Nissan Silvia S12 1,8T 87a
Väljalaskekolle tunudb flow poolest päris hea olevat.
Ilusad kumerused ja teravaid nurki pole, ühenduskoht ka ilusaks lastud.
Ilusad kumerused ja teravaid nurki pole, ühenduskoht ka ilusaks lastud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ma mõtlesin seda musta toru mis IC-st väljuv on...kui see üks nurk mis täpselt kuuma ja külma koja vahel mingi nurga teeb istub piitsa andmise ajal kuumusest punase turbo kõrval kohe kas siis IC mõte kergelt ära ei kao kui jahutatud õhk kohe tagasi kuuma torru suunatakse...RKsilver kirjutas:ma usun, et külmakoda peaks saama keerata ikkagi ja nii hull selle kuumusega seal küll olla ei tohiks, küll lahendus leitakse .
vat seda ei märganudki, olen sinuga 1 arvamuseluzzac kirjutas:ma mõtlesin seda musta toru mis IC-st väljuv on...kui see üks nurk mis täpselt kuuma ja külma koja vahel mingi nurga teeb istub piitsa andmise ajal kuumusest punase turbo kõrval kohe kas siis IC mõte kergelt ära ei kao kui jahutatud õhk kohe tagasi kuuma torru suunatakse...RKsilver kirjutas:ma usun, et külmakoda peaks saama keerata ikkagi ja nii hull selle kuumusega seal küll olla ei tohiks, küll lahendus leitakse .

just jõudsin poest koju ja ostsin kolle teibi ära. ja turbo kuumakoja mähin sisse ja proovin veel pleki ka peale aretada. siis see sisselaske kollesse minev toru on hetkel ajutine. tuleb uus teha sest tõesti on liiga lähedal turbole ja otse kolle kohal.
turbo on t3/t4 hübriidi tellitud USA-st aga kahtlus on et toodetud ikkagi hiinas
mõõtmeid ei võtnud aga pidi madalsurve turbo olema, seda ka näha labadest . sobib 1.8l-2,5l mootorile. ja downpipe mahub ära .
turbo on t3/t4 hübriidi tellitud USA-st aga kahtlus on et toodetud ikkagi hiinas

Soovitan vedada ta ette esi stange sisse.silvia kirjutas:asi selles et mootoris ei hakka rohkem välja pigistam kui seal originaalis olema peaks 101kw. aga nuh saaks natukene veel edasi liigutada õhulugejat no nii 15-20cm.
Jube palju tööd vähese võimsuse nime.
Pealt näha tundub see turbo nii, suur, et sul tuleb 90KW @ 6000RPM @0 bar ja siis tuleb turbo taha, 6300RPM on siis su võimsus käes 0.2bariga

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET