K: Blokikaane tihend
- onesuspect
- Postitusi: 345
- Liitunud: 14.11.2007 12:21
- Asukoht: tln
K: Blokikaane tihend
küsimu siis suurele ringile. Tegu siis 4 silindrise mootoriga millel on kahes silindris hülsid sees ja kahes ei ole. Blokk ise on alu. Kasutusel on ka metallist blokikaane tihend.Kui mootor kuumaks ( päris soojaks ikka ajada) siis hakkab sumpsist kerget jahutusvedeliku auru tulema. Et kas erinevad metallid paisuvad erinevalt ja siis kangutab kaant kuskilt või siis peaks kaane polte üle pingutama sest tegu metall tihendiga?? Kas on keegi kuulnud, et peaks bloki kaane polte pingutama peale mingit kilometraazi?
Summutis olev kondents ei või aurustuda, kuna summuti on ka ju pikemalt kuumemaks aetud?
Või on sellel aurul ka magus maik juures?
Või on sellel aurul ka magus maik juures?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
- onesuspect
- Postitusi: 345
- Liitunud: 14.11.2007 12:21
- Asukoht: tln
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
NO!
PAUGUTA SELL JUHUL VÄHE KAUEM JA VAATA KAS ON MÄRGATA KA JAHUTUSVEDELIKU KADUMIST! Kui sul on vaba väljalase siis peax kondentsi aur varsti ära kaduma ,kui sul on aga paar pytti kah vahel siis võid arvestada sellega et aurama hakkab ta sul alles siis kui mootor on vähe kuumemax aetud! Ja kui vedelik kaobki siis tõesti proovi kaant pingutada ja kui ikka aurab siis... plokikaanes on mõra ,micro mõra!
!

Re: NO!
Caps Lock = KarjumineTURBOLOVER kirjutas:PAUGUTA SELL JUHUL VÄHE KAUEM JA VAATA KAS ON MÄRGATA KA JAHUTUSVEDELIKU KADUMIST! Kui sul on vaba väljalase siis peax kondentsi aur varsti ära kaduma ,kui sul on aga paar pytti kah vahel siis võid arvestada sellega et aurama hakkab ta sul alles siis kui mootor on vähe kuumemax aetud! Ja kui vedelik kaobki siis tõesti proovi kaant pingutada ja kui ikka aurab siis... plokikaanes on mõra ,micro mõra!!
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Jahutussärki peaks siis tekkima surve ja mootor võiks hakata üle kuumenema ja võibolla isegi detoneerima, peale selle peaks esimesena kaduma ära salongi soojendus, kuna gaasid jäävad sinna kinni.
Vaata kas paisupaaki tuleb mulle vms ja kas on rohkem survet kui muidu.
See kui paugutamise peale aurama hakkab tähendab, et ilm on külm ja vee-aur on hästi näha
Vaata kas paisupaaki tuleb mulle vms ja kas on rohkem survet kui muidu.
See kui paugutamise peale aurama hakkab tähendab, et ilm on külm ja vee-aur on hästi näha

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mitte, et see kuidagi sinu probleemi leevendaks, aga ... miks on kaks silindrit hülssidega ja kaks ei?
Vägagi loogiline, et erinevad metallid paisuvad erinevalt, teades terase ja alumiiniumi soojuspaisumist, võiks lausa välja arvutada, palju erinevad silindrirühmad paisuvad ja kas selline erinevus võiks põhjustada lekke.
Klassikaline küünalde vaatlus peale probleemi ilmnemist annaks ka vist vastuse jahutusvedeliku pääsust põlemiskambri?
Vägagi loogiline, et erinevad metallid paisuvad erinevalt, teades terase ja alumiiniumi soojuspaisumist, võiks lausa välja arvutada, palju erinevad silindrirühmad paisuvad ja kas selline erinevus võiks põhjustada lekke.
Klassikaline küünalde vaatlus peale probleemi ilmnemist annaks ka vist vastuse jahutusvedeliku pääsust põlemiskambri?
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
Tahaks jah parandada. Enamus kaasaegseid mootoreid on alu plokil ja alumiiniumist silindritega. Silindri seinapinna tugevdamiseks kasutatakse Nicasil või Alusil tehnoloogiat. See tehnoloogia on näit BMW`l kasutusel juba u. 15 aastat.taxu kirjutas:Pakun, et alu plokiga mootor ei saa ikka kuidagi ilma hülssideta läbi. Pealegi, samast materjalist ei tehta kunagi mõlemat hõõrdepinda- silindrit ja kolbi antud juhul- hakkavad sööbima kiiresti. Või tahab keegi parandada?
- onesuspect
- Postitusi: 345
- Liitunud: 14.11.2007 12:21
- Asukoht: tln
Vahel pütte pole, paistab, et surub jahutusvedeliku paisubaaki ja sealt ka välja aga enamus ikka kaob mootorisse. Salongis puhub sooja koguaeg, küünlad vaatasin peale pagugutamist üle ja ei märganud erinevusi(olid kohvi pruunid) peale 4janda püti oma( oli vähekene heledam kui teised). Röhku on rohkem kui tavaliselt jah 0.7 asemel 1.5bar
Detonatsiooni pole esinenud

Oled kindel et jahutusvedeliku aur? On magus
?
Kui küünlad kahtlaselt puhtad polnud, siis seal vesi pole käinud.
Võibolla saad lihtsalt paugutamisega pütid kuumaks ja sealt hakkab vana kondents välja keema.
Sest nii suure võimsuse juures tekib veeauru ikka kilodes ja kui summuti on veel külm, siis see koguneb ju kõik kuskile pütti.
Ütle nüüd, et sul pole ühtegi pütti kah väljalaskes?

Kui küünlad kahtlaselt puhtad polnud, siis seal vesi pole käinud.
Võibolla saad lihtsalt paugutamisega pütid kuumaks ja sealt hakkab vana kondents välja keema.
Sest nii suure võimsuse juures tekib veeauru ikka kilodes ja kui summuti on veel külm, siis see koguneb ju kõik kuskile pütti.
Ütle nüüd, et sul pole ühtegi pütti kah väljalaskes?

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET