Oleks vaja nõu.

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

e28520
Postitusi: 45
Liitunud: 30.07.2007 0:53
Asukoht: Hiiumaa

Oleks vaja nõu.

Postitus Postitas e28520 »

Sai siis täna alustatud ka väikse eksperimendiga :lol: ei taha midagi ulmelist korda saata vaid lihtsalt proovida ja näha kas asi tööle ka hakkab. mootor 2.0 turboks audi 200 oma. mootor stoc. väljalaske kollektor on väga nutune..turbodiisli oma :? lasen flantsi valmis teha siis üritan midagi kokku keevitada. Sisselaske kollektor moditud suurem siiber ja runnerid suuremad. Kuhu panna õhulugeja? Kust võtta boosti kellale ühendus( intercooleril on ots olemas kas sealt ei või) kas peaks paigaldama lambda et segu paika saada? Bmwl saab juba õhulugejast päris palju muuta segu? Ka mõned pildid.

http://fotoalbum.ee/photos/e28520/sets/689271
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Alusta kindlasti boosti kella paigaldamisest! Võta see intercoolerist 2.5" toruga otse sama suure diameetriga kella külge sinise silikoonvoolikuga.

Edit: Ok, sellised teemad tekitavad lihtsalt vastikust, sest ei viitsita lugeda foorumil olevaid vanu teemasid.

Otsi, minuteada on samasuguseid mootoreid samasuguse turboga juba tehtud.
e28520
Postitusi: 45
Liitunud: 30.07.2007 0:53
Asukoht: Hiiumaa

Postitus Postitas e28520 »

Mille jaoks foorum on???? :shock:
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

e28520 kirjutas:Mille jaoks foorum on???? :shock:
Sada korda on samadele küsimustele vastatud mida sina küsisid.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Sisselaske kollektorist võtad boosti kellale vaakumi.
Lambdat on sul ikka vaja. Olgugi, et sa saad segu rikkamaks/lahjemaks keerata, aga kas sa aru ka saad millegi järgi, et rikas või lahja on ? Või vaatad peeglisse ja küünlaid ? Ja õhulugeja võid panna enne siibrit.

See, et sa saad veidi lahjemaks rikkamaks keerata ei tähenda, et sa seda autot üldse normaalselt sõitmagi saad. Võibolla saad mingi naljaka rõhu juures koormuse all või tühikäigul jääbi heaks :D Kuidagi peab ikkagi juhtmima seda kompotti... mõtle ka selle peale.

Edu
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Õli pealevool liiga "mehine" ei ole ? Või on sul piiraja vahel ?
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
e28520
Postitusi: 45
Liitunud: 30.07.2007 0:53
Asukoht: Hiiumaa

Postitus Postitas e28520 »

Õli pealevool mehine? arvan et mitte, äravool mehisem. Küsimärgi all on veel paar asja.. Intercooler! Sisseminev ots välja minev ots ja nende vahel on veel mingi väike ots?? Audi cooler. mis sinna mõeldud või olen ma loll :lol:
e28520
Postitusi: 45
Liitunud: 30.07.2007 0:53
Asukoht: Hiiumaa

Postitus Postitas e28520 »

Kõige hullemat tuska teeb ikka VL. kollektor... Kardan et see ei õigusta ennast ja ei anna turbole õiget vunki :roll:
Kasutaja avatar
Fog
Postitusi: 279
Liitunud: 11.09.2007 20:50
Asukoht: Talsinki

Postitus Postitas Fog »

e28520 kirjutas:Kõige hullemat tuska teeb ikka VL. kollektor... Kardan et see ei õigusta ennast ja ei anna turbole õiget vunki :roll:
See on linnalegend. Kui ikkagi kõik gaasid lõpuks turbosse jõuavad, siis saad ka piisavalt vunki igas tänavaprojektis.

Me @ turbo istutatud originaalse kollektori otsa vahetükiga, ehk 3 silindrit saavad otseselt torusse kokku ning crossover viib nad teiste kolme silindri (tagumiste) juurde kus lõpus peaksid püksid hakkama. Pükste asemel on turbo. kokkuvõttes spoolup täiesti normaalne (6psi @ 2000).

Raiska raha parem mujal, VL kolle hakkab suurelt piirama alles 1+ bari peal.
e28520
Postitusi: 45
Liitunud: 30.07.2007 0:53
Asukoht: Hiiumaa

Postitus Postitas e28520 »

Õhulugeja on päris paljudel pandud enne turbot Kui panen enne siibrit kas rõhk seda kuidagi valesti toimetama ei pane ?
e28520
Postitusi: 45
Liitunud: 30.07.2007 0:53
Asukoht: Hiiumaa

Postitus Postitas e28520 »

Jp see kollektor õigustab ennast piisavalt..Puhub päris mehiselt :badgrin: aga oleks siis veel viimane küsimus...Wasgate??? Seal kaks otsa üks suurem voolik ja teine väiksem... Kuhu ühendada :oops: ?? Uurisin siit ja sealt aga midagi kindlat pole leidnud.
digimarket
Postitusi: 212
Liitunud: 17.06.2007 17:32
Asukoht: Soome

Postitus Postitas digimarket »

väiksem jääb lahtiseks,suurem läheb audi puhul N75 klapi külge.
BMW M52 328i turbo
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

e28520 kirjutas:Õhulugeja on päris paljudel pandud enne turbot Kui panen enne siibrit kas rõhk seda kuidagi valesti toimetama ei pane ?
Oleneb ka mõõdikust, et kas su oma mõõdab õhu massi või õhuvoolu.
Kui flap-type (klapiga) õhumõõdik, siis see peaks nii 0 kui 1 bar juures liikuma ühe-palju, kui ta on siibri ja turbo vahel, ja aju ei saa boosti tõttu raskemast õhust midagi teada. Kui sama voolumõõdik aga enne turbot, siis näeb ta lisa õhku ja aju võiks üritada nagu rohkem pihustama hakata. Kui on õhu-massi-mõõdik (tavaliselt kuum-traadiga), siis too võib rõhuall isegi aru saada, et liikus paksem õhk, aga ei soovita seda panna sinna turbo ja siibri vahele.
Küünalde järgi võib segu mingis vahemikus õigeks saada küll, kui õhu mõõdik enne turbot, aju ei anna alla, ja rõhku üle 0.4bari ei keera. Kui aga hakkad mingeid andureid petma, siis madalamatel koormustel peaks asi liiga rikkaks jääma. Kui plaani selle autoga kunagi sõita kah, siis mõtle täpselt läbi, mis vahenditga sa segu ja süüdet reguleerima hakkad ja reguleerimise ajaks osta wide-band (või äkki keegi laendab) või mine rahulikult dünosse - seal andur olemas. Peale selle ehita 100eekused detonatsiooni andurid ja kindalsti sõida vähemalt 98E'ga.
Üldiselt kui tahtmist on rohkem kui aega, raha ja teadmisi, siis enamasti on tulemuseks üks - millega saadki tõestatud, et turbo peale panek õnnestus - saigi õhk kuumaks pressida ja vale süütega kolbe sulatada - sest isegi kui saad ta 0.3 bar normaalselt sõitma, mis on vähe tõenäoline, siis hiljemalt mingi kuu-kahe pärast keerad juba 1 bar peale ja teadagi mis...
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
e28520
Postitusi: 45
Liitunud: 30.07.2007 0:53
Asukoht: Hiiumaa

Postitus Postitas e28520 »

N75 klapi külge.? Mul mingi audi orig. kood( 06A 145 710N) klapp kolme otsaga kaks suuremat ja keskel oleks nagu vaakum vooliku ots.. kas siis sinna? ja ülemine jääb vabaks? proovisin seda igale poole toppida ja hakkas kohe vähem tuult puhuma kui ots lahtiselt on kohe teine tera. Õhulugeja proovin siis enne sl kollet paigaldada.
e28520
Postitusi: 45
Liitunud: 30.07.2007 0:53
Asukoht: Hiiumaa

Postitus Postitas e28520 »

Õhulugeja klapiga.
Vasta