Nissan 200SX S14 - Siim

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

veider kirjutas:pole neil midagi viga!
olen samalt meelt, just sobivad !

on kenad ja istub nendega vastu maad kah ! ;)
Derik
Postitusi: 56
Liitunud: 28.10.2006 15:08
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Derik »

Minu meelest on ka rehvid mõnusad. Säilib ka mingi sõidumugavus ja kuidagi võimsam näeb välja kui.
Jan san
Postitusi: 51
Liitunud: 13.11.2008 21:35
Asukoht: Viljandi-Tartu

Postitus Postitas Jan san »

Liitun arvamusega,et selline jeebi rehv on väga kole.Kui aetakse taga mugavust siis tuleks stock veljega edasi sõitta ;)
Lost but not forgotten
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Äkki aitab rehvi teemast? Suva millised on, hetkel on talv ja auto seisab garaazis nii või naa. Kevadel uusi rehve vaja alles.
302hp/464nm
Ints
Postitusi: 172
Liitunud: 21.12.2004 1:26
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Ints »

Väga kena näeb välja nende velgedega+auto ise.
Turbo auto
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

TõnuriCCE kirjutas:
Siim kirjutas:
RFL kirjutas:minul kattuvad rwhp numbrid mootorivõimsusega.
Taneliga päris mitu korda sellel teemal rääkinud ja ka minu arvamus kattub tema omaga.

370cc pihustite piir on 280hp ning selle ma sain ka kätte esimest korda Dynomaxis. 1.15 korrutades teeks see 322hp - pole eriti reaalne.
need hobuste arvestamised käivad ka 80% duty juures ju. Teoreetiliselt peaks rohkem saama...kui viimase piirini kasutada ja ehk rõhkugi tõsta.

Ei hakanud teises teemas seda arutama. Kütuserõhku sai peale keeratud ja segu ikka lõpust lahja. Seega neist pihustitest enamat ei oleks saanud.
302hp/464nm
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

370cc pihustite piir on 280hp ning selle ma sain ka kätte esimest korda Dynomaxis. 1.15 korrutades teeks see 322hp - pole eriti reaalne.
See 280 oli siis juba vist suht lahja seguga.
Sain kah pihustid suht 100% peale, aga segu 7000RPM peal langes alles 11.9:1'ni (6000 oli ca 10.5)
350hp @ 534cc annaks, et su pihustid võiks toota 242hp @ 10.5:1. Ja 11.5:'ga peaks andma 245HP vms.

Siin tekib ka see keiss, et kui segu 11.5:1 pihustid on põhjas - siis hakkab segu lahjenema, millega seoses effektiivsus kasvab kuni seguni 15.4:1.

Et 11.5 segu 15,4'ni ajada on vaja lisada 34% õhku. Ühe õhu ühiku kohta ei tule küll enam nii palju võimsust, aga kadu on väiksem kui 10%. 245 * 1,34 = 328hp @ 11.5:1, millest 10% kaob lahja segu tõttu = 295hp. Sa loodetavasti nii lahjaks ei lasknud. Sest see nõuaks juba ju teist süütegraafikut jne kui üldse mootor vastu peab.

Ja tuleb arvestada ka, et 90% pihusti avatus @ 4000RPM on turvalisem kui 90% @ 7000RPM, kuna viimasel juhul ei tea kas ta jõudis sulguda ja kui poole sulgemise pealt vool jälle taha pandi, et mis ta siis tegi jne. 2ms tuleks vähemalt varu jätta. Arvan, et isegi 100% avatus on turvalisem kui 95%.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
TõnuriCCE
Postitusi: 128
Liitunud: 05.05.2006 14:37
Asukoht: Tallinn, Vigala

Postitus Postitas TõnuriCCE »

laenan georgi auto logi pilti .
seal näha, et max jõu ajal (298hp) oli duty 82%
pihustid 360
samas jällegi tegu on dynomax'i dünos mõõdetud jõuga
Pilt
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Astrona kirjutas: Sa loodetavasti nii lahjaks ei lasknud. Sest see nõuaks juba ju teist süütegraafikut jne kui üldse mootor vastu peab.
segu oli nõks ennem piirjat 14, seega jah väga lahja


TõnuriCCE kirjutas:laenan georgi auto logi pilti .
seal näha, et max jõu ajal (298hp) oli duty 82%
pihustid 360
samas jällegi tegu on dynomax'i dünos mõõdetud jõuga
http://www.errapart.com/albums/album138 ... _power.jpg
seda erinevust Georgi Opeli ja minu auto vahel seletas juba Mihkel teises teemas
Mihkel kirjutas:Tegureid ju veel, näiteks mis rõhul see 384cc oli ja mis rõhk sinu kütusesüsteemis parasjagu oli, milline BSFC sinu mootoril on näiteks.
Mõned mootorid kasutavad sama võimsuse saavutamiseks rohkem kütust, mõned vähem.
Fakt on see, et Nissani SR mootori peal nad otsa saavad sealt maalt. :)
302hp/464nm
TõnuriCCE
Postitusi: 128
Liitunud: 05.05.2006 14:37
Asukoht: Tallinn, Vigala

Postitus Postitas TõnuriCCE »

aga fakt on ka et see arvestuslik hp on BS võrreldes reaalsusega.
Seda enam kui asja nii palju tegureid mõjutab. ja selle alusel dünopingi täpsuses kahtlema hakata veel ei tasu
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Teema lukku, omanik vahetus
302hp/464nm
Suletud