e28520 kirjutas:Õhulugeja on päris paljudel pandud enne turbot Kui panen enne siibrit kas rõhk seda kuidagi valesti toimetama ei pane ?
Oleneb ka mõõdikust, et kas su oma mõõdab õhu massi või õhuvoolu.
Kui flap-type (klapiga) õhumõõdik, siis see peaks nii 0 kui 1 bar juures liikuma ühe-palju, kui ta on siibri ja turbo vahel, ja aju ei saa boosti tõttu raskemast õhust midagi teada. Kui sama voolumõõdik aga enne turbot, siis näeb ta lisa õhku ja aju võiks üritada nagu rohkem pihustama hakata. Kui on õhu-massi-mõõdik (tavaliselt kuum-traadiga), siis too võib rõhuall isegi aru saada, et liikus paksem õhk, aga ei soovita seda panna sinna turbo ja siibri vahele.
Küünalde järgi võib segu mingis vahemikus õigeks saada küll, kui õhu mõõdik enne turbot, aju ei anna alla, ja rõhku üle 0.4bari ei keera. Kui aga hakkad mingeid andureid petma, siis madalamatel koormustel peaks asi liiga rikkaks jääma. Kui plaani selle autoga kunagi sõita kah, siis mõtle täpselt läbi, mis vahenditga sa segu ja süüdet reguleerima hakkad ja reguleerimise ajaks osta wide-band (või äkki keegi laendab) või mine rahulikult dünosse - seal andur olemas. Peale selle ehita 100eekused detonatsiooni andurid ja kindalsti sõida vähemalt 98E'ga.
Üldiselt kui tahtmist on rohkem kui aega, raha ja teadmisi, siis enamasti on tulemuseks üks - millega saadki tõestatud, et turbo peale panek õnnestus - saigi õhk kuumaks pressida ja vale süütega kolbe sulatada - sest isegi kui saad ta 0.3 bar normaalselt sõitma, mis on vähe tõenäoline, siis hiljemalt mingi kuu-kahe pärast keerad juba 1 bar peale ja teadagi mis...