eks ta varem või hiljem ikka läheb. sellised juba forsseeritud mootorid on. rusikareegel on 0,5bar'i korraliku seadistusega ja siis peaks mõnda aega ikka lõbu olema.Mardo kirjutas:olen neid kõiki projekte kenast jälginud jne aga pole veel sattnunud mõne sellise otsa kus alumine ots laiali oleks lastud juppide vastupidamatuse pärast
eks võtmesõnaks ongi tark seadistamine
K:Turbo minu autole
BMW E30 M3 343hj | Hestec EMS, 3" exhaust, Brembo big brakes, Powerflex etc
BMW E46 V8 - under construction
BMW E46 V8 - under construction
turbo kart. wtf?
Kuna plaan panna turbo kardile peale mootoriks honda gx 200.Siis tekkis küsimus mis moodi teha õlitus?Kas turbo imeb ise õli peale?Siis kui imeb siis saab teha eraldi nõu kus sees õli.
Re: turbo kart. wtf?
Ei ime turbo ise midagi.carl93 kirjutas:Kuna plaan panna turbo kardile peale mootoriks honda gx 200.Siis tekkis küsimus mis moodi teha õlitus?Kas turbo imeb ise õli peale?Siis kui imeb siis saab teha eraldi nõu kus sees õli.
Turbole tuleb ikkagi õlitus võtta kuskilt mootori suuremast õlikanalist - näiteks õlirõhu anduri august.
Kui õlirõhk on liiga kõrge peab vahel olema ka rõhku piirav kitsendus.
Re: turbo kart. wtf?
Aga kardil pole õlirõhu andurit.Äkki sobib kui see voolik pista õlikorgi asemele ja mootor on 200ccKaroK kirjutas:Ei ime turbo ise midagi.carl93 kirjutas:Kuna plaan panna turbo kardile peale mootoriks honda gx 200.Siis tekkis küsimus mis moodi teha õlitus?Kas turbo imeb ise õli peale?Siis kui imeb siis saab teha eraldi nõu kus sees õli.
Turbole tuleb ikkagi õlitus võtta kuskilt mootori suuremast õlikanalist - näiteks õlirõhu anduri august.
Kui õlirõhk on liiga kõrge peab vahel olema ka rõhku piirav kitsendus.
Kas kardimootoritel mitte piiskõlitus pole?
Sel juhul pead eraldi pumpa kasutama turbo õlituse tarvis.
Sel juhul pead eraldi pumpa kasutama turbo õlituse tarvis.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Tundub olema 4 taktiline mootor.
http://www.stokker.ee/products/product/ ... X_200_SX4/
Stokker kirjutab:
Tootekood 200sx4h&honda
Bensiinimootor HONDA GX 200 SX4
Õlianduriga
Vb on ilma andurita versioone ka.
Aga ikkagi tuleb võtta õlitus sealt, kus õli korraliku survega ja korralikus koguses voolab.
Vb pead lisaõlipumba panema
Ja üleüldse, kust nii väikse fööni saad?
Tegelikult võibolla saaks isegi kasutada mõne väikse turbodiisli fööni ?
Daihatsu Charade või midagi.
http://www.stokker.ee/products/product/ ... X_200_SX4/
Stokker kirjutab:
Tootekood 200sx4h&honda
Bensiinimootor HONDA GX 200 SX4
Õlianduriga
Vb on ilma andurita versioone ka.
Aga ikkagi tuleb võtta õlitus sealt, kus õli korraliku survega ja korralikus koguses voolab.
Vb pead lisaõlipumba panema
Ja üleüldse, kust nii väikse fööni saad?
Tegelikult võibolla saaks isegi kasutada mõne väikse turbodiisli fööni ?
Daihatsu Charade või midagi.
Kardil kaalub mootor, võrreldes kogu kupatus koos juhiga, nii vähe, et otstarbekam oleks vast lihtsalt suurema töömahuga isendit pruukida ja mutt. Pealegi, ega siis õlitusega mured ei lõpe. Näiteks selle mootori jahutus pole siis ju enam adekvaatne- kuidas sa seda parandada kavatsed? Ja rääkimata veel turbomootori olemuslikest puudustest vabalthingavatega võrreldes.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
turbs pisemale mootorile
Vaatasinsiin terve teema läbi ja...kuna nüüd tuli juttu pisemast mootorist,siis küsiks mõne küsimuse mootorratta kohta.Mõtlesin,et mu 650ne ühesilindriline karpamootoriga endduuro jääb mulle tsipa lahjaks,aga äkki aitaks turbo
. Nimelt, kas ma pean midagi suurt mootori juures muutma (väntvõlli, kolvisõrm jms) ka,et ta kohe laiali ei laguneks, kuna mootor on väga vastupidav ja keegi pole kaevand vastava tüübi juures iseäralikke vigu nõrga või laguneva mootori kohta.Ja no keegi pakkus mulle,ma jäin täitsa mõtlema,aga nüüd mõtlen,et palju see kõik võiks plekkima minna 


motomees siiski
-
- Postitusi: 8
- Liitunud: 30.01.2009 15:51
- Asukoht: saqqq
Tere!
Olen alles uus kasutaja foorumis ja ei ole päris pädev sel alal, aga minu suur hingesoov on ühele suhteliselt kasutult seisvale autole üritada paigaldada turbo. Autoks on Toyota Corolla 1.3 96a 65kw. Kas teie, kui kogenud turbospetsialistide arust oleks sel projektil jumet? Kui suureks võiksid kujuneda kulutused ja kas sellega peaks ka kaasnema mootori detailide vahetus? järsku keegi oskab öelda mingi umbkaudse maksumuse või veel parem koostada nimekirja vajaminevatest juppidest.
Paluks mitte näkku lüüa,
Parimatega Alar
Olen alles uus kasutaja foorumis ja ei ole päris pädev sel alal, aga minu suur hingesoov on ühele suhteliselt kasutult seisvale autole üritada paigaldada turbo. Autoks on Toyota Corolla 1.3 96a 65kw. Kas teie, kui kogenud turbospetsialistide arust oleks sel projektil jumet? Kui suureks võiksid kujuneda kulutused ja kas sellega peaks ka kaasnema mootori detailide vahetus? järsku keegi oskab öelda mingi umbkaudse maksumuse või veel parem koostada nimekirja vajaminevatest juppidest.
Paluks mitte näkku lüüa,
Parimatega Alar

-
- Postitusi: 110
- Liitunud: 21.08.2005 14:17
Lamda on suhtarv ja näitab kütuse ja õhu vahekorda täielikuks põlemiseks. Bensiini puhul AFR(õhu/kütuse vahekord) 14.7 = 1.0 lambda.
Wideband on üks lambda anduri tüüpe.
http://en.wikipedia.org/wiki/Air-fuel_ratio
http://en.wikipedia.org/wiki/Oxygen_sensor
Wideband on üks lambda anduri tüüpe.
http://en.wikipedia.org/wiki/Air-fuel_ratio
http://en.wikipedia.org/wiki/Oxygen_sensor
Tänan asjaliku vastuse ja linkide eest. Olen nüüd kaks päeva foorumit tuuseldanud ning rippuma on jäänud veel üks küsimus, nimelt "Wastegate" saan aru et asi reguleerib boosti ning ühendatakse kolde külge, leidsin mitmeid erineva väljanägemisega wastgate, kuid küsimus siis selline, mis torud/juhtmed veel wastegate külge ühendatakse ?KillFrenzy kirjutas:Lamda on suhtarv ja näitab kütuse ja õhu vahekorda täielikuks põlemiseks. Bensiini puhul AFR(õhu/kütuse vahekord) 14.7 = 1.0 lambda.
Wideband on üks lambda anduri tüüpe.
http://en.wikipedia.org/wiki/Air-fuel_ratio
http://en.wikipedia.org/wiki/Oxygen_sensor
E32 M30B30
VaakumZanders kirjutas:Tänan asjaliku vastuse ja linkide eest. Olen nüüd kaks päeva foorumit tuuseldanud ning rippuma on jäänud veel üks küsimus, nimelt "Wastegate" saan aru et asi reguleerib boosti ning ühendatakse kolde külge, leidsin mitmeid erineva väljanägemisega wastgate, kuid küsimus siis selline, mis torud/juhtmed veel wastegate külge ühendatakse ?KillFrenzy kirjutas:Lamda on suhtarv ja näitab kütuse ja õhu vahekorda täielikuks põlemiseks. Bensiini puhul AFR(õhu/kütuse vahekord) 14.7 = 1.0 lambda.
Wideband on üks lambda anduri tüüpe.
http://en.wikipedia.org/wiki/Air-fuel_ratio
http://en.wikipedia.org/wiki/Oxygen_sensor