 16:18
Kogemused ütlevad sama, koonus ja bov hääl tulid tõesti käsikäes ja mõtlesin just sama põhjuse peale.555vrx kirjutas:väga põnevaks kisub![]()
miks on koonusega by-passi tööd kuulda? sest see väljub süsteemist läbi filtri õue, onju?! Originaalkarbiga pole lihtsalt kuulda, sest filter on väga "peidus". Aga mis on nüüd vahet kas õhk lastakse süsteemist välja läbi BOVi või läbi filtri? Mõlemal puhul on antud õhukogus useless.
Klapi paigaldamisega/seadistamisega ja asukohaga saab mängida samuti, aga see veidi teine teema juba

Mina näen seda asja sedasi, et kui turbo tekitab 1 bar survet siis samal ajal tekitab ta ka sama palju vaakumit (tegelikult isegi tiba rohkem, kuna õhufilter, AFM ja sisselasketorustik tekitavad ka oma takistuse ja suurendavad tekkivat vaakumit). Kuna Bypass-i väljuva otsa diameeter on oluliselt väiksema suurusega kui ülejäänud süsteem siis selle hetkelise avamisega ei tõuse süsteemi rõhk enne turbot positiivseks e. bypass klapist väljuv õhk tõmmatakse turbosse tagasi.
Vaakum mis tekib on päris suur - proovi töötava mootoriga ja kasvõi ilma igasuguse rõhuta õhukulumõõtja ette kätt panna - imeb külge päris korralikult...
PS! Keegi moderaatoritest võiks selle OT siit teemast vast kuhugi uude teemasse ümbertõsta.
Vaakum mis tekib on päris suur - proovi töötava mootoriga ja kasvõi ilma igasuguse rõhuta õhukulumõõtja ette kätt panna - imeb külge päris korralikult...

PS! Keegi moderaatoritest võiks selle OT siit teemast vast kuhugi uude teemasse ümbertõsta.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kõigile teile, kes pole veel koolis käinud, siis teadmiseks, et vaakum ei saa kunagi olla suurem, kui -1 bar. Asi lihtne, meie atmosfäri normaalrõhk on 1 bar, seda aga ei arvestata, vaid öeldakse, et rõhk on 0 bar. KUI aga on vaakum, siis pole enam seda 1 bar'ist rõhku... järelikult meie jaoks näitab rõhukell -1 bar (kuna ta ei arvesta normaalrõhuks 1 bar vaid 0 bar). Iseenesest peegeldab see olukorda, kus vaadeldavas ruumis ei ole ÜHTEGI õhu osakest.Kui keegi on nii kõva vend, et võtab sealt veel õhu molekule ära, kus neid on juba 0 tükki, siis ma usun, et vaakum saab olla suurem, kui -1 bar.Silwer kirjutas:Mina näen seda asja sedasi, et kui turbo tekitab 1 bar survet siis samal ajal tekitab ta ka sama palju vaakumit (tegelikult isegi tiba rohkem, kuna õhufilter, AFM ja sisselasketorustik tekitavad ka oma takistuse ja suurendavad tekkivat vaakumit).
Ja mis te arvate, et ilma asjata ei tehta boosti kellale -2 bar vaakumit v?
Olen nõus. Seda vaakumi ja rõhu vahet kompenseerib klapi vedru.Fos kirjutas:Kõigile teile, kes pole veel koolis käinud, siis teadmiseks, et vaakum ei saa kunagi olla suurem, kui -1 bar. Asi lihtne, meie atmosfäri normaalrõhk on 1 bar, seda aga ei arvestata, vaid öeldakse, et rõhk on 0 bar. KUI aga on vaakum, siis pole enam seda 1 bar'ist rõhku... järelikult meie jaoks näitab rõhukell -1 bar (kuna ta ei arvesta normaalrõhuks 1 bar vaid 0 bar). Iseenesest peegeldab see olukorda, kus vaadeldavas ruumis ei ole ÜHTEGI õhu osakest.Kui keegi on nii kõva vend, et võtab sealt veel õhu molekule ära, kus neid on juba 0 tükki, siis ma usun, et vaakum saab olla suurem, kui -1 bar.Silwer kirjutas:Mina näen seda asja sedasi, et kui turbo tekitab 1 bar survet siis samal ajal tekitab ta ka sama palju vaakumit (tegelikult isegi tiba rohkem, kuna õhufilter, AFM ja sisselasketorustik tekitavad ka oma takistuse ja suurendavad tekkivat vaakumit).
Ja mis te arvate, et ilma asjata ei tehta boosti kellale -2 bar vaakumit v?
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring