bypass head, vead

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

bypass head, vead

Postitus Postitas Silwer »

Audiophile pani juba selle kirja mida oleksin vastanud. Põhimõtteliselt muud ei olegi, kui see et peale käiguvahetust käib auto korraks liiga rikkalt. Liiga rikas = vähem jõudu...
(olen sama asja oma Audil proovinud ja ei olnud hea, võrreldes katkise bypass klapiga on vast parem...)

Paabik: seal ei ole mingit vahetükki vaja - võtad õhufiltri korpuse ära ja paned koonuse asemele. Nii lihtne see ongi...


edit by panter: poolitasin selle teema ära ja kel soovi võib siin edasi arutleda!
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Hylas

Postitus Postitas Hylas »

Ok õhk on "arvel" aga kuhu ta ikka läheb kuna throttlebody on enivei kinni sel hetkel ;)

selline kinnipoomine toimub ainult siis kui süsteem ikka õhust täiesti tühjaks lasta aga seda on korraliku regullitava BOViga võimalik väga ilusti kontrolli all hoida !
Ja nüüd kui me asjaga edasi lähme selles suunas et me ei saa BOVi regullida mingil põhjusel või tahame ikka jubekaua seda susinat kuulata siis palun http://www.hksusa.com/products/?id=2175
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Õhk keerleb süsteemis kui TB on kinni. Ja see et toodetakse sellist ajule õhulugeja andmete petmise süsteemi näitab veelkord et BOV klapp niisama ikkagi ei sobi õhulugejaga autole.

Aga üldse mille kuradi pärast on vaja toppida sinna BOV kui bypass klapp teeb sama tööd paremini ja ei ole ka mingit jama? Et hääl oleks ägedam? Hääl on Audil juba originaal bypass-iga piisavalt "äge" kui kasutada koonusfiltrit. Või arvate et õhk teis korda süsteemis pööreldes on oluliselt kuumem? Ei ole...
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

väga põnevaks kisub :)
miks on koonusega by-passi tööd kuulda? sest see väljub süsteemist läbi filtri õue, onju?! Originaalkarbiga pole lihtsalt kuulda, sest filter on väga "peidus". Aga mis on nüüd vahet kas õhk lastakse süsteemist välja läbi BOVi või läbi filtri? Mõlemal puhul on antud õhukogus useless.
Klapi paigaldamisega/seadistamisega ja asukohaga saab mängida samuti, aga see veidi teine teema juba ;)
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Hylas

Postitus Postitas Hylas »

OK
aitab juba sellest bov-bypass foorumist. !
Point selles et mõlema klapiga lahkub õhk süsteemist kas nii või naa ja x hulgal.
korduvalt on tõestatud et töötab nii ja naa, kellele ema kellele tütar öeldakse selle peale.
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Minu autol pole küll kuulda by-passi häält, kuigi tagasivool on viidud ~15cm kaugusele koonusest. Kui turbo jääb pöörlema siis õhk käib ringi süsteemis ja välja ei tule midagi läbi õhulugeja.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Mu stock K26-l bypass laseb õhu otse turbo ette, vast 5-6 cm enne tiivikut.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

555vrx kirjutas:väga põnevaks kisub :)
miks on koonusega by-passi tööd kuulda? sest see väljub süsteemist läbi filtri õue, onju?! Originaalkarbiga pole lihtsalt kuulda, sest filter on väga "peidus". Aga mis on nüüd vahet kas õhk lastakse süsteemist välja läbi BOVi või läbi filtri? Mõlemal puhul on antud õhukogus useless.
Klapi paigaldamisega/seadistamisega ja asukohaga saab mängida samuti, aga see veidi teine teema juba ;)
Sorry for OT aga kuidas ta õue väljub? Turbo ju veel töötab ja tekitab enne õhukulumõõtjat vaakumit...
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

Silwer kirjutas:
555vrx kirjutas:väga põnevaks kisub :)
miks on koonusega by-passi tööd kuulda? sest see väljub süsteemist läbi filtri õue, onju?! Originaalkarbiga pole lihtsalt kuulda, sest filter on väga "peidus". Aga mis on nüüd vahet kas õhk lastakse süsteemist välja läbi BOVi või läbi filtri? Mõlemal puhul on antud õhukogus useless.
Klapi paigaldamisega/seadistamisega ja asukohaga saab mängida samuti, aga see veidi teine teema juba ;)
Sorry for OT aga kuidas ta õue väljub? Turbo ju veel töötab ja tekitab enne õhukulumõõtjat vaakumit...
so what? arvad, et väljuv rõhk ei nulli vaakumit ära? kui suur see vaakum seal oleks, oskad sa kasvõi oletada? Kustkohast siis see by-passi väljasülitatav õhk väljub? Nõus, et mõnel madala boostiga / väikse õhukogusega õhk võibolla ei väljugi süsteemist. Aga jätame need stock autod välja praegult.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
rookierice
Postitusi: 133
Liitunud: 29.11.2004 16:18

Postitus Postitas rookierice »

555vrx kirjutas:väga põnevaks kisub :)
miks on koonusega by-passi tööd kuulda? sest see väljub süsteemist läbi filtri õue, onju?! Originaalkarbiga pole lihtsalt kuulda, sest filter on väga "peidus". Aga mis on nüüd vahet kas õhk lastakse süsteemist välja läbi BOVi või läbi filtri? Mõlemal puhul on antud õhukogus useless.
Klapi paigaldamisega/seadistamisega ja asukohaga saab mängida samuti, aga see veidi teine teema juba ;)
Kogemused ütlevad sama, koonus ja bov hääl tulid tõesti käsikäes ja mõtlesin just sama põhjuse peale. :)
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Kas pole hoopis nii, et õhk ei välju läbi koonuse, vaid ainult hääl? Turbo tõmbab õhu uuesti ringlusesse.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Teeks hoopis õigesse kohta uue topicu ja jahuks seal edasi, mida me siin teise mehe autoteemat ikka solgime.
Omast käest võin öelda, et koonus + bp susiseb nii et vähe ei ole.
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Mina näen seda asja sedasi, et kui turbo tekitab 1 bar survet siis samal ajal tekitab ta ka sama palju vaakumit (tegelikult isegi tiba rohkem, kuna õhufilter, AFM ja sisselasketorustik tekitavad ka oma takistuse ja suurendavad tekkivat vaakumit). Kuna Bypass-i väljuva otsa diameeter on oluliselt väiksema suurusega kui ülejäänud süsteem siis selle hetkelise avamisega ei tõuse süsteemi rõhk enne turbot positiivseks e. bypass klapist väljuv õhk tõmmatakse turbosse tagasi.

Vaakum mis tekib on päris suur - proovi töötava mootoriga ja kasvõi ilma igasuguse rõhuta õhukulumõõtja ette kätt panna - imeb külge päris korralikult... :)

PS! Keegi moderaatoritest võiks selle OT siit teemast vast kuhugi uude teemasse ümbertõsta.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

Silwer kirjutas:Mina näen seda asja sedasi, et kui turbo tekitab 1 bar survet siis samal ajal tekitab ta ka sama palju vaakumit (tegelikult isegi tiba rohkem, kuna õhufilter, AFM ja sisselasketorustik tekitavad ka oma takistuse ja suurendavad tekkivat vaakumit).
Kõigile teile, kes pole veel koolis käinud, siis teadmiseks, et vaakum ei saa kunagi olla suurem, kui -1 bar. Asi lihtne, meie atmosfäri normaalrõhk on 1 bar, seda aga ei arvestata, vaid öeldakse, et rõhk on 0 bar. KUI aga on vaakum, siis pole enam seda 1 bar'ist rõhku... järelikult meie jaoks näitab rõhukell -1 bar (kuna ta ei arvesta normaalrõhuks 1 bar vaid 0 bar). Iseenesest peegeldab see olukorda, kus vaadeldavas ruumis ei ole ÜHTEGI õhu osakest.Kui keegi on nii kõva vend, et võtab sealt veel õhu molekule ära, kus neid on juba 0 tükki, siis ma usun, et vaakum saab olla suurem, kui -1 bar.

Ja mis te arvate, et ilma asjata ei tehta boosti kellale -2 bar vaakumit v?
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Fos kirjutas:
Silwer kirjutas:Mina näen seda asja sedasi, et kui turbo tekitab 1 bar survet siis samal ajal tekitab ta ka sama palju vaakumit (tegelikult isegi tiba rohkem, kuna õhufilter, AFM ja sisselasketorustik tekitavad ka oma takistuse ja suurendavad tekkivat vaakumit).
Kõigile teile, kes pole veel koolis käinud, siis teadmiseks, et vaakum ei saa kunagi olla suurem, kui -1 bar. Asi lihtne, meie atmosfäri normaalrõhk on 1 bar, seda aga ei arvestata, vaid öeldakse, et rõhk on 0 bar. KUI aga on vaakum, siis pole enam seda 1 bar'ist rõhku... järelikult meie jaoks näitab rõhukell -1 bar (kuna ta ei arvesta normaalrõhuks 1 bar vaid 0 bar). Iseenesest peegeldab see olukorda, kus vaadeldavas ruumis ei ole ÜHTEGI õhu osakest.Kui keegi on nii kõva vend, et võtab sealt veel õhu molekule ära, kus neid on juba 0 tükki, siis ma usun, et vaakum saab olla suurem, kui -1 bar.

Ja mis te arvate, et ilma asjata ei tehta boosti kellale -2 bar vaakumit v?
Olen nõus. Seda vaakumi ja rõhu vahet kompenseerib klapi vedru.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Vasta