O: coilpack'i
O: coilpack'i
Tervist!
Soovin osta neljase coilpacki. Tootja (võiks olla Bosch) pole niivõrd oluline. Teha pakkumine privaatsõnumina.
Soovin osta neljase coilpacki. Tootja (võiks olla Bosch) pole niivõrd oluline. Teha pakkumine privaatsõnumina.
mul pakkuda audi volkari oma, Uus. Tegemist siis originaal tootega, firmaks Temic. Germany

poes siis maksab 1400.- annaks ära 800.-
lihtsaim ühendusviis helistada 53411945
poes siis maksab 1400.- annaks ära 800.-
lihtsaim ühendusviis helistada 53411945
Tech Automation OÜ, tööstusautomaatika lahendused. http://www.mynorcan.com" onclick="window.open(this.href);return false;
forss oü`s kohapeal boschi replika, hind oli ~400eeku


Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Noh aga mine osta romulast siis , sest vaevalt siit saat odavamalt !mehaanik9 kirjutas:Tänan kõiki pakkumiste eest aga mind huvitaks toode mille hind jääb 200 kr alla (sellist hinda soovis romula kasutatud toote eest).
400kr on kah hea hind uue asja eest !!
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
Mingi 350+hp auto jaoks mina ilmselt replicat ostma ei hakkaks, kuna see oriignaal pooli hind ei ole teab mis suur osa sellise projekti hinnast.
Mingi kuni 200hp projekti jaoks vast käib küll.
Üldse mina leian, et teatud numbritest ei ole mõtet mignite hiina tükkidega enam lolli mängida, mis oa koostekvaliteediga väga ei hiilga.
Lihtsalt pärast on rohkem vigadeparandusi kui asi väärt on.
Aga eks igal inimesel on omad põhimõtted.
Võimalik, et katsetan huvi pärast ise selle odava pooli ära Sierra peal.
Mingi kuni 200hp projekti jaoks vast käib küll.
Üldse mina leian, et teatud numbritest ei ole mõtet mignite hiina tükkidega enam lolli mängida, mis oa koostekvaliteediga väga ei hiilga.
Lihtsalt pärast on rohkem vigadeparandusi kui asi väärt on.
Aga eks igal inimesel on omad põhimõtted.
Võimalik, et katsetan huvi pärast ise selle odava pooli ära Sierra peal.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kuna tegu esimese turbotamise katsega ja soovitud jõud jääb 200 hp kanti siis arvan, et ei ole mõtet raha matta sinna, kustkohast midagi suuresti juurde tulemas pole(sellise projekti puhul). Jah, Mihkel, nõustun sinuga selle koha pealt, et kui teha vähe tõsisem asi(suuremate jõududega), siis pole tõesti hiina leludega mõtet jamada....Mihkel kirjutas:Mingi 350+hp auto jaoks mina ilmselt replicat ostma ei hakkaks, kuna see oriignaal pooli hind ei ole teab mis suur osa sellise projekti hinnast.
Mingi kuni 200hp projekti jaoks vast käib küll.
Üldse mina leian, et teatud numbritest ei ole mõtet mignite hiina tükkidega enam lolli mängida, mis oa koostekvaliteediga väga ei hiilga.
Lihtsalt pärast on rohkem vigadeparandusi kui asi väärt on.
Aga eks igal inimesel on omad põhimõtted.
Võimalik, et katsetan huvi pärast ise selle odava pooli ära Sierra peal.
Samas tegelikult süütepool ei ole selline asi, mis kuskilt otsast KULUB, niiet mina ei näe üldse põhjust, miks peaks olema nt BOSCH tehase coilpack nt Ford mondeo pealt kehvem, kui mingi motorsport kirjadega sisuliselt sama toode. Loeb siiski enamuses voolutugevus sädeme tekitamises ja kui hästi ta varjestatud on. No muidugi võib jah vanal poolil vaik mõranenud olla ja üle peksta või mida iganes, kuid olgem ausad, see on kohe näha.
Peale kõige olen ma veel loll, kelle autopeal töötab põhimõtteliselt tasuta trigger, mis väidetavalt pidi üldse oma hamba suuruse ja ei tea mille kõige poolest võimatu olema. Õige hammaste arvuga nukaketiratast on lihtsalt treipingis töödeldud. Töötab 7000+ rpm puhtalt hetkel.
Peale kõige olen ma veel loll, kelle autopeal töötab põhimõtteliselt tasuta trigger, mis väidetavalt pidi üldse oma hamba suuruse ja ei tea mille kõige poolest võimatu olema. Õige hammaste arvuga nukaketiratast on lihtsalt treipingis töödeldud. Töötab 7000+ rpm puhtalt hetkel.
Vahe ongi pooli jõudluses, iseasi kas enamus inimesi pooli ka maksimaalselt ära kasutavad.
Kui sul on mõne stock pooli spec-i võrrelda selle Boschi omaga ja need on pea samad, siis ongi väga hea.
Muideks see Bosch MotorSport pool on ka täiesti tavaline Alfa, Citroen, VW, Rover jne. stock pool.
Lihtsalt seda müüakse ka MotorSport nime all.
Minul on seda originaal pooli kasutades lihtsalt süda rahul, et selle lüliga on asi võimalikult hea ja ei pea hakkama sealt viga otsima, kui mingi süütekala meenutav asi tekib.
Kui see replica on originaaliga oma jõudluse ja kvaliteedi poolest võrdne, siis on ju lausa super.
Seda ilma datasheet-ita kontrollida ei ole ilmselt nii kerge.
Kui sul on mõne stock pooli spec-i võrrelda selle Boschi omaga ja need on pea samad, siis ongi väga hea.
Muideks see Bosch MotorSport pool on ka täiesti tavaline Alfa, Citroen, VW, Rover jne. stock pool.
Lihtsalt seda müüakse ka MotorSport nime all.
Minul on seda originaal pooli kasutades lihtsalt süda rahul, et selle lüliga on asi võimalikult hea ja ei pea hakkama sealt viga otsima, kui mingi süütekala meenutav asi tekib.
Kui see replica on originaaliga oma jõudluse ja kvaliteedi poolest võrdne, siis on ju lausa super.
Seda ilma datasheet-ita kontrollida ei ole ilmselt nii kerge.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.