K:Turbo minu autole

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Raimo
Postitusi: 160
Liitunud: 13.04.2006 19:04

Postitus Postitas Raimo »

Mardo kirjutas:olen neid kõiki projekte kenast jälginud jne aga pole veel sattnunud mõne sellise otsa kus alumine ots laiali oleks lastud juppide vastupidamatuse pärast :-D
eks võtmesõnaks ongi tark seadistamine :)
eks ta varem või hiljem ikka läheb. sellised juba forsseeritud mootorid on. rusikareegel on 0,5bar'i korraliku seadistusega ja siis peaks mõnda aega ikka lõbu olema.
BMW E30 M3 343hj | Hestec EMS, 3" exhaust, Brembo big brakes, Powerflex etc
BMW E46 V8 - under construction
carl93
Postitusi: 64
Liitunud: 18.11.2008 0:08
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

turbo kart. wtf?

Postitus Postitas carl93 »

Kuna plaan panna turbo kardile peale mootoriks honda gx 200.Siis tekkis küsimus mis moodi teha õlitus?Kas turbo imeb ise õli peale?Siis kui imeb siis saab teha eraldi nõu kus sees õli.
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Re: turbo kart. wtf?

Postitus Postitas KaroK »

carl93 kirjutas:Kuna plaan panna turbo kardile peale mootoriks honda gx 200.Siis tekkis küsimus mis moodi teha õlitus?Kas turbo imeb ise õli peale?Siis kui imeb siis saab teha eraldi nõu kus sees õli.
Ei ime turbo ise midagi.
Turbole tuleb ikkagi õlitus võtta kuskilt mootori suuremast õlikanalist - näiteks õlirõhu anduri august.
Kui õlirõhk on liiga kõrge peab vahel olema ka rõhku piirav kitsendus.
carl93
Postitusi: 64
Liitunud: 18.11.2008 0:08
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: turbo kart. wtf?

Postitus Postitas carl93 »

KaroK kirjutas:
carl93 kirjutas:Kuna plaan panna turbo kardile peale mootoriks honda gx 200.Siis tekkis küsimus mis moodi teha õlitus?Kas turbo imeb ise õli peale?Siis kui imeb siis saab teha eraldi nõu kus sees õli.
Ei ime turbo ise midagi.
Turbole tuleb ikkagi õlitus võtta kuskilt mootori suuremast õlikanalist - näiteks õlirõhu anduri august.
Kui õlirõhk on liiga kõrge peab vahel olema ka rõhku piirav kitsendus.
Aga kardil pole õlirõhu andurit.Äkki sobib kui see voolik pista õlikorgi asemele ja mootor on 200cc
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kas kardimootoritel mitte piiskõlitus pole?
Sel juhul pead eraldi pumpa kasutama turbo õlituse tarvis.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas KaroK »

Tundub olema 4 taktiline mootor.

http://www.stokker.ee/products/product/ ... X_200_SX4/

Stokker kirjutab:

Tootekood 200sx4h&honda
Bensiinimootor HONDA GX 200 SX4
Õlianduriga

Vb on ilma andurita versioone ka.

Aga ikkagi tuleb võtta õlitus sealt, kus õli korraliku survega ja korralikus koguses voolab.

Vb pead lisaõlipumba panema

Ja üleüldse, kust nii väikse fööni saad?
Tegelikult võibolla saaks isegi kasutada mõne väikse turbodiisli fööni ?
Daihatsu Charade või midagi.
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Kardil kaalub mootor, võrreldes kogu kupatus koos juhiga, nii vähe, et otstarbekam oleks vast lihtsalt suurema töömahuga isendit pruukida ja mutt. Pealegi, ega siis õlitusega mured ei lõpe. Näiteks selle mootori jahutus pole siis ju enam adekvaatne- kuidas sa seda parandada kavatsed? Ja rääkimata veel turbomootori olemuslikest puudustest vabalthingavatega võrreldes.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
need4beat
Postitusi: 5
Liitunud: 19.01.2009 18:39
Asukoht: tartu

turbs pisemale mootorile

Postitus Postitas need4beat »

Vaatasinsiin terve teema läbi ja...kuna nüüd tuli juttu pisemast mootorist,siis küsiks mõne küsimuse mootorratta kohta.Mõtlesin,et mu 650ne ühesilindriline karpamootoriga endduuro jääb mulle tsipa lahjaks,aga äkki aitaks turbo :p . Nimelt, kas ma pean midagi suurt mootori juures muutma (väntvõlli, kolvisõrm jms) ka,et ta kohe laiali ei laguneks, kuna mootor on väga vastupidav ja keegi pole kaevand vastava tüübi juures iseäralikke vigu nõrga või laguneva mootori kohta.Ja no keegi pakkus mulle,ma jäin täitsa mõtlema,aga nüüd mõtlen,et palju see kõik võiks plekkima minna :oops:
motomees siiski
Molotov51
Postitusi: 176
Liitunud: 05.01.2007 21:06

Postitus Postitas Molotov51 »

Odavam on PEAAEGU alati osta võimsam.
allusakust
Postitusi: 8
Liitunud: 30.01.2009 15:51
Asukoht: saqqq

Postitus Postitas allusakust »

Tere!
Olen alles uus kasutaja foorumis ja ei ole päris pädev sel alal, aga minu suur hingesoov on ühele suhteliselt kasutult seisvale autole üritada paigaldada turbo. Autoks on Toyota Corolla 1.3 96a 65kw. Kas teie, kui kogenud turbospetsialistide arust oleks sel projektil jumet? Kui suureks võiksid kujuneda kulutused ja kas sellega peaks ka kaasnema mootori detailide vahetus? järsku keegi oskab öelda mingi umbkaudse maksumuse või veel parem koostada nimekirja vajaminevatest juppidest.
Paluks mitte näkku lüüa,
Parimatega Alar :bb
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas KaroK »

Loe foorumit.
See oleks esimene nõuanne, selliseid küsimusi on siin olnud piisavalt.

Ja see ei ole näkku löömine 8)
Zanders
Postitusi: 52
Liitunud: 11.01.2009 2:58

Postitus Postitas Zanders »

Terv, mis asi on "lambda" saan aru et tegemist on mingi asjaga mis mängib rolli segu puhul, aga ehk saaks täpsemat infot. (kasutasin otsingut)
Ja teine asi oleks mis asi on "Wideband" ?
E32 M30B30
KillFrenzy
Postitusi: 110
Liitunud: 21.08.2005 14:17

Postitus Postitas KillFrenzy »

Lamda on suhtarv ja näitab kütuse ja õhu vahekorda täielikuks põlemiseks. Bensiini puhul AFR(õhu/kütuse vahekord) 14.7 = 1.0 lambda.
Wideband on üks lambda anduri tüüpe.

http://en.wikipedia.org/wiki/Air-fuel_ratio
http://en.wikipedia.org/wiki/Oxygen_sensor
Zanders
Postitusi: 52
Liitunud: 11.01.2009 2:58

Postitus Postitas Zanders »

KillFrenzy kirjutas:Lamda on suhtarv ja näitab kütuse ja õhu vahekorda täielikuks põlemiseks. Bensiini puhul AFR(õhu/kütuse vahekord) 14.7 = 1.0 lambda.
Wideband on üks lambda anduri tüüpe.

http://en.wikipedia.org/wiki/Air-fuel_ratio
http://en.wikipedia.org/wiki/Oxygen_sensor
Tänan asjaliku vastuse ja linkide eest. Olen nüüd kaks päeva foorumit tuuseldanud ning rippuma on jäänud veel üks küsimus, nimelt "Wastegate" saan aru et asi reguleerib boosti ning ühendatakse kolde külge, leidsin mitmeid erineva väljanägemisega wastgate, kuid küsimus siis selline, mis torud/juhtmed veel wastegate külge ühendatakse ?
E32 M30B30
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

Zanders kirjutas:
KillFrenzy kirjutas:Lamda on suhtarv ja näitab kütuse ja õhu vahekorda täielikuks põlemiseks. Bensiini puhul AFR(õhu/kütuse vahekord) 14.7 = 1.0 lambda.
Wideband on üks lambda anduri tüüpe.

http://en.wikipedia.org/wiki/Air-fuel_ratio
http://en.wikipedia.org/wiki/Oxygen_sensor
Tänan asjaliku vastuse ja linkide eest. Olen nüüd kaks päeva foorumit tuuseldanud ning rippuma on jäänud veel üks küsimus, nimelt "Wastegate" saan aru et asi reguleerib boosti ning ühendatakse kolde külge, leidsin mitmeid erineva väljanägemisega wastgate, kuid küsimus siis selline, mis torud/juhtmed veel wastegate külge ühendatakse ?
Vaakum
Vasta