Nissan Silvia S12 1,8T 87a

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Väljalaskekolle tunudb flow poolest päris hea olevat.
Ilusad kumerused ja teravaid nurki pole, ühenduskoht ka ilusaks lastud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Molotov51
Postitusi: 176
Liitunud: 05.01.2007 21:06

Postitus Postitas Molotov51 »

Kohe näha, et keevitustöö korraliku tegija poolt tehtud ja parandab asja olemust meeletult.
Kasutaja avatar
uzzac
Postitusi: 168
Liitunud: 30.10.2008 15:29
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas uzzac »

RKsilver kirjutas:ma usun, et külmakoda peaks saama keerata ikkagi ja nii hull selle kuumusega seal küll olla ei tohiks, küll lahendus leitakse .
ma mõtlesin seda musta toru mis IC-st väljuv on...kui see üks nurk mis täpselt kuuma ja külma koja vahel mingi nurga teeb istub piitsa andmise ajal kuumusest punase turbo kõrval kohe kas siis IC mõte kergelt ära ei kao kui jahutatud õhk kohe tagasi kuuma torru suunatakse...
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

uzzac kirjutas:
RKsilver kirjutas:ma usun, et külmakoda peaks saama keerata ikkagi ja nii hull selle kuumusega seal küll olla ei tohiks, küll lahendus leitakse .
ma mõtlesin seda musta toru mis IC-st väljuv on...kui see üks nurk mis täpselt kuuma ja külma koja vahel mingi nurga teeb istub piitsa andmise ajal kuumusest punase turbo kõrval kohe kas siis IC mõte kergelt ära ei kao kui jahutatud õhk kohe tagasi kuuma torru suunatakse...
vat seda ei märganudki, olen sinuga 1 arvamusel ;)
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

downpipe mahub kuhugi?
Mis puhur see on? Natuke suureks ei jää?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

kuuma koja ümber kott, on veel lahendusi ju ;)
- KKD Motorsport - EstPerformance -
jans
Postitusi: 256
Liitunud: 25.08.2008 12:44
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jans »

Mardo kirjutas:kuuma koja ümber kott, on veel lahendusi ju ;)
Kuuma koja kott suudab 100% kuumuse isoleerida?
silvia
Postitusi: 226
Liitunud: 26.06.2008 10:40
Asukoht: tartu

Postitus Postitas silvia »

just jõudsin poest koju ja ostsin kolle teibi ära. ja turbo kuumakoja mähin sisse ja proovin veel pleki ka peale aretada. siis see sisselaske kollesse minev toru on hetkel ajutine. tuleb uus teha sest tõesti on liiga lähedal turbole ja otse kolle kohal.
turbo on t3/t4 hübriidi tellitud USA-st aga kahtlus on et toodetud ikkagi hiinas :lol: mõõtmeid ei võtnud aga pidi madalsurve turbo olema, seda ka näha labadest . sobib 1.8l-2,5l mootorile. ja downpipe mahub ära .
silvia
Postitusi: 226
Liitunud: 26.06.2008 10:40
Asukoht: tartu

Postitus Postitas silvia »

sai natuke klõpsitud.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Kui see õhumõõdik otse turbo ees valetama ei hakka, siis on ta pekkis :)

Peale selle, tead ikka et selle stock mõõdiku lagi on mingi 190hj?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
silvia
Postitusi: 226
Liitunud: 26.06.2008 10:40
Asukoht: tartu

Postitus Postitas silvia »

asi selles et mootoris ei hakka rohkem välja pigistam kui seal originaalis olema peaks 101kw. aga nuh saaks natukene veel edasi liigutada õhulugejat no nii 15-20cm.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

silvia kirjutas:asi selles et mootoris ei hakka rohkem välja pigistam kui seal originaalis olema peaks 101kw. aga nuh saaks natukene veel edasi liigutada õhulugejat no nii 15-20cm.
Soovitan vedada ta ette esi stange sisse.


Jube palju tööd vähese võimsuse nime.
Pealt näha tundub see turbo nii, suur, et sul tuleb 90KW @ 6000RPM @0 bar ja siis tuleb turbo taha, 6300RPM on siis su võimsus käes 0.2bariga :)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
silvia
Postitusi: 226
Liitunud: 26.06.2008 10:40
Asukoht: tartu

Postitus Postitas silvia »

mis teha kui meeldib ajusid jebida.vot ei oska seda ette ennustada kuna spoolima hakkab aga loodan et ikka kõvasti varem :P peaks olema ikkagi madalsurve turbo.
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

Siis võib juhtuda nii nagu omal ajal Porsche turbodega kardeti kurvis pedaali vajutada, et turbo tahatulek on eriti äkiline ja tagajärjed ka vastavad.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

ahto42 kirjutas:Siis võib juhtuda nii nagu omal ajal Porsche turbodega kardeti kurvis pedaali vajutada, et turbo tahatulek on eriti äkiline ja tagajärjed ka vastavad.
:-D that's pure fun. labidas selga effekt on mõnus just.
302hp/464nm
Vasta