K: Blokikaane tihend

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
onesuspect
Postitusi: 345
Liitunud: 14.11.2007 12:21
Asukoht: tln

K: Blokikaane tihend

Postitus Postitas onesuspect »

küsimu siis suurele ringile. Tegu siis 4 silindrise mootoriga millel on kahes silindris hülsid sees ja kahes ei ole. Blokk ise on alu. Kasutusel on ka metallist blokikaane tihend.Kui mootor kuumaks ( päris soojaks ikka ajada) siis hakkab sumpsist kerget jahutusvedeliku auru tulema. Et kas erinevad metallid paisuvad erinevalt ja siis kangutab kaant kuskilt või siis peaks kaane polte üle pingutama sest tegu metall tihendiga?? Kas on keegi kuulnud, et peaks bloki kaane polte pingutama peale mingit kilometraazi?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Summutis olev kondents ei või aurustuda, kuna summuti on ka ju pikemalt kuumemaks aetud?
Või on sellel aurul ka magus maik juures?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
onesuspect
Postitusi: 345
Liitunud: 14.11.2007 12:21
Asukoht: tln

Postitus Postitas onesuspect »

Ei, kondents see olla ei saa, sest normaalse sõiduga on kõik Ok ja just siis kui paugutad pikemalt ja temp tõuseb siis hakkab auru tulema
Kasutaja avatar
TURBOLOVER
Postitusi: 483
Liitunud: 09.09.2008 10:07
Asukoht: Mulgila ja Tallinn

NO!

Postitus Postitas TURBOLOVER »

PAUGUTA SELL JUHUL VÄHE KAUEM JA VAATA KAS ON MÄRGATA KA JAHUTUSVEDELIKU KADUMIST! Kui sul on vaba väljalase siis peax kondentsi aur varsti ära kaduma ,kui sul on aga paar pytti kah vahel siis võid arvestada sellega et aurama hakkab ta sul alles siis kui mootor on vähe kuumemax aetud! Ja kui vedelik kaobki siis tõesti proovi kaant pingutada ja kui ikka aurab siis... plokikaanes on mõra ,micro mõra! :roll: !
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Re: NO!

Postitus Postitas Ragnar »

TURBOLOVER kirjutas:PAUGUTA SELL JUHUL VÄHE KAUEM JA VAATA KAS ON MÄRGATA KA JAHUTUSVEDELIKU KADUMIST! Kui sul on vaba väljalase siis peax kondentsi aur varsti ära kaduma ,kui sul on aga paar pytti kah vahel siis võid arvestada sellega et aurama hakkab ta sul alles siis kui mootor on vähe kuumemax aetud! Ja kui vedelik kaobki siis tõesti proovi kaant pingutada ja kui ikka aurab siis... plokikaanes on mõra ,micro mõra! :roll: !
Caps Lock = Karjumine
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Jahutussärki peaks siis tekkima surve ja mootor võiks hakata üle kuumenema ja võibolla isegi detoneerima, peale selle peaks esimesena kaduma ära salongi soojendus, kuna gaasid jäävad sinna kinni.
Vaata kas paisupaaki tuleb mulle vms ja kas on rohkem survet kui muidu.

See kui paugutamise peale aurama hakkab tähendab, et ilm on külm ja vee-aur on hästi näha :)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

Kas siis on raske hankida tester, millega jahutusvedelikust väljalaskegaase jahtida???
Kasutaja avatar
eclipse
Postitusi: 342
Liitunud: 29.11.2004 11:51
Asukoht: Tln 53 814 024

Postitus Postitas eclipse »

Kas jahutusvedeliku auru või valget tossu?
mulk
Postitusi: 272
Liitunud: 11.12.2006 18:54
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas mulk »

Mitte, et see kuidagi sinu probleemi leevendaks, aga ... miks on kaks silindrit hülssidega ja kaks ei?
Vägagi loogiline, et erinevad metallid paisuvad erinevalt, teades terase ja alumiiniumi soojuspaisumist, võiks lausa välja arvutada, palju erinevad silindrirühmad paisuvad ja kas selline erinevus võiks põhjustada lekke.
Klassikaline küünalde vaatlus peale probleemi ilmnemist annaks ka vist vastuse jahutusvedeliku pääsust põlemiskambri?
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Kasutaja avatar
TURBOLOVER
Postitusi: 483
Liitunud: 09.09.2008 10:07
Asukoht: Mulgila ja Tallinn

no!

Postitus Postitas TURBOLOVER »

ei mõelnud karjumist selle all! sorry!
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Pakun, et alu plokiga mootor ei saa ikka kuidagi ilma hülssideta läbi. Pealegi, samast materjalist ei tehta kunagi mõlemat hõõrdepinda- silindrit ja kolbi antud juhul- hakkavad sööbima kiiresti. Või tahab keegi parandada?
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

taxu kirjutas:Pakun, et alu plokiga mootor ei saa ikka kuidagi ilma hülssideta läbi. Pealegi, samast materjalist ei tehta kunagi mõlemat hõõrdepinda- silindrit ja kolbi antud juhul- hakkavad sööbima kiiresti. Või tahab keegi parandada?
Tahaks jah parandada. Enamus kaasaegseid mootoreid on alu plokil ja alumiiniumist silindritega. Silindri seinapinna tugevdamiseks kasutatakse Nicasil või Alusil tehnoloogiat. See tehnoloogia on näit BMW`l kasutusel juba u. 15 aastat.
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Nojah, seal on siis hõõrdumisprobleem lahendadtud pinnakattega. Sel juhul kuidas konkreetsel mootoril on kahes hülss ja kahes mitte? Kohe tehasest ongi nii?
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Kasutaja avatar
onesuspect
Postitusi: 345
Liitunud: 14.11.2007 12:21
Asukoht: tln

Postitus Postitas onesuspect »

Vahel pütte pole, paistab, et surub jahutusvedeliku paisubaaki ja sealt ka välja aga enamus ikka kaob mootorisse. Salongis puhub sooja koguaeg, küünlad vaatasin peale pagugutamist üle ja ei märganud erinevusi(olid kohvi pruunid) peale 4janda püti oma( oli vähekene heledam kui teised). Röhku on rohkem kui tavaliselt jah 0.7 asemel 1.5bar :) Detonatsiooni pole esinenud
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Oled kindel et jahutusvedeliku aur? On magus :)?
Kui küünlad kahtlaselt puhtad polnud, siis seal vesi pole käinud.
Võibolla saad lihtsalt paugutamisega pütid kuumaks ja sealt hakkab vana kondents välja keema.
Sest nii suure võimsuse juures tekib veeauru ikka kilodes ja kui summuti on veel külm, siis see koguneb ju kõik kuskile pütti.
Ütle nüüd, et sul pole ühtegi pütti kah väljalaskes? :lol:
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vasta