Eestis müüdavad RS4-d
Eestis müüdavad RS4-d
Kas keegi teab äkki mõnda B5 RS4-ja peale auto24-s oleva, mis on müügiks, Eestis? Ühtlasi, kas keegi teab selle auto kohta midagi rohkemat rääkida http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html (see teine kuulutus, 250 000.- hinnaga, on sama auto).
Kas sama auto mis vahepeal ilma pildita a'la 200k müügis oli?
No ma käisin seda autot vaatamas ja proovimas, isu kadus ära. Masin tundus ikka väga väga väsinud olevat igaltpoolt, see selleks, ma läksin kohale selle nn. 330kw peale, ainukene huvitav asi oli esimene käik, ülejäänud käigud ei tekitanud mingit emotsiooni. Evo 8 195kw isegi tekitab rohkem emotsioone, ehk siis jutt 330kw ei saa kohe kindlasti tõele vastata. Muidugi 200k oli selle auto eest ka paras hind muidugi, ma lootsin et lihtsalt heas korras RS4 saab väga hea hinnaga, aga ei, hind oli vastavalt seisukorrale. Mingid tulukesed põlesid armatuuris, ei mäleta täpselt mis, pooltelg tuleb vahetada ja muud oli seal veel millejaoks vist omanikul puudusid finantsilised vahendid (kui sul pole 5000eek et pooltelge ära vahetada, no miks sa omad RS4 siis.)
Loodan et on sama auto ikka ja ei tee kellegile liiga.
No ma käisin seda autot vaatamas ja proovimas, isu kadus ära. Masin tundus ikka väga väga väsinud olevat igaltpoolt, see selleks, ma läksin kohale selle nn. 330kw peale, ainukene huvitav asi oli esimene käik, ülejäänud käigud ei tekitanud mingit emotsiooni. Evo 8 195kw isegi tekitab rohkem emotsioone, ehk siis jutt 330kw ei saa kohe kindlasti tõele vastata. Muidugi 200k oli selle auto eest ka paras hind muidugi, ma lootsin et lihtsalt heas korras RS4 saab väga hea hinnaga, aga ei, hind oli vastavalt seisukorrale. Mingid tulukesed põlesid armatuuris, ei mäleta täpselt mis, pooltelg tuleb vahetada ja muud oli seal veel millejaoks vist omanikul puudusid finantsilised vahendid (kui sul pole 5000eek et pooltelge ära vahetada, no miks sa omad RS4 siis.)
Loodan et on sama auto ikka ja ei tee kellegile liiga.
Audiklubi teemat lugedes tuleb välja, et tegemist on sama auto jah.Simso kirjutas:Kas sama auto mis vahepeal ilma pildita a'la 200k müügis oli?
No ma käisin seda autot vaatamas ja proovimas, isu kadus ära. Masin tundus ikka väga väga väsinud olevat igaltpoolt, see selleks, ma läksin kohale selle nn. 330kw peale, ainukene huvitav asi oli esimene käik, ülejäänud käigud ei tekitanud mingit emotsiooni. Evo 8 195kw isegi tekitab rohkem emotsioone, ehk siis jutt 330kw ei saa kohe kindlasti tõele vastata. Muidugi 200k oli selle auto eest ka paras hind muidugi, ma lootsin et lihtsalt heas korras RS4 saab väga hea hinnaga, aga ei, hind oli vastavalt seisukorrale. Mingid tulukesed põlesid armatuuris, ei mäleta täpselt mis, pooltelg tuleb vahetada ja muud oli seal veel millejaoks vist omanikul puudusid finantsilised vahendid (kui sul pole 5000eek et pooltelge ära vahetada, no miks sa omad RS4 siis.)
Loodan et on sama auto ikka ja ei tee kellegile liiga.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kui peale saale ringitõmbamist pandi uus väntvõll - kõlab nagu juustukera (auto müüja tuttava) jutt kunagi. Kas siis sellele mootorile remontmõõdus saalesid ei saa?JDM-San kirjutas:http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=60361&page=1&highlight=rs4#pid340518
No osta RS4 originaalväntvõll, hmm, raha ülearu või?
Ei pakuta laiatarbekaubana remontmõõdus saalesid, vbl eritellimusel lasta teha, kuid hind, mis sealt tulla võib, on ehk tugev.Aare kirjutas:Kui peale saale ringitõmbamist pandi uus väntvõll - kõlab nagu juustukera (auto müüja tuttava) jutt kunagi. Kas siis sellele mootorile remontmõõdus saalesid ei saa?JDM-San kirjutas:http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=60361&page=1&highlight=rs4#pid340518
No osta RS4 originaalväntvõll, hmm, raha ülearu või?
Reeglina, kui Audi, just RS4 V6 mootoril saale ringi saab, on vändakael rikutud piisavalt, et sinna remontmõõdus saalet ja vändalihvi tegema hakata, on mõttetu.
Hea, et raamlaagri pukitsentrid ühele joonele jäid, a vbl on need ka nihkes, krt teab

Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .